Skocz do zawartości
NataliaWitkowska

Claas Ares 607- Odpowietrzenie układu paliwowego

Polecane posty

Witam, zminiałem wszytskie filtry w ciagniku, odpalił odraz po chwili zacza szarpac. zgasiłęm maszyne i juz nie moge odpalic. odpowitrzałem z filtra. dawałem samosart i nic. dodam ze pompa podaje strasznie słabe cisninie na wryski, i pali cłąy czas bezpiecznik fm 27 5a
Wie ktos jak popraiwe odpowietrzyc albo od czego moze byc ten bepiecznik. Słysząłme ze jakis kabalek idzie pod kabina ale nie mam pojecia gdzie go szukac.
do popy wtryskowej dochodza dwie kostki. w jedej pojawia sie prad podczas krecenia rozrusnzikiem w drugiej nie ma anie na zapłonie anie podczas krecenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Arek3125
      Witam wszystkich AgroFotowiczów.
       
       
      Przenoszę do "Zielonkowe"
    • Przez murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez luxik123321123
      Witam mam mały kłopot Celtis 456 2007r. nie wiem gdzie podpiąć 2 przewody elektryczne a boje sie zeby czegoś nie spalić chodzi o jeden gruby przewód z oczkiem 10 sprawdzałem go miernikiem na przejście i wychodzi w trzech pinach w okrągłej kostce spinanej przy kabinie, oraz 3 kable z oczkami 10  spiete razem jeden z nich po przedzwonieniu miernikiem ma przejście na masie jak dotykałem go i sruby przy skrzyni to dzwonił. Ktoś by mi podpowiedział? obydwa te przewody dochodzą obok skrzynki akumulatorowej i nie wiem czy do masy je podpiąć czy do klemy +
    • Przez JaJacek
      Pojawił się błąd 414 i 314 na panelu na słupku. Na desce rozdzielczej pali się żółta kontrolka z błyskawicą i przerywany sygnał dźwiękowy. Brak mocy, nierówne obroty, sam zmienia biegi.
      Niedawno regenerowany był alternator, może to ma coś wspólnego? Akumulator od nowości, czyli ma 10 lat.
      Ciągnik jest po tuningu, miał już ze 4 lata temu wymieniany komputer sterujący, ten co jest na bloku silnika po lewej stronie.
      Ktoś pomoże na szybko????
    • Przez andrewk
      Hejka :) Ostatnio massey próbował mnie utopić :D Zanim się rozgrzał konkretniej z niewiadomych przyczyn zaczął przepuszczać płyn przy jednym króćcu nagrzewnicy ( poluzowała się opaska ). Zajrzałem tam następnego dnia bo tak jak pisałem gdy złapał temperaturę samo się naprawiło. Dokręciłem opaskę i teraz nie mam ogrzewania... Przez ten postój bez dokręcenia cały płyn się cofnął chyba bo gdy naciskam za przewody przy silniku to są puste. I teraz : zasilanie nagrzewnicy jest z bloku czy z pompy ???? Może ktoś coś doradzi :) Dziś orka ponad 6ha i niestety ale ogrzewania brak :(
       
      PS. raczej wykluczam jakoś inną awarię typu termostat/pompa. Jest jeszcze jedno "ale". W jakiej pozycji jest ciepłe powietrze ? Gdy linka na zaworze jest rozsunięta czy na odwrót ?? Mam uszkodzone pokrętło w kabinie i już nie pamiętam... W każdym bądź razie większość czasu dziś jeździłem gdy linka była zaciągnięta.
×