slawus

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mati17744    0

masz może wymiary czopów korbowodowych i głównych naprawczych na wale?

oraz szukam instrukcji napraw do tego silinika, macie może panowie elektronicznie żeby się podzielić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebek2    0

Witam

Czy wie ktoś gdzie można kupić samą rurkę odchodzącą z pompy oleju na silnik, w załączniku zdjęcie o która rurkę chodzi.

Pozdrawiam

 

post-54128-0-39501200-1415717065_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebek2    0

Ja mam ile dajesz? oryginal

 

Mam trochę za daleko do ciebie :( A wole odbiór osobisty

 

 

A ile taka rurka jest warta?

Edytowano przez Sebek2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Exx    7

towar w sklepie ciężko dostępny przynajmniej u mnie a za używkę 1szt wołają 100

ja lutowałem je

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol19920    69

Panowie czy normalnom rzeczą jest odparowywanie oleju silnikowego? Ponieważ dziś na korku wlewu oleju mojego bizona zauważyłem krople wody i wydobywającą sie pare? Olej silnikowy na bagnecie w porządku. Kombajn chodził ok 10 min i oczywiście nie złapał temp roboczej. Czy jest to normalne zjawisko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zgrywus223    18

Prawdopodobnie to normalne zjawisko ponieważ metal wolniej dostosowuje się do temperatury otoczenia,która w nocy się obniża  i po prostu para wodna skropliła się wewnątrz silnika. Dzieje się też tak w zbiornikach paliwa dlatego producenci zalecają stosować zasadę pełnego zbiornika na noc (ale i tak mało osób ją stosuje :D )

Jeśli na bagnecie olej nie jest szary czyli nie zawiera wody to nie masz się czym martwić.


masz może wymiary czopów korbowodowych i głównych naprawczych na wale?

oraz szukam instrukcji napraw do tego silinika, macie może panowie elektronicznie żeby się podzielić?

Wpisz se w gogle 'instrukcja 6 ct' i klikasz tą pierwszą z góry i masz :)


masz może wymiary czopów korbowodowych i głównych naprawczych na wale?

oraz szukam instrukcji napraw do tego silinika, macie może panowie elektronicznie żeby się podzielić?

Wpisz se w gogle 'instrukcja 6 ct' i klikasz tą pierwszą z góry i masz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan1222    3

Witam. Mam mały problem z silnikiem mojego bizona a dokładnie jest on słaby, silnik się nie grzeje, nie pobiera oleju ale jest słaby patrząc na inne bizony, Moim zdaniem ma on słabą dawkę paliwa ponieważ gdy dodaję gazu nic nie zadymi na czarno. Moje pytanie jest takie jak można zwiększyć dawkę paliwa?  Mam oryginalny silnik nigdy nie rozbierany prędzej służył w skr. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Najrozsądniej to by było wymontować pompę i wtryski i dać do sprawdzenia, innej metody nie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan1222    3

pompa paliwa była dana przed sezonem do sprawdzenia i powiedział że jest b.dobra, wtryski raczej też nie bo u mojego sąsiada robiliśmy wtryski bo strasznie dymił ale moc swoją miał. A ja jestem raczej pewny że to coś z dawką paliwa bo mało pali paliwa nic nie dymi i mocy też nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

 No wiesz, jak pompiarz twierdzi że dobra, to chyba sprawdzał dawkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12

Ja tam u siebie ustawiam na oko dawkę paliwa,czy to bizon czy ciągnik.Trzeba tylko uważać przy dobrym silniku ktory nie kopci bo mozna zawory wypslic przez zbyt małą dawkę.To jest moja osobista odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan1222    3

sprawdzał ciśnienie czy ma dobre a czy dawke sprawdzał to nie wiem, tam na pompie do góry z ukosa jest taka śrubka ale nie wiem czy to jest od regulacji dawki, plomba w każdym razie jest zerwana.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak to jest od regulacji dawki, no możesz spróbować po pół obrotu wykręcać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

@Korsarz1 odezwij się do mnie na PW lub GG (bo ja nie mogę do Ciebie napisać gdyż w twojej zakładce brak takiej opcji).


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja tam u siebie ustawiam na oko dawkę paliwa,czy to bizon czy ciągnik.Trzeba tylko uważać przy dobrym silniku ktory nie kopci bo mozna zawory wypslic przez zbyt małą dawkę.To jest moja osobista odpowiedź

A niby jakim cudem mają się wypalić zawory? Czy Ty w ogóle znasz zasadę działania silnika Diesla?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1124

A Ty znasz zasadę działania silnika spalinowego czterosuwowego? Jak najbardziej zawór może się wypalić a właściwie nadpalić. Oczywiście nie ma to nic wspólnego z niewłaściwą porcją wtryskiwanego paliwa, takie uszkodzenie występuje wtedy gdy zawór się nie domyka (najczęściej podparty z powodu braku luzu) nadpala się grzybek zaworu czasem też gniazdo.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebek2    0

Jest może ktoś z Świętokrzyskiego, kto by miał taką rurkę na zbyciu? Lub gdzie można dostać/zamówić nową? NIe spieszy mi się do żniw jeszcze czas :D

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dwojakowski    6

Jest może ktoś z Świętokrzyskiego, kto by miał taką rurkę na zbyciu? Lub gdzie można dostać/zamówić nową? NIe spieszy mi się do żniw jeszcze czas :D

składnica PKS Kielce ulicy nie pamiętam ale blisko domaszowskiei lub ul oskara kolberga za urzedem skarbowym albo pytai po bazach PKS albo kieleckie zakłady napraw silników skrut kzns Jagielońska róg krakowskiej alb znajć sobie w google adres do Andrychwa i tam napewno dostaniesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebek2    0

składnica PKS Kielce ulicy nie pamiętam ale blisko domaszowskiei lub ul oskara kolberga za urzedem skarbowym albo pytai po bazach PKS albo kieleckie zakłady napraw silników skrut kzns Jagielońska róg krakowskiej alb znajć sobie w google adres do Andrychwa i tam napewno dostaniesz

 

W Andrychowie prowadzą sprzedaż wysyłkową ale potrzebuję nr katalogowy tej częsci, ma ktoś może kataklog tego silnika i mógłby sprawdzić?

Pozdrawim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dwojakowski    6

W Andrychowie prowadzą sprzedaż wysyłkową ale potrzebuję nr katalogowy tej częsci, ma ktoś może kataklog tego silnika i mógłby sprawdzić?

Pozdrawim

Kolego unitech kielce ul kolberga 4  tam ci napewno pompgą tel 41-3456007 oni prowadzą sprzedaż części silnika leyland sw 400

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deti    0

Witam drodzy Koledzy,

W moim SW400 zaczeły lać wtryski paliwa. Rozumiem iż "rozpylacze" uległy uszkodzeniu. Ojciec mówił aby wymienić tylko te co "leją". Ja mam pomysł aby wymienić wszystkie 6 na nowe.  

słyszałem iż do tego silnika montuje się różne typy rozpylaczy ( końcówek wtryskiwaczy ) .

Od czego to zależy ?

Jaki producent robi najlepsze ?

Co sądzicie o produktach WUZETEM ( Warszawskich Zakładów Mechanicznych ) ? Są dwukrotnie droższe niż konkurencja.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aaz    0

witam .

ja tez zmienialem w tym roku koncuwki wtryskiwaczy i zalozylem wlasnie z firmy WUZATEM . Koncowki pracuje bez zarzutu polecam :) silnik zaczol pracowac rowno i nie dymil i podczas sezonu spalil duzo mniej oleju napendowego niz w ubieglych latach :) a ponadto zauwazlem podczas sezonu ze silnik stal sie mocniejszy :)

 


z reguly powinno sie wymieniac komplet czyli 6 sztuk a nie pojedynczo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7942

tez polecam Wuzetem. Mialem takie w MTZ , mam w c 360 i c 330 , moim zdaniem sa bardzo dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

witam .

ja tez zmienialem w tym roku koncuwki wtryskiwaczy i zalozylem wlasnie z firmy WUZATEM . Koncowki pracuje bez zarzutu polecam :) silnik zaczol pracowac rowno i nie dymil i podczas sezonu spalil duzo mniej oleju napendowego niz w ubieglych latach :) a ponadto zauwazlem podczas sezonu ze silnik stal sie mocniejszy :)

 

z reguly powinno sie wymieniac komplet czyli 6 sztuk a nie pojedynczo :)

 

Gdzie Ty znalazłeś taką regułę? końcówki daje się do sprawdzenia i wymienia te które się do niczego nie nadają, bo nie ma żadnej gwarancji że jak nowa to po krótkim czasie nie zacznie lać, tym bardziej z tego materiału jak dzisiaj robią.  Też polecam końcówki WUZETEM-u.

 

Edytowano przez KORSARZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj