nikt933

Do czego służy ASM!! Deutz Agrotron 6.30

Polecane posty

nikt933    3

Czy ktoś może mi wytłumaczyć od czego służą i kiedy najlepiej je używać? Przyciski są zaznaczone na zdjęciu. Chciałbym wiedzieć jeszcze co wyświetla sie na zaznaczonym wyświetlaczu. Nie miałem okazji jeszcze na nim cokolwiek zobaczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360P    4

Co do przycisków to jasne jest, że przycisk ASM to włączenie systemu. Na reszte Cie nie odpowiem. Co do ASM to system sterowania napędem mówiąc w skrócie.

 

''System sterowania napędem (ASM) reguluje w sposób całkowicie automatyczny napęd przedni oraz dwie blokady dyferencjałów. Zgodnie z kątem skrętu i prędkością, blokada dyferencjału przedniego i tylnego (100% blokada) oraz napęd przedni są załączane i wyłączane pod obciążeniem, w zależności od okoliczności. Również w trudnych warunkach ASM zapewnia dużą siłę napędu, maksymalny komfort jazdy oraz bezpieczeństwo pracy.''

 

Oto cytat z pewnej strony ;)


"(...) Idź wyprostowany wśród tych co na kolanach, wśród odwróconych plecami i obalonych w proch.(...) Bądź wierny. Idź" Z.Herbert

Rolnictwo - w służbie ludzkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

AMS tak jak wyżej.

Ten Drugi przycisk służy do załączania blokady mechanizmu różnicowego tylnej osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nikt933    3

Czyli jaśniej mówiąc tego ASM mogę używać podczas np. orki. Ale gdy włączę ten ASM to już przedniego napędu nie muszę włączać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

ASM automatycznie włącza i wyłącza w razie potrzeby przedni napęd i blokady, drugi przycisk służy do ręcznego włączania napędu i blokad mostów, trzeci przycisk włącza tylko przedni napęd bez blokowania mostów a wyświetlacz jest od radaru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deutzfahr    0
Czyli jaśniej mówiąc tego ASM mogę używać podczas np. orki. Ale gdy włączę ten ASM to już przedniego napędu nie muszę włączać?

Musi być włączony napęd lub blokada. A ten radar pokazuje jaki jest poślizg kół w %

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nikt933    3

Mówiąc jaśniej kiedy jadę orać to muszę włączyć przedni napęd czy wystarczy jak tylko włączę ASM?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przedni napęd i ASM. Jak włączysz tylko ASM będzie Ci rozłączał przód bo jak nie będzie poślizgu kół..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    3

Ja jak jeżdżę w transporcie to jeżdżę na ASM (Z wciśniętym przełącznikiem od ASM i napędu na 4x4) bo powyżej 15 km/h on sie rozłącza a poniżej sam załącza, blokada mostów się rozłącza jak skręcisz kołami! Ja jak orzę to mam włączone 3 guziki od: ASM, 4x4 i blokady mostów ponieważ orka jest wtedy bardzo równa i można kierownicę nawet puścić :P Jak chcesz mieć przedni napęd na stałe to tylko guzik od przedniego napędu wciskasz a jak chcesz mieć że się rozłącza po ponad 15 km/h a blokada przy skręcie kół to jeszcze dodatkowo wciskasz ASM :) Wskaźnik jest od radaru (Jak nic na tym wyświetlaczu Ci się nie pokazuje czyli nie masz radaru [Radar jest po prawej stronie ciągnika pod kabiną na ukos uczepiony do skrzyni biegów, powinieneś zauważyć]) który pokazuje poślizg kół w % i przy TUZ ze sterowaniem EHR pomaga np. w orce i trzyma tę samą głębokość orki na całym polu :) Już prościej nie potrafię wytłumaczyć ;):) hehe


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos    0

przy włączonym ASM blokady mostów rozłączają się przy skręcie kół (prawdopodobnie o 15 st.) lub przy przekroczeniu 9 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Chyba raczej 15km/h. Przecież często pracuje się w polu z prędkością 9km/h i napęd jest potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos    0

@Arek

Chyba raczej niedokładnie przeczytałeś mój post

 

powyżej 9 km/h wyłączają się blokady mostów, a powyżej 15 km/h wyłącza się przedni napęd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    3
AMS tak jak wyżej.

Ten Drugi przycisk służy do załączania blokady mechanizmu różnicowego tylnej osi.

Nie tylko tylnej osi ale zarówno przedniej jak i tylnej ;)


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nikt933    3

Nie chcę zakładać nowego tematu więc pisze w tym. Podobno jedna para złączy hydraulicznych służy do napędzania silnika hydraulicznego (np. owijarka do bel). Możecie mi wskazać która to i co oznacza ten "rysunek"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Dźwignią krzyżową możesz używać dwóch par złącz naraz, niebieska kropka oznacza swobodny przepływ przez oba złącza jednej pary wyjść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

czy mozna zmienic predkosc przy jakiej ma zostac właczony alub wyłaczony przeni naped lub blokada mechanizmu róznicowego? czy mozna tego dokonac przez zmiane ustawien w komputerze?


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    3

Można ale tylko poprzez podłączenie się pod komputer pokładowy z laptopkiem :P


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

A to dobrze bo w 165 rozłacza napedy dopiero przy 19km/h!!!musze to obnizyc conajmniej do 15km/h


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboR6    5

To dobrze że ci rozłącza przy większej prędkości. Mi rozłącza napęd przy 13km/h i np. jadąc gruberem na ASM po przekroczeniu 13 km/h wyłancza mi sie napęd i traktor zwalnia i aby sie tak nie działo jeżdże na napędzie bez ASMu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    3

@LamboR6 - Patrząc na Twój login to pewnie posiadasz Lambo R6 więc takie moje pytanko. Z jakim Gruberkiem śmigasz nim?


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

jakie to Lambo!? przecez to DF!


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    3

@Luk spokojnie to pytanko było do mojego poprzednika :)


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

juz mysłałem ze kolega ma problem z rozróznianiem kolorów :) Tak a propos kto jeszcze widział jak moze wygladac tiuning DF seri K w RPT? krótko ZAJEBIASZCZY!!! :)


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik2222    0
Co do przycisków to jasne jest, że przycisk ASM to włączenie systemu. Na reszte Cie nie odpowiem. Co do ASM to system sterowania napędem mówiąc w skrócie.

 

''System sterowania napędem (ASM) reguluje w sposób całkowicie automatyczny napęd przedni oraz dwie blokady dyferencjałów. Zgodnie z kątem skrętu i prędkością, blokada dyferencjału przedniego i tylnego (100% blokada) oraz napęd przedni są załączane i wyłączane pod obciążeniem, w zależności od okoliczności. Również w trudnych warunkach ASM zapewnia dużą siłę napędu, maksymalny komfort jazdy oraz bezpieczeństwo pracy.''

 

Oto cytat z pewnej strony :)

zgadzam się z tobą w 100%


Ursus jest najepszym traktorem,każdy to wie.Żaden traktor przy nim nie liczy się.Zapraszam do obejrzenia moich filmików na You Tube.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz_142
      Witam. Kupiłem lamborghini r7.210 2008r. 
      Mam problem z przełączeniem dźwigni tw. biegi szosowe-polowe. Nie da się przełączyć. 
      Wie ktoś co jest przyczyną? Albo jak powinno się to przełączać? 
    • Przez edek37
      Witam szanowne grono mam problem w moim deutz fahrze 5110g, a mianowicie wariuje licznik tzn. raz działa raz nie(kotki do licznika sprawdzone) czasem przerywa jakby coś nie łączyło lub działają kontrolki samych awaryjek mimo ze ich nie uruchamiam. Dodatkowo gdy dzieje sie to co podane wyżej ciągnik także potrafi zgasnąć. Jakby coś odcinało, a czasem wszystko działa jak powinno. Może ktoś z was miał taki przypadek. Bezpieczniki sprawdzone itd. Ktoś doradzi jakieś opinie co to może być?
    • Przez gogo500
      Witam posiadam ciągnik Same laser 90 i nagle znikneły mi chamulce niewiem czo mam wlac prosze o pomoc
    • Przez 19seba
      Witam ,mam pytanie wie ktoś czemu nie zawsze rozłączy przedni napęd ? Włączać , włącza zawsze a nie zawsze rozłączy i słychać że wyje w czasie jazdy , kontrolka się włącza i wyłącza normalnie 
    • Przez Grzenio
      Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
      Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
      Z góry dzieki za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj