Skocz do zawartości
mateo105

MF 690 problem z trzesieniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mateo105    1

Witam wszystkich zakladam nowy temat poniewaz mam problem z miom fergusonem 690 ktory jest bez przedniego napedu a mianowicie podczas jazdy po polnej twardej drodze lub asfalcie strasznie trzesie mi maska i kabina. wszystko to dzieje sie tylko przy pewnych obrotach silnika i raczej na kazdym biegu lecz po luzie jak go przygazuje to nie ma  zadnych drzen. dodam jeszcze ze gdy jade po polu lub po lace to zadnych drzen tez nie ma. prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo105    1

ale trzęsienie nie występuje na biegu jałowym i podczas jazdy po łące lub polu. I czy to mozliwe ze jednostka wyrównoważająca jest zuzyta?

Edytowano przez mateo105

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mateo105    1

tylnie opony maja nie rowno protektor zdarty to znaczy wytarty co 2 klocek i sa w dodatku diagonalne a przednie sa w miare dobre. ciagnik jest bez przedniego napedu.  czy to moze byc wina opon?

 

Dzisiaj majac chwile wolnego czasu podnioslem ciagnik na lewarku az tylnie kola byly w powietrzu nastepnie odpalilem go i wlaczalem po kolei biegi i nie zauwazylem zadnych drgan i trzesienia wiec czy to moze byc wina opon? bo mechanizm wywazajacy w silniku to chyba odpada. prosze o pomoc

Edytowano przez mateo105

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1004t    25

Ja bym właśnie obstawiał opony bo w MF 255 tez tak były starte co 2 klocek czyli wszystkie po jednej stronie i jadac po twardym drzalo wszystko jak diabli, maska, kabina, deska rozdzielcza, po wymianie opon na nowe diagonalne calkiem inna jazda. Jedynie ze wzgledu na to ze sa twarde to np jadac przy brzegu asfaltu jak jest koleina to przy jej brzegu gdy opona bokiem jedzie po skosnym to troche drzy.
Ja bym właśnie obstawiał opony bo w MF 255 tez tak były starte co 2 klocek czyli wszystkie po jednej stronie i jadac po twardym drzalo wszystko jak diabli, maska, kabina, deska rozdzielcza, po wymianie opon na nowe diagonalne calkiem inna jazda. Jedynie ze wzgledu na to ze sa twarde to np jadac przy brzegu asfaltu jak jest koleina to przy jej brzegu gdy opona bokiem jedzie po skosnym to troche drzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo105    1

tez tak mi sie wydaje wiec zamawiam nowe opony tylko ze radialne wezme po wymianie napisze co i jak.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×