Gość

zegar temperatury od mtz do t25

Polecane posty

locke    293

Jak czujnik wejdzie ci tam gdzie ma być to tak.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

a gdyby odciąć ten czujnik i załorzyć na przewód nasadke i podpiąć pod czujnik ten co mam aktualnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15368

ten z alegro jest bezprądowy, jak go rozetniesz to czynnik ucieknie i do wyrzucenia. Nie wstawisz czujnika tego w filtr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

to podeślijcie jakieś linki do zegaraów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ten z linku też jest z czujnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toobek    57

Ale to są czujniki i zegary temperatury wody. A gdzie Ty masz wodę w T 25?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ale do oleju zegar powinien pasować,moge się mylić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Kolego idź tam, gdzie dorabiają przewody hydrauliczne, tam powinni mieć odpowiedni nypel, w który wkręcisz sobie czujnik  od wskaźnika. Robią też tak, ze wybebeszają fabryczny czujnik od Władka i w to miejsce można wsadzić sondę z tego zegara. Wystarczy potem zakleić poxipolem i gotowe.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    186

Ja niczym nie zaklejałem - "wybebeszyłem" czujnik od T25 i w nigo wcisnąłem (po upszednim oszlifowaniu) czujnik od temperatury cieczy w skodzie 120 (czujnik i zegar zdobyty na złomie). Czujnik od skody nie ma kontaktu z olejem i nie sądzę żeby to miało znaczący wpływ na dokładność pomiaru - najwyżej trochę na bezwładność...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówi zbyszekbrzuze 

tylko czy wystarczy długość tego przewodu do czego jest przymocowany czujnik  ja mam taki sam wskaźnik  do mierzenia temperatury głowicy to długość pasuje na styk 


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Panowie , a skąd wziąść mase pod zegar temperatury

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ok

Podłączyłem mase do blachy i wskazówka w zegarze stoi jak stała , odpaliłem ciągnik i wogóle się nie rusza dzisiaj redliłem ziemniaki i nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A kupiłeś taki wskaźnik co pisałeś ? 

Bo do niego nie trzeba żadnej masy on jest bez prądowy .


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

nie ,kupiłem taki jaki ty masz w t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, w moim t25 jes tak że zaraz po odpaleniu wskazówka idzie na max a zegar nowy i czujnik też. Może ktoś coś doradzi bo niewiem o co chodzi :mellow: a dodam że teraz jak jest gorąco to nawet jak traktor nie był zapalany to po włączeniu prądu wskazówka dzwiga się odrazu na 50-60.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego, sprawdze to. A miałem wczoraj ostatnio taki przypadek w dachu- niedziałała lampka i nawiew, prąd był a nie było masy, doprowadziłem nowy kabelek jest ok. :)

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.1 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Powiedzcie panowie jak go podłączyć , prubowałem różnymi sposobami ale raz wskazuje na 120 a raz wogule

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    39

Przewód fioletowy pod B (napięcie)  pod D przewód niebieski od czujnika.Zegar to pewnie zamiennik może ma dodatkowe wyjście na masę a i dlatego świruje.Ile masz wyjść z tyłu zegara?

Jak tylko dwa to tak jak w oryginale.Dla testu spróbuj dać masę przewodem bezpośrednio  z minusa aku,tylko nie zrób zwarcia.

Przy prawidłowo podłączonym zegarze,po włączeniu masy wskazówka powinna delikatnie  iść do góry nawet na zupełnie zimnym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

mam 3 wyjścia , sprubuje tak jak mówisz

Połączone

zrobiłem tak jak mówisz i dale wskazówka się nie podnosi , podłączyłem tak jak mówiłeś , pierwszy raz podłączyłem kabel pod zapłon lecz gdy podłączyłem normalnie to wskazówka po włączeniu zapłonu szła do tyłu a po wyłączeniu na odwrót. Przełożyłem przewody odwrotnie to wskazówka szła prawidłowo lecz przy pracach ciągnikiem niewskazywała tylko tak dygała milimetr do przodu milimetr do tyłu , co to może być?

Edytowano przez Gość
Pkt. 1.14 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    39

Tadziu tu nie ma co kombinować.Na zegarze masz oznaczenia ,Przewody muszą iść tak jak napisałem wcześniej.Piszesz że masz trzecią śrubkę,to musisz dać na nią masę.Stary zegar brał masę z obudowy,ale był cały metalowy ,więc nie było z tym problemu.Nowe są plastikowe i dlatego masz tę trzecią śrubkę do której obowiązkowo trzeba doprowadzić masę.

Jeśli dalej nie chce działać to są tylko trzy możliwości.

- Uszkodzony zegar.

- Uszkodzony czujnik

- Uszkodzony ,przetarty przewód od czujnika do zegara.Dla testu podmienić przewód.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj