Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
XTRO    159

byłem dzisiaj na polu pszenicy (IVb i V klasa) i powiem że jest masakra, kłosy 3/4 napełnione do tego ziarko bardzo bardzo drobne ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XTRO    159

ozimej, u mnie o dziwo myślę że zboża jare mają lepiej wykształcone ziarna niż ozime, na ozime zabrakło u nas jednego porządnego deszczu w połowie czerwca gdzieś ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

nunu85    82

ja przed chwila robilem probe i ma 14% 10 dni po desykacji...

 

no to ciekawe czy aby go za szybko nie desykowałeś i nie bedziesz mial przez to drobnego ziarna.

daj znac jak juz skosisz jak plon i wielkosc ziaren.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    32

Ja wam zazdroszczę bo ja jeszcze stoję ale mam nadzieje że w Sierpniu ruszę pełną parą .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    34

Też czekam jeszcze z rzepakiem może pod koniec tyg. sąsiedzi przeprowadzili Desykacje za wcześniej i teraz żałują, nasionka jak z maku :\ 

 

fakt! u mnie teraz idealny moment na desykacje chociaż też nie mieleismy opadów cały czerwiec  i połowe maja dopiero dwie burze w lipcu że wogóle cos popadało. a desykowali już dwa tygodnie temu ba....ny!!! przejdą sie po brzeżu pola gdzie nasiona dojrzewają wczesniej i lecą desykowac a wystarczy wejsc 4-5 metrów i łuszczyny zółkną dopiero a ziarno zielone jak groch  1/3  plonu w dupe. nadgorliwosc gorsza od faszyzmu!! a dzisiaj już widziałem bambra co wjechał w rzepak na dwa classy najpierw jeden sie zatkał a zanim drugi stali i dłupali brak słów (nie desykowany chyba). u nas pogoda do d*py miast słonca i dojrzewania ida deszcze. łubin pogubił liscie strąki brązowieją w tym roku obejdzie sie bez reglonowania. rzepaki może za tydzien ale pogoda na to sie nie zapowiada wiec pewnie za dwa tygodnie wczesniej dojdzie pszenica ozima raczej o ile aura za nas nie wymłóci ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arion320    59

proba kombajnem - 18%... ziarno nie jest drobne, takie przecietne... sloma zielona az cieknie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aroo22    6

W sobotę wykoszone 2ha jęczmienia ozimego plon ok 3,8t z hektara, objętościowo dużo ale wagowo słabo. Sprzedany po 550zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aroo22    6

W sobotę wykoszone 2ha jęczmienia ozimego plon ok 3,8t z hektara, objętościowo dużo ale wagowo słabo. Sprzedany po 550zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miwigos    80

Desykowałeś ,ja dziś 10 dni ,może za 4 będzie,ten nie pryskany za 10 dni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    41

Próba w pszenicy i 16%. I tak chwile później zaczeło padać także nawet gdyby było dobre to i tak by stało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzio55    24

Pszenzyto poszlo pod kose.Plon 6t/ha czyli nawet przyzwoicie.

Słomy dużo, wilgotność jakieś 11%.jutro mielismy zyto kosic ale teraz przeszla ulewa i nici z koszenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidor111    6

dziś pod kasę poszedł owies plon szkoda gadać połowę wywalił grad a wcześniej susza dołożył...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

ja jutro będę chciał w rzepak wjechać choć w sąsiedniej wsi kosili to koło 14% miał także nie wiem co z tego będzie, trochę dziwne bo wydawać by się mogło, że przy takiej suszy i takich temperaturach powinien być suchy, a tu lipa. Najgorzej, że od czwartku nawałnice nadają znowu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JozeF84    1

dzisiaj skoszone 4.5 ha jęczmień jary plon 6,5t z ha i pzenica ozima sailor 3,5 ha ok 7T z ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz1995    39

Dzisiaj mial być koszony jeczmień jary,ale kombajn zaniemógł ,mam nadzieje że jutro się uda ;) ,rzepaki już idą na całego,Podkarpacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lonoh    30

dolnyslask pierwsze pszenice poszly pod kose wilgotnosc 12-13% plon ok 8ton 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darekpol    12

To już rzepaki macie skoszone, że już pszenice pod kose? U nas dziś rzepak od 13 do 14 procent wilgotności. Jeszcze 2 dni minimum.

Edytowano przez Darekpol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lonoh    30

rzepaki praktycznie juz skoszone, a pierwsze poszly te pszenice siane we wrzesniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    32

Pszenica ładna , Pszenżyto ładne . Tylko mokre i podmokły teren muszę czekać do początku Sierpnia i zobaczę . Jak będzie super to ruszam na maksa . A u was jak wygląda sytuacja ?

Edytowano przez Valtra123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×