Polecane posty

waldek315    2

co mówicie żeby zamontować 2 przerywacz na przyczepę a drugi na traktor ?? bo chce zrobić przy bece aż 3 kierunkowskazy i nie wiem czy 1 uciągnie aż tyle żarówek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6
co mówicie żeby zamontować 2 przerywacz na przyczepę a drugi na traktor ?? bo chce zrobić przy bece aż 3 kierunkowskazy i nie wiem czy 1 uciągnie aż tyle żarówek?

 

spróbuj wykorzystać przerywacz elektroniczny od Cinqecento ,zwykły poradzi sobie na chwile ale po szybkim czasie ulegnie zniszczeniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Też sądzę, że najlepszy byłby od samochodu.... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
co mówicie żeby zamontować 2 przerywacz na przyczepę a drugi na traktor ?? bo chce zrobić przy bece aż 3 kierunkowskazy i nie wiem czy 1 uciągnie aż tyle żarówek?

 

Witam kolego Njlepiej to by tu pasował przerywacz od massey ferguson 255 nie jest drogi cena 33zł no i pasuje bez przeróbek tylko trzeba do masy go podłączyć trzecim przewodem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    5
Witam kolego Njlepiej to by tu pasował przerywacz od massey ferguson 255 nie jest drogi cena 33zł no i pasuje bez przeróbek tylko trzeba do masy go podłączyć trzecim przewodem

od malucha też pasuje.. i 20zł zostaje w kieszeni ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Zaloz tylko i wylacznie przerywacz elektroniczny o kazdego auta ci podejdzie. Mozesz nawet uzywany zalozyc. One sa z przekaznikiem w srodku.

Drugim sposobem moze bys dolozenie dodatkowych przekaznikow np 30A standardowych jak do swiatel w samochodach (ok 4 zl/szt). Cewke wtedy wpinasz rownolegle z zarowkami na ciagniku. I wtedy jak sie zarowka zaswieca to i styk przekaznika sie zwiera. Wtedy wystarczy tylko na wejscie przekaznika podac +12V, a wyjscie podlaczyc do zarowek kierunkowskazow w przyczepie.

Taki przekaznik na 30A tj ok 360W!! to moze wtedy obsluzyc jednorazowo do 17 zarowek 21W. Bardzo prosty i tani sposob na konkretne zwiekszenie mocy przerywacza.

1przerywacz%20jpeg.jpg

 

Ewentualnie poprostu zamienic w elektronicznym przerywaczu przekaznik z tego oryg. malego ok 8A n awlasnie taki 30A.

Jest wiele sposobow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
od malucha też pasuje.. i 20zł zostaje w kieszeni :huh:

tylko czy od malucha ma wytrzymałość 180 w?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Tu nie chodzi az tak bardzo o wytrzymalosc. We wszystkich sa przekazniczki.. Mysle ze od 8-10A spokojnie wytrzymuja a wiec ok 120W.

Wiekszy problem moze sie pojawic z czestoscia swieceni azarowek. Ukladzik w srodku zbiera wartosc napieci ajak odklada sie na takiej blaszce w srodku. To opornik. I jak wiecej podpietych zarowek to moze zaczac wolniej pracowac. Analogicznie jak masz za male obciazenie, wtedy miga szybko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romoo    0

Od samochodu nie jest dobry bo każdy ma kontrole prądu i sygnalizację spalenia żarówki, najlepiej ten pomysł z 2 przekaźnikami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18

Wciąż uważam że najtaniej wychodzi nowy przerywacz od mf 255 i nie potrzebe przekaźników :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek1480    0

No najlepszy przerywacz bedzie od MF 255 wystarczy go podlaczyc trzecim przewodem do masy i jest gites majonez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

do czego jest ta 3 końcówka przy przerywaczy bo są 2 naprzeciw siebie i jadana na środku do czego ta na środku jest ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Zapewne chodzi ci o zaciskz numerkiem 31. To jest MASA!!!!!!.

Masz zasilanie( chyba 49) i wyjscie ( chyba 49a) . Co do numerkow 49nie jesyem pewien, ale sam numerek to + a numerek z "a" to wyjscie.

Upewnij sie czy masz szczelne opakowanie na elektronike. Jak juz wszystko zlaczysz i bedzi edzialac to daj na polaczenia troche silikonu. Elektroniczneprzerywacze nie cierpia wilgoci!!!!! Z doswiadczenia wiem ze potrafi sie tam dostac bardzo duzo wody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
do czego jest ta 3 końcówka przy przerywaczy bo są 2 naprzeciw siebie i jadana na środku do czego ta na środku jest ??

koledze chodzi chyba o zwykły okrągły przerywacz jeśli tak to ta środkowa złączka jest do osobnej istalacji kierunkowskazów poza ciągnik ( wykorzystana jest tylko u ciężkich ciągników i jest tak słaba że pali się po pierwszym włączeniu) :(:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

W żadnym wypadku-trzeci styk uzywany jest do kontrolki-przerywacz okrągły bimetal

i niema znaczenia czy lekki czy cięzki... co do elektronicznych przerywaczy sa dobrze zabezpieczone przed wilgocią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
koledze chodzi chyba o zwykły okrągły przerywacz jeśli tak to ta środkowa złączka jest do osobnej istalacji kierunkowskazów poza ciągnik ( wykorzystana jest tylko u ciężkich ciągników i jest tak słaba że pali się po pierwszym włączeniu) <_< <_<

no to sorka miałem tak podłączone w ursusie c 385 i wciąż sie palił a teraz to już mam normalnie. i myślałem że to było do przyczep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek03    10

Witam panowie a ja mam takie pytanie chcialbym w moi c- 385 przerobic tak żeby jak wlacze kierunek bylo tak jak w tych nowszych traktorach czyli po podlaczeniu przyczepy migaly mi dwie kontrolki traktor 1 i przyczpa 2 czy kos z was moglby mi jako pomoc jakims schematem???????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

49-plus po stacyjce

49a-przełącznik kierunkowskazów

31-masa

C-lampka kontrolna ciągnika

C1-lampka kontrolna pierwszej przyczepy

C2-lampka kontrolna drugiej przyczepy

Jak tego nie zrozumiesz to zaprowadź do elektryka.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek03    10

ok jutro sprobuje to jakos ogarnąć mysle ze sobie poradzę tylko jeszcze jedno pytanie te dodatkowe kontroli na 1 i 2 przyczepe to musza być osobne na prawo i lewo czyli 4 sztuki czy to będzie dzialac na tych 2 rozumiesz o co mi chodzi?tzn prawo na tych samych i lewo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A niby jak chcesz podłączyć 4 kontrolki pod dwa zaciski? Kontrolki włączasz między odpowiedni zacisk (C, C1, C2) a masę. Chyba jednak sobie nie poradzisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    190

witam a ja mam takie pytanko zakupiłem przerywacz do kierunkowskazów do c 360 3 pinowy i nie za bardzo wiem jak to podłączyć 

myślałem nad tym aby od bezpiecznika dać + i od jednego z wyjść P/L dać kabel do przełącznika kierunkowskazów może tak być czy przerywacz musi być za przełącznikiem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek10734
      Wyskakuje błąd 5034 traktor steyr i przekaźnik (won) się wyłącza . Po odpaleniu traktora przekaźnik chodzi 5 sekund a za chwile wyskakuje błąd i się wyłącza . Z błotników tez nie działa 
    • Przez
      witam pacjent to mf 5435 nie działa ehr i przyciski na błotnikach,nic nie świeci. Dodam że w tym samym czasie obrotomierz przestał działać, być może jest jakaś korelacja. co by to mogło być?
    • Przez edek37
      Witam szanowne grono mam problem w moim df 5110G, a mianowicie wariuje licznik tzn. raz działa raz nie(kostki do licznika sprawdzone) czasem przerywa jakby coś nie łączyło lub mrygają kontrolki awaryjek pomimo braku uruchomienia ich. Dodatkowo gdy dzieje sie to co pisałem wyżej ciągnik odcina zapłon i przerywa raz gaśnie raz chodzi. Jakby coś odcinało prąd. A czasem działa jak powinien. Bezpieczniki sprawdzone. Może ktoś z was miał taki przypadek lub wie do czego zajrzeć?
    • Przez Matusp85
      Witam wszystkich. Jestem świeżym właścicielem Case IH CX80. Potrzebuje paru wskazówek mianowicie bolączka przewody półbiegów. W gałce jest zastosowany zwykły przełącznik i gdzieś pewnie przewody niestykają. Jak rozebrać tą obudowę. I drugi temat wentylator nawiewu działa tylko na 3 biegu. Help
    • Przez Krawi
      Orientuje się ktoś co to za rodzaj złączki?
      4 otwory, używane 2 piny ale w ciągniku występują takie same z wszystkimi pinami.
      Ciągnik Same Explorer3 90.
      Chcę do niego założyć dodatkowe lampy robocze do których muszę dorobić takie wtyczki, bo wolałbym nie przerabiać oryginalnych gniazd .


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj