Skocz do zawartości
mav

JD 6630 Premium czy Fendt 712

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
mav    1

Mam dylemat JD6630Premium czy Fendt712? cena ta sama. JD z autopawer 50km/h a Fendt vario tez 50km/h. W zasadzie full wyposazone. Obydwa są nowymi modelami JD z nowej serii 6030 i Fendt też z nowej seri z dłuzszą maską. Fendt ma mniejszy silnik 5.7l, JD 6.8l moce te same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Wiem co prawda ,że może trochę zbyt często cytuję zdanie naszych zachodnich kolegów po fachu ale pozwolę sobie jeszcze ten jeden raz zacytować: ;D

Fendt-jeżeli ciągnik będzie służył bardziej do transportu

JD-jeżeli jego przeznaczeniem ma być pole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pioter    45

chciałbym mieć taki dylemat "premium czy vario"  ;) mam takie samo zdanie jak jaro.opisz swoje gospodarstwo i to co miałby robić ten traktor...


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    1

ile kosztuja te ciagniki? bo w pazdzierniku rozmawialem z przedstawicielem jd to taki sam model rowniez z bezstopniowa skrzynia i wieloma bajerami wycenili na ok 80 tys euro netto a z tego co sie orientuje to za podobna kwote mozna kupic fendta ale 412...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

przeznaczenie: siewnik, opryskiwacz, transport. czasem do pługa by go tez zapiął (jak sie jakiś mniejszy skombinuje) i sporo innych prac których nie jestem wstanie przewidzieć, co do ceny grzesio31 dobrze sie informował daleko od prawdy nie jest ;) jak juz pisałem grzesio31 Fendt i JD maja tą sama cenę wiec sprobuj kupić 712 w cenie 412  ;D chętnie odkupie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

Przy takich pracach to wg mnie fend bylby najodpowiedniejszy. a tak na marginesie to wogle majac taki dylemat to wybralbym fendt-a.no i spalanie fend-a bedzie chyba lepsze [mniejsze] bo w koncu 5,7 l to o litr pojemnosci  mniej niz w JD a co za tym idzie troche mniejsze spalanie jednostkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

@LowRider

za samą przekładnie autopower 50 km/h 5,8 tyś euro

przekładnia AP 40/h jest sporo tańsza bo nie ma dodatkowych wymogów

 

bo oprócz samej ceny za AP 50km/h trzeba doliczyć dodatkowe koszty..... do szybszej prędkości musisz mieć lepsze hamulce na przód, odpowiednie opony (chodzi tu o średnice) i stalowe nie regulowane felgi (w Niemczech zamawiając są regulowane, oczywiście w Polsce nie można mieć tego co sie chce) i oczywiście TLS. Bez tego nie da sie mieć AP50

 

czyli sumując bez opon to około 10,5 tys euro, to i tak nic w porównaniu do GS2 za które w maksymalnej opcji krzykają po 17 tys euro :)

 

Najbardziej śmieszy mnie to w JD ze oni wychodzą ceną np za 6630 50,5 tys euro i piszą w nim ze jest Premium <hahaha> a tak naprawdę jest goły nawet bez kół , podczas gdy w Niemczech cena Premium zaczyna sie od 70tyś euro

i teraz tak, gdy sie doposażyć do tego samego poziomu co ten niemiecki to sie okazuje ze kosztuje tyle samo, z jedną różnice w Niemczech nie robią takich cyrków z pokazywaniem klientowi ceny za którą wiadomo ze nikt nie kupi..

 

korbanek stosuje trochę inną politykę, kupuje partie ciągników prawie ze maks wyposażonych zyskuje na tym spore upusty, Ciągniki Fendt wcale nie są najdroższe, tylko ich wyposażenie powoduje taką cenę. gdyby podawać cenę standardową JD tak samo wyposażony jak Fendt okazało by sie ze jest on troche droższy.

 

Najlepiej by to można bylo odnieść do reszty gołych ciągników , jak by pozbawić Fendt skrzyni vario czy przedniego TUZ i innych rzeczy który są w standardzie i wtedy porównywać ceny gołych ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

W całej rozciągłości zgadzam się z Tobą mav-z tym ,że mój dealer nie robił cyrków-po prostu przysłali mi e-mailem listę wyposażenia dodatkowego razem z cenami-i tyle-jak chcesz to bierz(nie chciałem i też żyję ;D-za zaoszczędzone w ten sposób pieniądze kupiłem pług i rozrzutnik)-a ludzie od Korbanka próbowali mi wmawiać Bóg wie co.Zresztą co by nie mówić to i spalanie Fendta można między bajki włożyć-jak coś to służę cytatami z np.forum Profi-naprawdę ciekawych rzeczy można się dowiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

ja tez sie zgadzam ze kazdy bierze z dodatków to co chce, tylko nie zgadzam sie z pisaniem nieprawdy że wersja Premium w polskim wydaniu standardowym jest w jakimś dobrym wyposażeniu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    1

jak ustalalem cene 6630 premium to przykladowo policzono mi 12,80 euro za wewnetrzne lusterko i 72,80 euro za rolete przeciw sloneczna  >:( przeciez takie "bajery" mam w swom starym mtz nie mowiac juz o pronarze ;D zapomnialem dodac ze to oczywiscie ceny netto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

hehe albo dwa światła odblaskowe 4 euro netto :D uchwyt na tablice rejestracyjną 28 euro , czy tez instalacje pod koguta 128 euro

Ktalog częśi, 90 euro! czysty sadyzm :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    1

to Ty masz jakis tani katalog bo ode mnie chcieli 40 eurocentow wiecej  ;) z ciekawych rzeczy to lodowka 249,60 euro i uchwyt na kubek 16,80  ;D ta polityka cenowa mnie rozwala...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Miło jest jak na rachunku nie jest wyszczególnione co i za ile -nieprawdaż ?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

Skrzynka narzędziowa 69,60 euro, Skrętne błotniki 623 euro netto! Wycieraczka - tylna szyba 149,60euro :), dodatkowy schowek 51 euro, lusterka elektryczne wysuwane teleskopowo 408 euro he

 

ale za to za przyciemniane szyby nie uchylne z prawymi drzwiami -81,60 euro  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez temprawg
      Witajcie.
      Stoję przed sporym dylematem.
      Rozglądam się za jakimś ciągnikiem i kosiarką rotacyjną do niego.
      Do tej pory posiadałem łąkę 1 h i w 2014 roku po wkurzeniu się że wiecznie na kolanach trzeba szukać kogoś kto by ją skosił ( ten nie ma czasu, temu szkoda kosiarki, tamten kazał podjechać kiedy indziej bo musi się zastanowić) kupiłem kosiarkę listową CJF wolnobieżną (kosiarka tragedia psuje się co chwilę). 
      W zeszłym roku sytuacja była już inna ponieważ przez suszę to rolnicy bili się o możliwość skoszenia i zabrania siana.
      W tym roku doszło ok 1,5 h rodziców oraz około 1 h siostry. Do tego dochodzi sad.
      Dlatego po tych wszystkich perypetiach doszliśmy do wniosku że czas kupić taki zestaw jak w tytule.
      Super wymagań nie mam ale pewne granice sobie określiłem:
      - ciągnik T25 lub jak się uzbiera C330 (chociaż ceny trzymają się wysoko) - wiadomo że po zakupie na podstawowy serwis i nieprzewidziane wydatki tak samo jak po zakupie samochodu trzeba sobie przeznaczyć około 10 % - 15 % kwoty zakupu.
      - kosiarka rotacyjna (prawdopodobnie do remontu bo wątpię żeby coś sensownego kupić bez wkładu) Z036 lub Z076 nomen omen katalog części do nich opracowałem i sprzedaję.
      No i najważniejsze to dostępność części w przyzwoitych cenach. Nie sztuką jest kupić sprzet, sztuką jest go serwisować nie za kosmiczne pieniądze.
       
      Liczę na waszą pomoc jako osób doświadczonych. 
       
    • Przez rafal2511
      Witam wszystkich
      Przeglądając forum nie znalazłem żadnych ciekawych informacji o JCB Fastrac. Przeglądając allegro znalazłem fajne ich oferty.
      http://otomoto.pl/jc...25-A108355.html
      http://otomoto.pl/jc...15-A117351.html
      No i tu należy zadać sobie pytanie. Czy te maszynki nadają się do pola? Jak sie sprawują w polu w pługu. Widziałem fastraca tylko że młodszy odpowiednik tych modeli (2150) w realu wygląda bardzo fajnie Maja bardzo dobrze rozłożoną masę. Amortyzowaną przednią oś i hamulce tarczowe. Super do transportu ale jak w polu? Jak ze spalaniem na przykład w pługu?
      Proszę o wasze opinie na temat fastraca.
      Pozdrawiam
       
      Jeszcze raz napiszesz tak długiego posta z caps lockiem to uduszę
    • Przez Silver
      Witam!
      Ciągnik z turem 60 - 80 km, który zestaw będzie najbardziej wytrzymału i wygodnie będzie się pracowało przy krowach.
      Chce coś do 120 tys z widłoami/krokodylem i łycha, potrzebny do gnoju tylko z płyty, bel siana słomy ( 700 sztuk) i ośnieżenia drogi 300m dla mleczarni.
      Biorę pod uwagę najbardziej zetora 6441 + trac lift 100 (dlatego taki zeby zmieścić się w kasie a 220 to za duża do proximy) i farmtracka 665dt lub 675dt i pol mot 4, ciekaw jestem jestem zefira i tura 3 z pronaru ( no ale to nowość), nie wiem czy to na 100% z euro 2 a zakupy chce na prow więc po nowym roku czy da się jeszcze kupić pronara 82sa lub farmera z mmz - ale to tak w ostateczności.
      Konkretnie to czy farmtrack czy proxima będzie lepsza do tura tzn przednia oś chyba to samo carraro, ale sprzęgło skrzynia i ukłąd kierowniczy ( w jednym i w drugim podobno nie najwytrzymalszy) zetory również sprzęgło mają delikatne, a może zaryzykować i spróbować tego zefira ( masa ogromna moc duża i przednia oś to też podobno carraro)
    • Przez Suzaku95
      Witam,
      W niedługim czasie myślę o zakupie ciągnika sadowniczego, ostatnio się trochę rozglądałem i znalazłem 2 ciekawe modele JD 5075GN i Claas Nexos 210. Ciągnik będzie głównie pracował przy kombajnie do porzeczki i opryskiwaczu.
      Interesuję mnie opinia użytkowników o powyższych modelach, podobnych do nich lub innych ciekawych ciągnikach tego typu.
    • Przez Heniu95
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy z podanych, New Holland t6030 lub Deutz fahr k120
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest najlepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy to byłbym wdzięczny. Jestem otwarty na różne opinie. Ciągnik pracowałby na 40 hektarowym gospodarstwie, jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp .
      Pozdrawiam 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.