szmyra

John Deere 6600 problem z wom

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szmyra    1

Witam, posiadam ciagnik JD 6600 i od pewnego czasu coraz rzadziej załącza mi wom, dokładnie wygląda to tak, że załączam go i czasem od razu się włączy, jednak gdy go wyłączę i chce zaraz załączyć to zaczyna migać kontrolka i trzeba parę razy zał i wył aż w końcu zaskoczy, nie raz nawet po wyłączeniu womu kontrolka przez chwile mruga. Zacząłem od zamiany cewek z blokady mechanizmu ale to nic nie dało, podejrzewam że mógłby to być przekaźnik ale w skrzynce z bezpiecznikami nie ma przekaźnika od womu ani przedniego napędu czy blokady dyferencjału (te trzy podzespoły są na jednym bezpieczniku) i chciałem zapytać czy ktos się orientuje jak to jest tu rozwiązane, czy przekaźnik jest gdzies schowany, czy to przez komputer idzie, rozebrałem też sam załącznik, który jest na górze ale jest w świetnym stanie i nie wiem gdzie teraz ręce wsadzić, czego szukać. Proszę o pomoc, z góry dziękuję ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmyra    1

Ten czujnik nie ma nic z tym wspolnego,na wypietym czy wpietym caly czas tak samo

Edytowano przez szmyra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waldac    13

pytanie czy działa

 

jęeśli czujnik nie wykazuje prawidłowo obrotów, komputer odcina naped wałka

 


na wypietym czujniku powiniem zatrzymać wałek, ale po wypieciu go i ponownym uruchomieniu ciagnika powinein działć na sztywno - taka opcja aby dokończyć pracę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmyra    1

Nie wiem jak to ma dzialac faktycznie ale u mnie walek idzie zalaczyc bez czujnika, pozatym jak na luz sie wbije to czujnik nie dziala, a obr wskazuje prawidlowo, po wypieciu czujnika nic sie nie zmienia raz idzie zalaczyc a raz nie dlatego mysle ze to cos innego, myslalem o przekazniku bo jak jest stary to styki sie zanieczyszcza i juz nie przewodza, takie sytuacje czesto sa w samochodach, jednak nie wiem czy i gdzie to mozy byc w tym ciagniku, nawet na pokrywie z bezpiecznikow nie ma zaznaczonego zadnego przekaznika z womu i zastanawiam sie jak to jest pomyslane...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmyra    1

Szczerze mówiąc do konca nie rozwiazalem problemu ale na 90% jestem pewny ze problem tkwi w samej wtyczce, piny sa wytarte i pogiete, kiedy je srubokretem pozaciskam to chodzi prawie bezproblemowo, a po czasie problem ppwraca trzeba by wymienic wtyczke lub same piny

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal1185    1

Witam. Miałem taki sam problem u siebie w jd 6810 sprawdziliśmy wszystkie styki, cewke, włącznik, czujnik i nic. Okazało się że to była wina kontrolera bcu. Oddałem do naprawy koszt 1600 zł. Gość który mi to naprawiał powiedział że te serie 00 i 10 tak mają, po prostu swoje wychodziło i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmyra    1

Kontroler bcu- to masz na myśli sterownik który jest pod bezpiecznikami? Wystarczyło w środku go naprawić czy wymieniłeś na inny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adamovvsky
      Dzień dobry. Mam problem z wyświetlaczem w swoim ciągniku. Po włączeniu zapłonu wyświetlają mi się motogodziny co jest rzeczą normalną i oczywistą. Jednakże po ok. 5-10 sekundach pojawia się symbol "UA" i zaraz po nim pojawia się migający symbol mph lub km/h. Szukając na forum znalazłem jeden z postów gdzie pewien użytkownik tłumaczy że pod dźwignią wycieraczek jest mała dźwigienka i gdy przytrzymam ją włączoną i odpalę ciągnik sytuacja znika i pojawiają mi się już domyślne ustawienia "prędkość w milach/kilometrach, obroty ciągnika, womu itp) jednakże kiedy zgaszę ciągnik i włączę go ponownie sytuacja się ponawia. Dodam też że po komunikacie "UA" widniejącym na wyświetlaczu naciskając tą manetkę pod dźwignią wycieraczek pojawiają mi się komunikaty "SE1, SE2 i SE3". 
      Byłby ktoś w stanie wytłumaczyć co oznacza symbolika "UA" lub ewentualnie jak wrócić do normalnych ustawień gdzie po przekręceniu odpaleniu ciągnika pojawiają mi się od razu wartości domyślne? 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Niedawno kupiłem John Deere 6800 od znajomych. Z przodu ma opony 16.9 r24 a z tylu 18.4 r38.  Moze być tak dobrane czy muszę zmienić?
      Pozdrawiam
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez GrzesiekOlszewski
      Witam wszystkich, po zatrzymaniu ciągnika nagle przestał działać rewers. Teraz mam nowy rewers, sprawdzone cewki, sprawdzone elektrozawory, sprawdzone przekaźniki i jeździ tylko do tyłu, po zamianie kostek na cewkach jedzie do przodu. ktoś ma jakiś pomysł co to może być i jak to naprawić?
    • Przez Rzewson
      Witam mam problem z moim John deerem ,ładowarka nie odpala samoczynnie po 20 min Odrazu po zgaszeniu odpala ,muszę ją odpalać z rozruchu ,akumulator jest dobry , filtry zmieniane ,po podpięciu rozruchu wystarcza jej jeden obrót do odpalenia.Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj