Skocz do zawartości
mav

JD 6630 Premium czy Fendt 712

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
mav    1

Mam dylemat JD6630Premium czy Fendt712? cena ta sama. JD z autopawer 50km/h a Fendt vario tez 50km/h. W zasadzie full wyposazone. Obydwa są nowymi modelami JD z nowej serii 6030 i Fendt też z nowej seri z dłuzszą maską. Fendt ma mniejszy silnik 5.7l, JD 6.8l moce te same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Wiem co prawda ,że może trochę zbyt często cytuję zdanie naszych zachodnich kolegów po fachu ale pozwolę sobie jeszcze ten jeden raz zacytować: ;D

Fendt-jeżeli ciągnik będzie służył bardziej do transportu

JD-jeżeli jego przeznaczeniem ma być pole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaro    163

Przecież mav napisał ,że w tym i w tym jest bezstopniowa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

chciałbym mieć taki dylemat "premium czy vario"  ;) mam takie samo zdanie jak jaro.opisz swoje gospodarstwo i to co miałby robić ten traktor...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    1

ile kosztuja te ciagniki? bo w pazdzierniku rozmawialem z przedstawicielem jd to taki sam model rowniez z bezstopniowa skrzynia i wieloma bajerami wycenili na ok 80 tys euro netto a z tego co sie orientuje to za podobna kwote mozna kupic fendta ale 412...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

przeznaczenie: siewnik, opryskiwacz, transport. czasem do pługa by go tez zapiął (jak sie jakiś mniejszy skombinuje) i sporo innych prac których nie jestem wstanie przewidzieć, co do ceny grzesio31 dobrze sie informował daleko od prawdy nie jest ;) jak juz pisałem grzesio31 Fendt i JD maja tą sama cenę wiec sprobuj kupić 712 w cenie 412  ;D chętnie odkupie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

Przy takich pracach to wg mnie fend bylby najodpowiedniejszy. a tak na marginesie to wogle majac taki dylemat to wybralbym fendt-a.no i spalanie fend-a bedzie chyba lepsze [mniejsze] bo w koncu 5,7 l to o litr pojemnosci  mniej niz w JD a co za tym idzie troche mniejsze spalanie jednostkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

@LowRider

za samą przekładnie autopower 50 km/h 5,8 tyś euro

przekładnia AP 40/h jest sporo tańsza bo nie ma dodatkowych wymogów

 

bo oprócz samej ceny za AP 50km/h trzeba doliczyć dodatkowe koszty..... do szybszej prędkości musisz mieć lepsze hamulce na przód, odpowiednie opony (chodzi tu o średnice) i stalowe nie regulowane felgi (w Niemczech zamawiając są regulowane, oczywiście w Polsce nie można mieć tego co sie chce) i oczywiście TLS. Bez tego nie da sie mieć AP50

 

czyli sumując bez opon to około 10,5 tys euro, to i tak nic w porównaniu do GS2 za które w maksymalnej opcji krzykają po 17 tys euro :)

 

Najbardziej śmieszy mnie to w JD ze oni wychodzą ceną np za 6630 50,5 tys euro i piszą w nim ze jest Premium <hahaha> a tak naprawdę jest goły nawet bez kół , podczas gdy w Niemczech cena Premium zaczyna sie od 70tyś euro

i teraz tak, gdy sie doposażyć do tego samego poziomu co ten niemiecki to sie okazuje ze kosztuje tyle samo, z jedną różnice w Niemczech nie robią takich cyrków z pokazywaniem klientowi ceny za którą wiadomo ze nikt nie kupi..

 

korbanek stosuje trochę inną politykę, kupuje partie ciągników prawie ze maks wyposażonych zyskuje na tym spore upusty, Ciągniki Fendt wcale nie są najdroższe, tylko ich wyposażenie powoduje taką cenę. gdyby podawać cenę standardową JD tak samo wyposażony jak Fendt okazało by sie ze jest on troche droższy.

 

Najlepiej by to można bylo odnieść do reszty gołych ciągników , jak by pozbawić Fendt skrzyni vario czy przedniego TUZ i innych rzeczy który są w standardzie i wtedy porównywać ceny gołych ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

W całej rozciągłości zgadzam się z Tobą mav-z tym ,że mój dealer nie robił cyrków-po prostu przysłali mi e-mailem listę wyposażenia dodatkowego razem z cenami-i tyle-jak chcesz to bierz(nie chciałem i też żyję ;D-za zaoszczędzone w ten sposób pieniądze kupiłem pług i rozrzutnik)-a ludzie od Korbanka próbowali mi wmawiać Bóg wie co.Zresztą co by nie mówić to i spalanie Fendta można między bajki włożyć-jak coś to służę cytatami z np.forum Profi-naprawdę ciekawych rzeczy można się dowiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

ja tez sie zgadzam ze kazdy bierze z dodatków to co chce, tylko nie zgadzam sie z pisaniem nieprawdy że wersja Premium w polskim wydaniu standardowym jest w jakimś dobrym wyposażeniu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    1

jak ustalalem cene 6630 premium to przykladowo policzono mi 12,80 euro za wewnetrzne lusterko i 72,80 euro za rolete przeciw sloneczna  >:( przeciez takie "bajery" mam w swom starym mtz nie mowiac juz o pronarze ;D zapomnialem dodac ze to oczywiscie ceny netto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

hehe albo dwa światła odblaskowe 4 euro netto :D uchwyt na tablice rejestracyjną 28 euro , czy tez instalacje pod koguta 128 euro

Ktalog częśi, 90 euro! czysty sadyzm :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    1

to Ty masz jakis tani katalog bo ode mnie chcieli 40 eurocentow wiecej  ;) z ciekawych rzeczy to lodowka 249,60 euro i uchwyt na kubek 16,80  ;D ta polityka cenowa mnie rozwala...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Ja tam katalog dostałem gratis-jak widzę dużo zależy od dealera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Miło jest jak na rachunku nie jest wyszczególnione co i za ile -nieprawdaż ?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

Skrzynka narzędziowa 69,60 euro, Skrętne błotniki 623 euro netto! Wycieraczka - tylna szyba 149,60euro :), dodatkowy schowek 51 euro, lusterka elektryczne wysuwane teleskopowo 408 euro he

 

ale za to za przyciemniane szyby nie uchylne z prawymi drzwiami -81,60 euro  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez rolnik17
      Jest w planie kupno mocniejszego ciągnika . Myśl jest o 7745 i 7340 ?
      Czy te modele to to samo czy są jakieś różnice,jakie maja spalanie awaryjnośc itp.Proszę o fachową odp. Z góry dzięki.
      Pozdrawiam rolnik17
    • Przez kopokop
      Witam jaki byście polecili ciągnik do pługa unia atlas 5 skib.Ziemie lekkie .
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
    • Przez jasikor
      Witam 
      Planuje zakup ciągnika o mocy 140-150 km. Pod uwagę biorę JD 6155 M POWER QUAD ECOSHIFT  oraz MF 7615 DYNA 6 ewentualnie 7614 DYNA 4. Wyposażenie ciągników miałoby być podstawowe wraz z przednim TUZ-EM i WOM-em oraz amortyzacja przedniej osi i kabiny. Chciałbym usłyszeć opinie właścicieli i użytkowników obu modeli, podzielenie się spostrzeżeniami. Chciałbym trochę dowiedzieć się na temat silników AGCO POWER stosowanych w MF - wady i zalety w stosunku do Perkinsa, spalanie, awaryjność. 
      Ceny obu modeli są podobne. proszę o pomoc i podzielenie się swoim doświadczeniem i uwagami. 
×