mav

JD 6630 Premium czy Fendt 712

Polecane posty

danield28    35

Jd może zyskać trochę na tym, że nie posiada SCR a większość ludzi się tego będzie bać (chociaż pewnie sami nie wiedzą dlaczego), więc Fendt od 200 KM może trochę tracić... Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

Ludzie wieżą w niskie spalanie, przecież to SCR powoduje, że ciągnik chodzi tylko na moczniku. wink.gif

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

ludzie wierzą w różne głupoty ;) bo jeszcze się nie zdarzyło aby jakaś norma obniżyła spalanie, co najwyżej poprawa przebiegu procesu spalania może obniżyć zużycie paliwa.


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zastosowanie SCR pozwala na sterowanie takie jak w EURO 2, resztę załatwi AdBlue. Spalanie powinno więc zmaleć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czopek    0

ja wybrał bym JD. Kolega zakupił nowego Fendta i mu się łożysko po kilku miesiącach użytkowania w skrzyni rozsypało.Oczywiście nie mówię o tym modelu. Ale jakoś przestał mi się podobać :P

 

ciekawe czy wie jak należy takim ciągnikiem posługiwać ... jaki model ?

pracownik w Niemieckim gospodarstwie zajechał fendta 900setke hamując vario z 30 tonowym załadunku ze spadu więc obsługa też jest ważna ... 2 przypadek zapodany od serwisanta korbanka , w zimie nie chciał fendt mu odpalić i wpadł na oczywisty pomysł zaciągnąć go ale zapomniał o czymś nie rozłączył skrzyni i zabulił około 60 tyś ... także jak ktoś jedzie bo jedzie to można zajechać wszystko ... nawet pol-mota ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Denis1997    0

Cześć ja mam Fendta 936 vario gdy nim orałem od 7:00 rana do 1:00 w nocy, wysiedziałem w nim bez problemu przez całe 18 godzin z 1 godziną przerwą na obiad. Gdy miałem JD 8530 to rok temu go sprzedaliśmy bo był taki nie wygodny że tylko ja z ojcem umieliśmy nim robić 5 godzin przerw i znowu 5 godzin i tak na okrongło. :)

 

JD ;[

 

Fendt :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
ja mam Fendta 936 vario gdy nim orałem od 7:00 rana do 1:00 w nocy, wysiedziałem w nim bez problemu przez całe 18 godzin z 1 godziną przerwą na obiad. Gdy miałem JD 8530 to rok temu go sprzedaliśmy bo był taki nie wygodny

W JD też jest możliwość montażu siedzenia dla operatora i nie trzeba siedzieć na twardym błotniku ;)

Poza tym cienki bolek jesteś z ojcem, u nas na wsi koleś 1634 od 10 do 2-3 w nocy koszą i cały czas jeden operator w ciągniku :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Cześć ja mam Fendta 936 vario gdy nim orałem od 7:00 rana do 1:00 w nocy, wysiedziałem w nim bez problemu przez całe 18 godzin z 1 godziną przerwą na obiad. Gdy miałem JD 8530 to rok temu go sprzedaliśmy bo był taki nie wygodny że tylko ja z ojcem umieliśmy nim robić 5 godzin przerw i znowu 5 godzin i tak na okrongło. :)

 

JD ;[

 

Fendt :D

 

To powyżej to z cyklu "a świstak siedzi bo wiewiórka była nieletnia":D ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jaro zgłaszam swoje pretensje, to powyżej można czytać dwuznacznie ;) Ja też jestem powyżej, proszę o wyjaśnienia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

To było (oczywista oczywistość) do Dennisa Rozrabiaki :D -jak JD 8530 jest mało komfortowy to znaczy że pierwowzorem Denisa była pewna bohaterka baśni J.Ch.Andersena...a w/w ma miejsce w którym to plecy tracą szlachetną nazwę wykonane zapewne z materiału używanego w najnowszej generacji wyrobów Always :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

jaro a co w tym dziwnego ze fendt czy NH są ciągnikami wygodniejszymi? to oczywiste ale chyba nie jesteś znawcą ze sie z tego naśmiewasz i tylko piszesz wszystko o wszystkim byle nabić postów .ps jak tam oszczedy JD? bo u mnie we wsi w maju przybyły trzy takie zabawki i każdy przeklina jak może bo palą dużo więcej niż konkurencja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Przemek-cóż jak to mówią "w prostocie siła" i niestety nie mam na myśli budowy ciągników Twojej ulubionej marki a raczej przebieg procesów myślowych pewnego ich zagorzałego fana...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

co rozumiesz przez słowo wygoda?

dużo znaczy ile? biorąc pod uwagę co u nas we wsi wołają to politykom nie życzę wizyty u nas :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hadler    0

ciekawe czy wie jak należy takim ciągnikiem posługiwać ... jaki model ?

pracownik w Niemieckim gospodarstwie zajechał fendta 900setke hamując vario z 30 tonowym załadunku ze spadu więc obsługa też jest ważna ... 2 przypadek zapodany od serwisanta korbanka , w zimie nie chciał fendt mu odpalić i wpadł na oczywisty pomysł zaciągnąć go ale zapomniał o czymś nie rozłączył skrzyni i zabulił około 60 tyś ... także jak ktoś jedzie bo jedzie to można zajechać wszystko ... nawet pol-mota ;p

 

Ten drugi przypadek jest bardzo ciekawy <_<

"zaciągnąć go ale zapomniał o czymś nie rozłączył skrzyni" na luzie jest ciężko zapalić, sam osobiście nie próbowałem, ale wydaję mi się że jest trudno :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

problemem skrzyń z dużą ilością hydrauliki polega na tym, że w przypadku nie rozłączenia napędu można ją uszkodzić w momencie holowania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hadler    0

Ja to wiem, tylko gdy rozłączysz napęd, nie odpalisz na zaciąg, więc kolega czopek chyba źle się wyraził, albo nie wiem o co mu chodziło B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

jaro kto tu jest takim fanem swojego ciągnika jak na siłe wszystkich wciskasz ze jd jest oszczedny-bo tak pisałeś i mogę ci przypomnieć jak te ciągniki to smoki niesamowite a różnica jest taka ze po przepracowaniu 7tys mtg traci sie tyle że można by sobie kupić nowy ciągnik a kogo na to stać-nic tylko siadać i płakać jak to mowią właściciele JD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Ach kolego i znów się zaczyna kolegi kolega powiedział co wiedział a drugi usłyszał i sieje propagandę. Może i ten NH spali mniej ale i moc zawyżona ;) z tego co można wywnioskować choćby z wypowiedzi użytkownika kobra89 pod jednym z Twoich zdjęć :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mam identyczny model jak JARO@ i też mogę powiedzieć, że jest oszczednym ciagnikiem. Na tle konkurencji wypada nie najgorzej. W dodatku jak na 85km to całkiem dobrze sobie radzi z ładunkiem 33t :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
jaro kto tu jest takim fanem swojego ciągnika jak na siłe wszystkich wciskasz ze jd jest oszczedny-bo tak pisałeś i mogę ci przypomnieć jak te ciągniki to smoki niesamowite a różnica jest taka ze po przepracowaniu 7tys mtg traci sie tyle że można by sobie kupić nowy ciągnik a kogo na to stać-nic tylko siadać i płakać jak to mowią właściciele JD.

Masz JD?

Mój palił więcej niż konkurencja w tym przedziel mocy prze lekkiej robocie (opryskiwacz, rozsiewacz) ale jak przyszło robić na głęboko gruberem to jakoś F714 nie był wstanie zejść niżej na ha, nie wspominając już o takiej drobnostce, że pracował z mniejszą prędkością. A robiliśmy na tym samum polu ;) Skoro one tyle palą to dlaczego duże gospodarstwa JD, Fendt i Case Magnum kupują?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja Ci odpowiem. JD i Magnum - niezawodność a Fendty po to, by szefostwo wygodnie dupe woziło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walek    0

Najlepsze ciągniki to stare Case Magnum te kanciaste może nie za wygodne ale prawie niezniszczalne.

Te współczesne ciągniki to w porównaniu z nim słabo wypadają.

A zgodzę się z Jelonkiem że JD pewnie dużo pali w lekkiej robocie ale jak przychodzi do ciężkiej roboty to spalanie jest w porządku a ciągnik ciągnie.

Kto naopowiadał bajek ze w JD serii 8 jest niewygodnie to chyba miał naprawdę jakiś wielki problem z tym ciągnikiem bo to jest maszyan do roboty non stop.

A Fendt - nie jest może zły ale ten serwis monopolisty - porażka no i napewno ma niwygodne siedzenie operatora.

New Holland w małych ciagnikach ok ( może i lepiej od JD) ale w duzych może seria T8. coś pokaże bo poprzednie nie pokazały nic dobrego za krótkie i za klopotliwe w obsłudze

A nowy Case - nie taka jakość jak kiedyś a i serwis zmarniał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Walek zgodzę sie z tym, że Magnum to potęga, stary Magnum oczywiscie. W okolicy chodzi taki z przebiegiem 38tys mth....

 

Głupoty tylko piszesz odnosnie siedzenia operatora w Fendzie :P Lepiej d*py nie woziłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

tu juz nie chodzi o to ze jd pali wiecej od nh ale on pali więcej od wszystkich ciągników na rynku i nie wciskajcie mi mjakiegoś kitu bo mam z jd doczynienia na co dzień i wiem co w trawie piszczy-poprostu jd w 80 % prac spala 0 2-3 litry wiecej i nie pitolcie o mocy bo możecie sobie kupić 20km mocniejszego DF lub choć by NH i to bedą paliły mniej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj