slawus

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wtryski to co sezon się sprawdza choć by do samego doregulowania ciśnienia bo po pracy w takich temperaturach jak w bizonie to zawsze spada.

 

 

 

Hahahaha, to może powiesz w jakich to ekstremalnych temperaturach ten silnik pracuje? jeżeli nie jest przegrzany to 80 stopni temperatura cieczy chyba jest normą nie? a nie ekstremą.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A olej 90-100 stopni to już nic i praca 100-150 godzin na pełnym gwizdku to są normalne warunki pracy.Ciągnikiem w polu na obrotach 2200-2400 też pracujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No dobrze, są dosyć trudne warunki, ale bez przesady że po sezonie siadają wtryski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

A olej 90-100 stopni to już nic i praca 100-150 godzin na pełnym gwizdku to są normalne warunki pracy.Ciągnikiem w polu na obrotach 2200-2400 też pracujesz.

to normalna temperatura oleju , taki przebieg to śmiech na sali ...wtryski to siadają od złego paliwa i syfu w układzie paliwowym 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Czy ja pisze że wtryski siadają tylko.Nie tylko ciśnienie spada na wtryskach a to jest różnica a potem bizon pali 15-18 litrów na godzinę a powinien palić góra 14 w sieczkarni. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol73    0

dlaczego po rozgrzaniu silnika spada cisnienie oleju w silniku wczesniej podłozyłem mu nowe panewki wał nie był bardzo zniszczony musiałem rozbierac ponieważ był luz na sworzniu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A szlif wału to tylko 400-500 zł.Jak wcześniej też tak było to pompa może siada a zapnij mu jeszcze zegar manualny i sprawdź.W moi też tak miałem.Silnik po kapitalce drugi sezon i ciśnienie do dwójki spadał.Podłączyłem zegar manualny i na wolnych 5.Ja stosuje tylko te zegary linkowe  http://allegro.pl/wskaznik-zegar-cisnienia-oleju-mechaniczny-bizon-i4690457536.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    631

to normalna temperatura oleju , taki przebieg to śmiech na sali ...wtryski to siadają od złego paliwa i syfu w układzie paliwowym 

 

jaka jest Twoja opinia nt mojego problemu...?

Mam taki problem w moim bizonie a mianowicie strasznie dymi na czarno... Podczas obciążenia dym jest mocny a na biegu jałowym widać delikatna czarną chmurke. Dodam że po odjęciu gazu gwałtownie buchnie czarnym dymem niczym lokomotywa... Co jest nie tak? Wtryski? Silnik po remoncie 3 lata ciśnienie ok oleju bierze śladowe ilości... pompa paliwowa po regeneracji 2 sezony temu.

Edytowano przez panczo1922

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeszcze raz do sprawdzenia pompa i wtryskiwacze, a co do filtra powietrza są zapchane cyklony i dlatego pył zbiera się u góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Zawieź pompę do innego pompiarza niech sprawdzi ją ale zdaję się że masz ustawioną dawkę paliwa na turbo.Napisz ile pali na roboczo godzinę.

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z góry tak, tylko że cyklony to nie są tylko takie rurki, dmuchnij sprężarką w nie od dołu to zobaczysz jak się będzie kurzyło, a jak mocno zapchane to samo dmuchanie nie pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil70602    0

Witam wszystkich. Mam problem z silnikiem sw400 w moim bizonie. Ciśnienie oleju pokazywał 1,5 bara, jeden sezon przepracował bez żadnych problemów ale w drugim sezonie w czasie pracy zapaliła się kontrolka zaniku ciśnienia ale ciśnienie pokazywał normalnie 1,5 bara, dodam jeszcze że ciśnienie nie spadało gdy sie rozgrzał. Wymieniałem czujnik zaniku ciśnienia i nic nie pomogło. Na tak zapalonej kontrolce zaniku ciśnienia skosiłem jeszcze ponad 5ha. Jaka może być tego przyczyna? Tydzień temu wyjąłem silnik i go rozkręciliśmy okazało się że silnik jest nominalny wał korbowy nie porysowany( z wyjętkiem jednej malutkiej ryski na czopie korbowodowym) panewki są troche przydarte. Prosze o popdowiedzi.

 

z góry dziękuje

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12

przydarte,sam sobie odpowiedziales. tez tak mialem,pozniej w polu temperatura skoczyła by Ci z znienacka ponad 120*C i uslyszalbys jak ktos młotem wali:P

Zasadnicze zapytanie,ile opilkow bylo na dnie miski? jaki kolor% ile żółtego i ile stebrnego?

Tylko to wystarczy zrobic by wiedzieć stan panewek,jak ktos sie dobrze zna po ilości potrafi określić zarowno takze opilki w filtrze oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

U mnie na goracym od 4 lat jest na poziomie 1.5 bar przy 800obr silnika, jest ok opolkow narazie nie ma i zadna lampka sie nie zapala, lampka powonna zapalac sie przy ok 0,5 bara o ile sie nie myle, powinno pisac na pudelku od czujnika.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekp    0

wydaje mi się że uszkodzeniu zostały miedzine rurki przy pompie i smokach olejowych w misce. może też wydmuchało taki oringi na połączeniach rurek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil70602    0

Nie zauważyłem opiłków w misie olejowej. A co do panewek to najbardziej przydarte są panewki na czopach głównych jest około 40% żółtego. Wał korbowy oddam do polerowania założe nowe panewki nominalne nowe oringi na połączeniach rurek i nową pompe olejową i powinno być ok. Mam jeszcze jedno pytanie czy warto założyć pierścienie na stare tłoki, tłoki są nie powypalane i tuleje nie mają kantów??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Te 1,5 bara miałeś na wolnych i wysokich obrotach.Jak tak to zawór przelewowy przepuszcza ciśnienie jak na wolnych zero i na wysokich te 1,5 to pompa olejowa mogła paść i przejrzyj dokładnie rurki od magistrali.Co do pierścieni spoko zakładaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil70602    0

Ciśnienie 1,5 bara było i na wolnych i na wysokich. Jeśli chodzi o ten zawór który znajduje się za filtrem oleju to wymieniałem sprężyne i  cały zawór. Tylko dlaczego zapaliła się ta kontrolka zaniku ciśnienia jak ciśnienie było???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12

te elektroniczne tak wskazują,moze cos sie przypchalo.nie wiem ile teraz kosztuje zegar mechaniczny.U mnie na elektronicznym ,,zamyka szafę " licznik czyli 6 atm a mechaniczny. 4atm i kropka

Edytowano przez karol210

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Ja mam zegar przykręcony do filtra powietrza, ale widoczny dobrze z kabiny, KFM z podziałką do 10bar, wkręcony zamiast czujnika zegaru elektrycznego, koszt razem chyba 60zl, w kabinie niepotrzebny jest pomiar, jedynie potrzebne jest ostrzeżenie o zbyt niskim ciśnieniu za pomocą lampki a szczególnie klaksonem!


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati17744    0

Nie mogę zdjąć koła pasowego przy rozrządzie, ma ktoś jakąś wskazówkę, zalewane wd i wgl nie idzie, stoję z tym przy rozbiórce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Odkręć 6 śrub od koła zamachowego tego z przodu zdejmij je i na kole pasowym masz dwa otwory nagwintowane na ściągacz.Wywierć otwory w grubszym płaskowniku i trzeci na środku na śrubę z nakrętką którą przyspawaj do płaskownika a śrubie zrób stożek.Zamocuj płaskownik i wkręć środkową śrubę ile możesz i uderz młotkiem.Musi puścić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12

Amortyzator drgań wału zapewne,jak pamiętam na stozku siedzi z klinen.Na złom rozbieralem to tluklem to 5 kg młotkiem i ledwo zeszło,cos podobnie jakby przymarzlo :D bez sciagacza i lekkich stukow młotkiem uszkodzisz pokrywę i tyle

PS: kola napędu rozrządu tez upiornie schodzą,lepiej kup sciagacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj