Gość Luke16

Pytanie o skrzynie biegów z dziwnym reduktorem w XX-12/14

Polecane posty

Gość Luke16   
Gość Luke16

Rozchodzi mi się o skrzynie 12x12 na takim dziwnym reduktorze na tzw 3 czyli:

         1

          |__2

               |

              3

Dobrze wam to chodzi? Czy słychać na niej skrzynie biegów? 

 

U mnie wygląda to tak: ten reduktor dla mnie to jakieś przekleństwo trzeba trochę poszukać żeby coś wskoczyło... 4 biegi wchodzą perfekcyjnie ogólnie jak się wrzuca na reduktorze któryś z przełożeń też jest cisza najgorzej znaleźć jest jedynkę. Kolejne pytanie czy tą skrzynie słychać na małych obrotach przy wolnej jeździe? Po prostu zastanawiam się czy nie oddać tej renaty i wziąć inną z normalnym reduktorem jaki posiadałem w 77.12 czyli mniej więcej chyba tak to szło:

1

|-------|

2       3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Za mocno to skomplikowałeś i po drugie schemat reduktora jest troszeczkę inny.

 

Wszystko zależy od tego w jakim stanie technicznym dokonasz zakupu skrzyni (stopień zużycia synchronizatorów), w jakim oleju pracuje (jakość, rodzaj, ilość przepracowanych motogodzin) a także od sposobu użytkowana.

 

Jeżeli wszystko jest w porządku skrzynia chodzi, jak marzenie: cicho, płynnie, lekko i bez zgrzytów. Dodam, że skrzyni w ogóle nie słychać!

Reduktor przełącza się bez użycia sprzęgła bez najmniejszego problemu, oczywiście na postoju (piszę z własnego doświadczenia).


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

AlaCapone chyba wiem jaki mam reduktor w 95.14 jak mialem 77.12 byl on calkowicie inny i redukowaly sie tez calkowicie inaczej. W tej jest taki jak zrobilem nie wierzysz zrobie fote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

na początku też szukałem 1 i 2,  kwestia przyzwyczajenia

słychać skrzynię lub zwolnice przy dużym biegu i mniejszych obrotach

może wymiana oleju trochę wyciszy, ale ogólnie nie ma się czym przejmwać


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

izydor czyli wychodzi na to że tak musi być :P

właśnie rozwiązaliśmy z bratem problem reduktora. Wszystko wyjaśniło się jak wjechaliśmy na pryzmę i chcieliśmy wrzucić z 3 na 2 i została nam dźwignia w ręku... Gumy do góry od lewarków, odkręciliśmy osłonę obok schodków a tam wszystko luźno latało... Na reduktorze wszystkie śruby wyleciały, od biegów jeszcze się jakoś cały wybierak trzymał ale też już nie za bardzo. Poskręcaliśmy i nagle skrzynia zaczęła inaczej pracować... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj