szmyra

John Deere 6600 problem z wom

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szmyra    1

Witam, posiadam ciagnik JD 6600 i od pewnego czasu coraz rzadziej załącza mi wom, dokładnie wygląda to tak, że załączam go i czasem od razu się włączy, jednak gdy go wyłączę i chce zaraz załączyć to zaczyna migać kontrolka i trzeba parę razy zał i wył aż w końcu zaskoczy, nie raz nawet po wyłączeniu womu kontrolka przez chwile mruga. Zacząłem od zamiany cewek z blokady mechanizmu ale to nic nie dało, podejrzewam że mógłby to być przekaźnik ale w skrzynce z bezpiecznikami nie ma przekaźnika od womu ani przedniego napędu czy blokady dyferencjału (te trzy podzespoły są na jednym bezpieczniku) i chciałem zapytać czy ktos się orientuje jak to jest tu rozwiązane, czy przekaźnik jest gdzies schowany, czy to przez komputer idzie, rozebrałem też sam załącznik, który jest na górze ale jest w świetnym stanie i nie wiem gdzie teraz ręce wsadzić, czego szukać. Proszę o pomoc, z góry dziękuję ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmyra    1

Ten czujnik nie ma nic z tym wspolnego,na wypietym czy wpietym caly czas tak samo

Edytowano przez szmyra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waldac    12

pytanie czy działa

 

jęeśli czujnik nie wykazuje prawidłowo obrotów, komputer odcina naped wałka

 


na wypietym czujniku powiniem zatrzymać wałek, ale po wypieciu go i ponownym uruchomieniu ciagnika powinein działć na sztywno - taka opcja aby dokończyć pracę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmyra    1

Nie wiem jak to ma dzialac faktycznie ale u mnie walek idzie zalaczyc bez czujnika, pozatym jak na luz sie wbije to czujnik nie dziala, a obr wskazuje prawidlowo, po wypieciu czujnika nic sie nie zmienia raz idzie zalaczyc a raz nie dlatego mysle ze to cos innego, myslalem o przekazniku bo jak jest stary to styki sie zanieczyszcza i juz nie przewodza, takie sytuacje czesto sa w samochodach, jednak nie wiem czy i gdzie to mozy byc w tym ciagniku, nawet na pokrywie z bezpiecznikow nie ma zaznaczonego zadnego przekaznika z womu i zastanawiam sie jak to jest pomyslane...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmyra    1

Szczerze mówiąc do konca nie rozwiazalem problemu ale na 90% jestem pewny ze problem tkwi w samej wtyczce, piny sa wytarte i pogiete, kiedy je srubokretem pozaciskam to chodzi prawie bezproblemowo, a po czasie problem ppwraca trzeba by wymienic wtyczke lub same piny

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal1185    1

Witam. Miałem taki sam problem u siebie w jd 6810 sprawdziliśmy wszystkie styki, cewke, włącznik, czujnik i nic. Okazało się że to była wina kontrolera bcu. Oddałem do naprawy koszt 1600 zł. Gość który mi to naprawiał powiedział że te serie 00 i 10 tak mają, po prostu swoje wychodziło i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmyra    1

Kontroler bcu- to masz na myśli sterownik który jest pod bezpiecznikami? Wystarczyło w środku go naprawić czy wymieniłeś na inny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fczerwinski5
      czy jest opcja docisku maszyny,np. pluga?
    • Przez kukak
      Witam, mam od jakiegoś czasu problem z  migającą kontrolką od ładowania i tym samym nie działają mi wskaźnik od temperatury silnika i wskaźnik paliwa. 
      Alternator jest ok, ładowanie przy nim i na instalacji jest prawidłowe i wynosi 14-14.4V. 
      Kontrolka potrafi się świecić miesiąc a nagle czary i wszystko jest ok. Wyjmowałem licznik, brak przerwanych przewodów przy nim, sterownik pod kabiną też brak przerw w kablach. 
      Miał ktoś może podobny problem? Na moje oko to licznik ma jakieś himery. Poniżej foto i filmik z pracy zegarów

      MOV_0731.mp4
    • Przez lanos1781
      Jak w temacie koledzy czy ktoś ma jakąś wiedzę jakie powinno być to ciśnienie. Ile powinno być nominalnie a przy ilu skrzynia już wymaga remontu .
      Pozdrawiam
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez fineasz007
      Witam,
      Nadchodzi wiosna, dlatego też trzeba odpowiednio przygotować maszyny na jej powitanie. Zimne miesiące pomogły wzbogacić park maszynowy o traktor John Deere 6300. Jednak, aby spisywał się on bez zarzutu i większych problemów należy wymienić w nim wszystkie płyny eksploatacyjne, filtry oraz olej.
       
      Jako że jest to pierwszy ciągnik tej marki w moim posiadaniu, chciałbym zapytać, gdzie są wszystkie korki spustowe oleju, płynu chłodnicy, filtry (wszystkie, tj. powietrza, paliwa, olei), a także inne rzeczy, o który nie wolno zapominać? Jaki rodzaj oleju, płynu do chłodnicy, a także w jakich ilościach je zalewamy? Generalnie prosiłbym o wszystkie cenne informację w formie klarownej rozpiski, aby każdy, kto w przyszłości kupi "Jaśka" mógł sobie tutaj zajrzeć i rozwiać wszystkie wątpliwości. Jak wiadomo, na tych rzeczach się nie zaoszczędzi.
       
      Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za udzielone informacje!
      Fineasz007
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj