mav

JD 6630 Premium czy Fendt 712

Polecane posty

kamil41    29

znam wielu przedstawicieli JD którzy potwierdzają że Fendt jest lepszy tylko czesto pada pytanie czy warto tyle kasy dołożyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Jaro typ człowieka który jest ślepo zapatrzony w swój sprzęt. Tez mam a może miałem takiego sąsiada wszystko fajne JD najlepszy a nie jeździł żadnym innym ciągnikiem więcej niż 30min. Ale zmienił zdanie jak zaczęła mu sie psuć ta jego "zielona moc"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

mniej awaryjny według testu DLG w niemczech, juz chyba był tu link podawany

Fendt mniej spali w pracach gdy ciagnik pracuje na pół gwizdka

skrzynia bezstopniowa dopracowana w fendtcie

oddzielny obieg oleju do skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kierownik    436

Jeśli mu się nie psuje to co ma pisać ze się psuje?

 

@Jaro miałeś okazję popracować dłuższy czas Fendtem? Ale nie jakąś 300 Vario tylko ciągnikiem o mocy około 140 koni albo więcej?

 

@kamil nie porównuj 6125 R do 512 ale porównaj do 312 lub 412, za JD musisz dać w pełnej opcji 340 netto i plasuje się w cenie między 312 a 412. Do 412 można porównać ale przy 6125 R to 312 wygląda jak 10 letni ciągnik :P

 

500 Vario to piękny ciągnik ale wyłożenie za 120 konny ciągnik w 4 cylindrach 500 tys to delikatnie mówiąc absurd.

Edytowano przez Kierownik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kierownik    436

Bo to się nie sprzedaje w Polsce, po drugie na 500 Vario JD da odpowiedź, jak Fendt wypuścił 400 vario to JD przez ten czas 6020 i 6030.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

@Kierownik-nie nie jeździłem-w mojej okolicy ciągniki o mocy 80 KM to ciągniki główne.Nic Fendtowi nie ujmuję i uważam je za dobre ciągniki ale kosztują zbyt dużo w stosunku do tego co oferują,

Co do odpowiedzi na post @Ziel masz całkowitą rację-gdyby się psuł to napisałbym o tym i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
harpa777    2

Może ktoś wie jak sprawują się JD z filtrem cząstek stałych. W wyborze między fendt 412 a JD R6115 najbardziej od JD odstrasza mnie spalanie i własnie ten filtr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

A, Ad Blue Cię przyciąga ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
harpa777    2

Jakby mniej odstrasza. Pytam czy ktoś potrafi profesjonalnie ocenić ten filtr w JD i czy prawdą jest, że już w następnym roku JD odchodzi od tego rozwiązania i zaczyna montować ad blue :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

Ja mam wręcz przeciwne zdanie na temat tych wynalazków. Mnie odstrasza ad blue.

W niedługim czasie, w związku z coraz ostrzejszymi normami emisji spalin JD będzie pewnie miał dodatkowo ad blue, a fendt itp filtr. Proste :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
harpa777    2

Być może tak jest.

A czy skrzynie automatyczne w JD są lepsze od tych z eco schiftem? Czy wogóle są porównywalne z fendowską vario?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MariuszT    16

mniej awaryjny według testu DLG w niemczech, juz chyba był tu link podawany

Fendt mniej spali w pracach gdy ciagnik pracuje na pół gwizdka

skrzynia bezstopniowa dopracowana w fendtcie

oddzielny obieg oleju do skrzyni

 

Czyli w ciężkich pracach JD mnie pali? Który polecacie jeżeli muszę dojeżdżać na pola ładny kawałek?


Jeżeli pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Raczej Fendta- Vario "na drogę" będzie się fajniej spisywać.Ale musisz sam wszystko policzyć-nikt Ci nie powie że akurat w tych konkretnych pracach lepszy będzie ten czy ten.Oba te ciągniki to najwyższa półka .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

jeśli bedzie w 100% wykorzystany cały czas to może i spali mniej, u mnie sie jeszcze nie zdarzyło żeby claas spalił mniej od Fedta a bywa że pali wiecej o połowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Jeżeli wymianę 4 bezpieczników w tym czasie podciągniesz pod "awaryjność" to zgoda-jest awaryjny.Robię niedużo bo średnio 350 h rocznie (mam jeszcze dwa inne ciągniki)

 

 

No to gratuluje bo nie znam żadnego użytkownika JD (zresztą żadnej innej marki też), który ma ciągnik od nowości przez kilka lat i nie miał żadnej awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Na to co powyżej chciałoby się odpowiedzieć-"jak dbasz tak masz"...alę będę wielkoduszny :D i uznam że w Twojej wypowiedzi ironii nie było...Dodam jeszcze że dwa razy bezpiecznik poszedł z powodu "choinki" w przyczepie więc na dobrą sprawę miałem dwie awarie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

@ jaro a Ty miałeś pompe paliwowa wymienianą na gwarancji czy coś takiego? dobrze kojarze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MariuszT    16

jeśli bedzie w 100% wykorzystany cały czas to może i spali mniej, u mnie sie jeszcze nie zdarzyło żeby claas spalił mniej od Fedta a bywa że pali wiecej o połowe

Nie wiedziałem, że taka różnica w spalaniu jest. Jak myślicie jaki ciągnik jest bardziej ekonomiczny od Fenda?


Jeżeli pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

@ jaro a Ty miałeś pompe paliwowa wymienianą na gwarancji czy coś takiego? dobrze kojarze?

Nie do końca :D -pompa nie była wymieniana na inną tylko poszła do sprawdzenia w serwisie Stanadyne (miałem podejrzenia co do zbyt wielkiego apetytu na paliwko).Jak mówił szef serwisu-pompa w jakimś tam zakresie obrotów miała ustawiona zbyt wysoką dawkę paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

To wychodzi że wszystkie tak mają :Dprzykręcili Ci dawkę i dlatego taki oszczędny :D.

 

Czyżbyś celowo zapomniał o tej błahostce pisząc o bezawaryjności ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MaTeUsZ92    6

512 kosztuje ok 520tys netto a 6125R jak bedziemy bardzo chcieli to wiem że i 600 weźmie jak bedziemy chcieli mu koniecznie dac ale normalnie to troche wiecej jak połowe z AP TLS HMS itd

z czego tyś te ceny wzioł !!!!!!!!!!??????? katalogowo to się zgodze ale w takim razie z tej ceny idzie ileśdziesiąt % w dół . Mi diler powiedział za 145 CVX prawie Full wypas 360 netto i to jest realna cena bo katalogowo było tyle co za twojego fendta a JD 6140R w podobnym składzie był tańszy o jakieś 10 tysiaków tj. 350 netto i gdzie jest wielki KOMFORT Jelenia.Siedząc w Pumie jest wszystko tam gdzie powinno być podłokietnik elektro zawory Multi controller czyli coś czego niema jeleń i pewnie nie bedzie miał ale za to jest rama(bo inne bez RAMY się łamią i gną !!!) i amortyzacja osi ponoć the best of the world a vario w JD moim zdaniem i zdaniem moich znajomych co mieli styczność jest nie warte tej kasy co więcej uawżam ze NH ma ją

o wiele lepiej i wygodniej skonstruowaną i nie trzeba być prof.mg.inz czy doktorem by to widzieć ..... a to i to i to będzie awaryjne BEZ wyjątku (ja mam fendta 10 tys godz bez awari, no a ja mam Jelenia 8tyś godz bez awari takie coś się słyszało not comennnnt :lol: :rolleyes: B) :blink: Johny fajnie wygląda ale na tym się kończy bo z tym filtrem to sami właściciele mówią że mocy nie widać a palić palą ,a AB jest widocznie oszczędniejszy i to jest fakt a składowanie to nie jest wielki problem . A teraz John ma coś robić z Ab tak coś gdzieś czytałem a miał być tylko "ON" :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

Zaznaczam, że to jest temat o ciągnikach John Deere oraz Fendt, a nie Case !!!

 

john-deere-7230r.jpg

 

A takie "cuś" widziałeś kiedykolwiek ??? Mało jesteś obeznany w temacie, że JD nie ma podłokietnika i elektrozaworów... Ps. Uwierz mi, znam przypadki Jelonków oraz Fendtów, gdzie po przepracowaniu tych godzin nie było awarii. Trzeba jeździć z głową. Ale w Case tego nie spotkałem :)

 

Jeszcze Wam się nie znudziły te kłótnie ? JD oraz Fendt wiodą prym i tak długo zostanie. Będąc obiektywnym, moim zdaniem są te marki równe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj