Polecane posty

Witam już kiedyś dopytywałem się co do krzyżaków w moim zetorze i otrzymałem odpowiedź, teraz mam inny problem, wczoraj nalałem nowiutkiego oleju do skrzyni biegów i dzisiaj pod nią zrobiła się kałuża jakby ktoś wylał oleju z literatki, po dokładniejszym obejrzeniu spodu ciągnika doszedłem do wniosku, że leje się z przystawki napędu (na załączonym obrazku widać gdzie dokładnie) i tu mam pytanie : Co jest nie tak? Jakieś uszczelnienie,simering itp. ? A jak tak to co trzeba zrobić ? Proszę o szybką odpowiedź.post-145916-0-32384500-1433598503_thumb.jpg


Morał tej bajki jest krótki i niektórym dobrze  znany...,że ten świat jest z dnia na dzień coraz bardziej poj***ny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Pewnie jest tam jakiś simmering ewentualnie jeszcze jakiś oring, trzeba sprawdzić w katalogu części, pojechać do sklepu, kupić co potrzeba, założyć i powinno być wszystko ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To fajnie  <_< , a żeby to zrobić muszę zdejmować cały wał , czy nie , bo co do tego ,że trzeba oring to raczej pewne, tylko jak się tam dostać ?

 


Morał tej bajki jest krótki i niektórym dobrze  znany...,że ten świat jest z dnia na dzień coraz bardziej poj***ny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    26

Jak rozepniesz krzyżak przy przystawce to odkręcasz nakrętkę na wałku i zdejmujesz widełki. Sprawdź czy nie mają wytartych rowków od uszczelniaczy. Musisz jeszcze odkręcić 4 śruby i wyjąć element (nie wiem jak to się fachowo nazywa) w którym są uszczelniacze. Oringi są również na wałku. Gdy przykręcisz już widełki do wałka to sprawdź czy nie ma między nimi luzu.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko już zrobione, założone oringi i simeringi, powinno działać.Dzięki za poradę . Temat do zamknięcia


Morał tej bajki jest krótki i niektórym dobrze  znany...,że ten świat jest z dnia na dzień coraz bardziej poj***ny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianjarosz11
      Witam,
      Mam problem z ciągnikiem NH 6030 Plus z przednim napędem i wymuszoną blokadą mechanizmu różnicowego.
      Pierwszy problem polega na tym że po włączeniu napędu przedniego nie da się go wyłączyć nieważne czy jest na automacie (który powinien wyłączyć przedni napęd po przekroczeniu kąta skrętu- czego nie robi) czy na pozycji wymuszającej działanie cały czas. Czasami nawet na wyłączonym napędzie włączy się sam. Dodatkowo hamując nie załącza sie przedni napęd. Aby wyłączyć przedni napęd muszę wyłączyć i włączyć ciągnik i wszystko działa przez chwile 1-5 min i wraca do włączonego non stop przedniego napędu. 
      Przedni napęd działa cały czas było sprawdzane czy napęd jest przekazywany na przednie koła.
      Na zaciągniętym ręcznym przedni napęd jest aktywny, a przynajmniej tak wskazuje kontrolka.
       
      Drugi problem polega na tym że włączając blokadę mechanizmu różnicowego w pozycji automatu wszystko działa gdy przełączę na pozycję wymuszającą pracę cały czas blokada nie uruchamia się.
      Nie mam pojęcia czy te problemy są ze sobą połączone czy są to osobne usterki.
      Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, przekaźników narazie nie ruszałem ale skoro działa przez chwilę napęd to chyba nie jest ich wina.
       
      Proszę o pomoc, nakierowanie na prawdopodobne miejsca usterki, ewentualnie jakąś książkę serwisową na PW gdzie będę mógł znaleźć miejsca usterki.
    • Przez MarcinKdziak
      SMam problem ze swoim zetorem taki że podczas orki bratu stanoł na polu i niechciał jechać ,a biegi wchodziły bez sprzęgła.I sobie myślimy żepewnie sprzęgło,a dziś go rozjechaliśmy i co się okazało sprzęgło jak nowe ale łapki w docisku 3 z 6 stoją jak pień a tamte trzy są cofnięte maksymalnie. Te trzy co stoją jak pień to zaczeły się mocno ścinać a nafet na środku nich też widać ślady tarcia.
      Mam pytanie też czy wałek powinien chodzić leko jak się wbije bieg na rozpołowionym. Miłe sugestie widziane!!! 
      O odowiedzi bym prosił jak najszypciej!!!
    • Przez MarcinKdziak
      SMam problem ze swoim zetorem taki że podczas orki bratu stanoł na polu i niechciał jechać ,a biegi wchodziły bez sprzęgła.I sobie myślimy żepewnie sprzęgło,a dziś go rozjechaliśmy i co się okazało sprzęgło jak nowe ale łapki w docisku 3 z 6 stoją jak pień a tamte trzy są cofnięte maksymalnie. Te trzy co stoją jak pień to zaczeły się mocno ścinać a nafet na środku nich też widać ślady tarcia.
      Mam pytanie też czy wałek powinien chodzić leko jak się wbije bieg na rozpołowionym. Miłe sugestie widziane!!! 
      O odowiedzi bym prosił jak najszypciej!!!
    • Przez mati123861
      Witam. Potrzebuję zaczerpnąć informacji na temat przygotowania kombajnu Claas Mega do kukurydzy. 
      W kombajnie zamontowałem osłony bębna, wymieniłem klepisko segmentowe na kukurydziane, zaślepiłem wy chwytacz kamieni zmieniłem górne sita na żaluzjowe kukurydziane. W tamtym sezonie kosiłem na górnych sitach kukurydzianych a dolnych zbożowych lecz dolne sita mi zaklejało. I o to moje pytanie czy da rade kosić tylko na górnych sitach? i czy jest możliwość wyłączenia podajnika kłosowego? Prosił bym o informacje posiadaczy kombajnów claas jak najlepiej przygotować kombajn pod kukurydze. Pozdrawiam
    • Przez mlodykom1
      Witam wszystkich. Posiadam Farmtrac 685 i problem mam taki ze po wciśnieciu hamulca załącza się przedni napęd tylko że póżniej nie chce się rozłączyć. Czy ktoś wie co może być tego przyczyną? Dodam że na guzik działa bez zarzutu czyli załączy i rozłączy bez problemu. Z góry dzięki za pomoc 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj