slawus

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Polecane posty

conan    4

Silnik robiona kapitalka,stoi w garażu,wczoraj odpalony pierwszy raz,rurki sprawdzone,oringi nowe,pompa sprawdzana ręcznie,ładnie zasysała.Dodam,że wszystko przed złożeniem przedmuchane i przemyte benzyną.Właśnie mnie nurtuje,czy takie sprawdzanie ręczne pompy jest wiarygodne,w silniku chodzi pod obciążeniem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12

Zawór ciśnienia masz za filtrem olejowym śruba na klucz 32 o ile dobrze pamiętam i jak piszesz że wymieniałeś go podłóż pod sprężynę 3 grosze bo idealnie pasują a w tej śrubie powinna się znajdować 1-2 podkładki.Jak nie masz ani jednej to możesz 5 groszy włożyć tak żebyś nie przekroczył na rozgrzanym na pełnym gwizdku 5 atmosfer bo możesz rozwalić magistralę olejową.Jeszcze jedno pytanie czy wolnych też masz takie samo ciśnienie bo jak na wolnych spada do zera to jest walnięta rurka od pompy albo pompa padła.

 

,,albo pompa padla" nic wiecej tak jak balcerek pisze zgadzam sie w 100%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
conan    4

Założe jeszcze te podkładki dla pewności jak radzicie i zobaczymy,gdy nie pomoże to pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

Na mojej pokrywie zaworowej jest napisane :luz zaworowy 0,5mm.To znaczy,że w bizonie wszystkie zawory mają taki sam luz?Też tak ustawiacie?

Kolejnośc pracy to 153624,to znaczy że jeśli na 1 mam sprężanie,obydwa zawory zamknięte,mogę wyregulować obydwa zawory,następnie5,3,6,2,4 tak samo -dobrze kombinuję?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Mozna tak ale to trudne. Najlepiej na tzw. przejscia. Czyli jeden zawor otwarty na danym cylindrze to reguluje luz drugiego i odwrotnie.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabalex    19

Witam mam taką sprawe 2 sezony temu robiłem kapitalke (silnik z autosanu turbo 150km) i odpoczątku mocno kopci na czarno spalanie też wydaje sie byc zawysokie okło 17-20l oleju nie bierze. Dzisiaj poszły wtryski na stół i są ok pompa tez jest wporządku . Wiec moje pytanie co może byc nie tak> Czemu tyle pali i te czarne chmury :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Silnik 150km w porownaniu do silnika standardowego z Supera malo palil nie bedzie.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiek_1    6

Witam wszystkich agrofotowiczów w tym temacie. Potrzebuje Waszej pomocy. Mianowicie mój problem polega na tym, że pompa wtryskowa w moim SW400 po zalaniu olejem wyrzuca ten olej przez króciec, który z niej odchodzi, po czym bagnecik kontrolny na pompie jest suchy. Co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Za późny kąt wtrysku.

 

 

Potwierdzam,


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Witam wszystkich agrofotowiczów w tym temacie. Potrzebuje Waszej pomocy. Mianowicie mój problem polega na tym, że pompa wtryskowa w moim SW400 po zalaniu olejem wyrzuca ten olej przez króciec, który z niej odchodzi, po czym bagnecik kontrolny na pompie jest suchy. Co może być tego przyczyną?

Sprawdź czy odpowietrznik ten grzybek nie jest zapchany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miturskir    4

grzybek nie grzybek pompa na stół póki jest jeszcze na to czas i pora sprawdzenie to niewielki koszt a będziesz spał spokojnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

post-135787-0-51493900-1404638824_thumb.jpg

Chodzi Ci o ten element, co zaznaczyłem?

Tak o ten grzybek.Jest to odpowietrznik.Jak to nic nie nada to pompa na stół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Masz pompe ustawioną fabrycznie? Jeśli tak to podkręć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidozo56    1

nwm czy mam ustawiona fabrycznie

 

ale raczej nie jest ustawiona fabrycznie

Edytowano przez dawidozo56

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj