slawus

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie wiem jak Ci to wyjaśnić, masz na pompie taką śrubkę i właśnie nią regulujesz, najlepiej otwórz tylną ścianę zbiornika zboża, wejdź do zbiornika i stamtąd ją podkręć. Śruba zaznaczona na czerwono zwiększa obroty co być może spowoduje lepszą pracę silnika, a gdybyś przesadził i ustawił za wysokie to tą zaznaczoną na zielono zmniejszysz obroty :D

 

post-43664-0-45073800-1404848396_thumb.jpg

Edytowano przez kamil123472

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

A jaki masz ze jest niebizonowski, albo za co uwazasz ze pracuje po niebizonowskiemu?? 037.gif


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12

Witam ;) ale rady,ale checi tez wazne.Zeby przestawic silnik sw400 na ,,bizonowski" trezba ustawic zaplon. Montowane w autobusach, koparkach starach mialy zaplon 23* a Bizon ma kat wyprzedzenia wiekszy 29* (ale robi sie 28*).Mam ten sam problem ktos wyremontowal silnik z autobusu i wsadzil do bizona i dlatego moj chodzi jak silnik autobusu(ma silny glos na wolnych obrotach a slaby na wysokich-bizon odwrotnie),to tylko chwila pracy jesli ktos sie zna troche

Ps: poprzedni wlasciciel mojego bizonka jezdzil tak i ciął :P ale zmienie tuz przed wyjazdem w pole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12

Kolega ma silnik z koparki czy tam autobusu (prawdopobnie) a napewno rolę tu gra ustawienie kątu wtrysku

 

Ps: apropo jak duzo okreslen glosu bizona :D rechotanie-jeszcze nie slyszalem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

@dawodozo56 juz pytales w innym temacie, jak moderator zauwazy to cie skrzyczy ;) nie pytsmy po kilka razy. Poza tym nie sugeruj sie za bardzo dzwiekiem, bo na to ma wplyw wiele czynnikow, chocby tlumik, jak jest z nim cos nie tak to bedzie inny glos.

 

@kamil123472 zle, gorna sruba jest od ustawienia wolnych obrotow a dolna od maksymalnych. Dawke ustawia sie jeszcze wyzej nad sruba od wolnych obrotow na srubokret i kontra na kluczyk 10. A kat zaplonu na tym razku po lewo.

 

Kurde a bylo to tyle razy walkowane...


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidozo56    1

tlumik mam dobry , a jak ustawic ten zaplon ?

 

zapytalem w innym temacie bo kolega wyzej mi polecil

Edytowano przez dawidozo56

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Poczytaj sobie instrukcje - jest na necie. W tym temacie tez wszystko jest, ja np. znalazlem bez problemu.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    242

A właśnie panowie, czym objawia się rozregulowanie luzu zaworów ?? Pytam bo przybywa mi oleju w silniku. Przed sezonem wymieniam, na bagnecie jest stan tak jak należy a po kilku dniach jest ponad górna kreskę. ciśnienie w związku z tym tez szybuje ponad 6 atm ale nie jestem do końca pewien czy zegar zespolony działa jak należy

(koszt takiego w Agromie ok 500 zł...) . Kolega naprowadził mnie na ten trop ponieważ u jego znajomego w suprze miał takie objawy jak ja a po regulacji luzów oliwa wróciła do normy. Czy to ma jakis związek ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Jesli masz watpliwosci kup zwykly zegar mechaniczny do 10bar na wezyk z olejem z odpowiednimi koncowkami.

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    631

Witam. Mam taki problem w moim bizonie a mianowicie strasznie dymi na czarno... Podczas obciążenia dym jest mocny a na biegu jałowym widać delikatna czarną chmurke. Dodam że po odjęciu gazu gwałtownie buchnie czarnym dymem niczym lokomotywa... Co jest nie tak? Wtryski? Silnik po remoncie 3 lata ciśnienie ok oleju bierze śladowe ilości...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Odkręć z kolektora kolanko i sprawdź czy nie jest zapierdzielony kolektor ssący.Jak tak to masz cały filtr powierza do wymiany i dobrze uszczelnić połączenia albo popuściły się śrubki na pompie i opóźnił się wtrysk paliwa.A sprawdź jak jest bez filtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    631

Kurcze coś z tym może być bo odłączajac filtr na próbę jakby na chwilę się poprawiło tzn tego Dymu było jakby mniej ale potem znowu to samo. Dodam też iż pisałem w innym temacie że mam problem z filtrem powietrza. Filtr niby nowy (3 lata) a coś się stało że cały brud zbiera się we wkładzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    631

Odkręć z kolektora kolanko i sprawdź czy nie jest zapierdzielony kolektor ssący.Jak tak to masz cały filtr powierza do wymiany i dobrze uszczelnić połączenia albo popuściły się śrubki na pompie i opóźnił się wtrysk paliwa.A sprawdź jak jest bez filtra.

Odświeżam temat. Dzisiaj czyściłem kombajn na zimę i miałem trochę czasu żeby spojrzeć tu i ówdzie... A więc tak: odkręciłem wąż z kolankiem od kolektora i tam jest czysto. Patrzyłem też wtrysk. Kreska się pokrywa więc jest ok. Co jeszcze może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

To że po regeneracji to nie zawsze jest dobra.Jeżeli od razu tak kopcił to za dużą dawkę paliwa masz ustawioną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Wtryski to co sezon się sprawdza choć by do samego doregulowania ciśnienia bo po pracy w takich temperaturach jak w bizonie to zawsze spada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

Witam. Czy ktoś w tym roku robił remont kapitalny silnika? Coś na temat koszów, zamontowanych części. Będę wdzieczny za każdą informację, chciałbym do grudnia go zrobić, ale chciałbym sie trochę zorientować jak t u Was wyglądało.


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak robisz sam to koszt koło 4 tysiaków jak firma to 5,5-6.w zależności czy wał do szlifu czy nowy.Blok oddaj do dobrego szlifierza niech wciśnie ci surowe tuleje i szlif na wymiar. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj