slawus

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Polecane posty

robson79    1

Witam.Tuleje to krotoszyn mahle tłok z gorzyc a pierścienie to prima łódź to komplet godny polecenia.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robson79    1

Koszt jednego zestawu to 434,19zł . Tu znajdziesz www.tableo.pl/data/katalogi/zestawy_naprawcze.pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Tuleje tłoki MAHLE, panewki BIALMET takie brałem i uważam drogie ale po paru latach bez skazy.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Assasin    502

@kobra89, ale jakie drogie konkretnie ile tak mniej więcej? I gdzie to idzie kupić.

 

@robson79, masz ten zestaw w swoim silniku założony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robson79    1

Tak mam i jest wszystko ok. Te komplety mam jeszcze w moich ursusach 912 1014 c330 i naprawdę mogę polecić tylko wiadomo nie jest to tanio

Edytowano przez robson79

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

W instrukcji obsługi wyczytałem ze głowice należy przykręcać etapowo 50 - 130-200 lub 210 max. Problem tkwi w tym ze zrywają mi się nakrętki w rzędzie najbliżej zbiornika bo są najniższe już przy 180Nm. Miał może ktoś podobnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robson79    1

SW 400 do dość długo nie pamiętam ile lat ale jest trochę. Możesz się jeszcze popytać w agromie co mogą polecić tylko zwracaj uwagę na producenta bo tuleja może być mahle a tłok chiński.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Exx    7

Mahle i prima u mnie wytrzymały 18lat pewnie wytrzymałyby jeszcze więcej ale moja wina

tylko kiedyś sezon u mnie trwał ponad miesiąc a nie jak teraz tydzień i koniec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    945

warto głowice odrazu sprawdzić bo to żaden koszt... wypadałoby zrobic też osiowanie bloku zeby wszystko chodziło jak należy

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Assasin    502

Już to robię :D właśnie :DNo to dzięki Panowie za poradę :)

Edytowano przez Assasin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Dokręcasz na minimum trzy etapy 50-100-150 Nm jak chodzi o zwykły wolnossący a jeżeli z turbo 6CT107 masz na 60-130-200-210 Nm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    271

Wlasnie 6ct107 i nakretki te niskie sie rwaly przy 180, zmienilem je na wysokie i dokrecilem na 200. Szkoda ze dopiero potem na pokrywie klawiatury przeczytalem ze max 162 Nm, co nie zgadza sie z ksiazka (silnik orginal z rekorda).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Lejlandy tak mają że się nakrętki zrywają albo szpilki z bloku wychodzą.Robiłem dwa te silniki 6CT107 ale dokręcałem na 150 Nm po wyrwaniu jednej szpilki przy 170.Dla mnie jest trochę dziwny jest ten materiał na tym bloku bo prze gwintować ten materiał to bułka z masłem a druga sprawa klucz a klucz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    113

Ja po remoncie kapitalnym (łącznie z planowaniem bliku i głowicy) Dokręcałem niektóre szpilki na 130 bo było czuć że chcą już z bloku wyskakiwać. Jak na razie po jednym sezonie uszczelki nie wydmuchało. Tak że dokręcanie na 180 i więcej uważam za bezzasadne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    113

Wg mnie mahle. Fakt że mam je założone dopiero jeden sezon. Ale na naszym rynku trudno kupić coś lepszego. Mi udało się kupić po 300zł na dziurę. Wyjściowa cena była koło 400zł. ale po targowaniu się w hurtowni dla samochodów ciężarowych zeszli z ceny. Fakt że brałem od nich jeszcze komplet panewek mahle i pompę olejową i rok wcześniej części do kompletnego remontu głowicy.

Jak robisz łoże to nie muszę dodawać że przydało by się jeszcze zrobić korbowody ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Do tego silnika to polecam surowe tuleję i dopiero szlifować pod wymiar jak masz silnik w osiowaniu to spytaj gościa o surowe z iławy a co do tłoków to mogą być z THM z wstawką żeliwną pod pierwszy pierścień pierścienie tylko prima a panewki bimet ale nie wiem czy są dostępne wiec machle albo THM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek43    0

Siema. Mam problem, przełożyłem silnik z autosanu do bizona i się grzeje . Czy należy zmienić chłodnice od autosanu w bizonie ? A sprawa z pompą wodną ? Tam są dwa wyjścia, a w bizonie mamy jedno .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Panowie jakie są oznaczenia na kole zamachowym bizona a autosanu? Różnią się czymś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek43    0

Masz termostat.Kąt wtrysku dobrze ustawiony .

 

 

Termostatu nie ma, a kąt wtrysku to możliwe ze jest źle ustawiony , bo ustawiałem go pierwszy raz. Dobrze by było, gdybyś miał racje to bym nie kombinował z dodatkowym chłodzeniem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Assasin    502

I Witam wszystkich jeszcze raz :) Mam dwie oferty jeden zestaw naprawczy firmy Ursus Hełmrzno. A drugi to firma Krotoszyn.I którą firmę bardziej polecacie panowie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj