mav

JD 6630 Premium czy Fendt 712

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mav    1

Mam dylemat JD6630Premium czy Fendt712? cena ta sama. JD z autopawer 50km/h a Fendt vario tez 50km/h. W zasadzie full wyposazone. Obydwa są nowymi modelami JD z nowej serii 6030 i Fendt też z nowej seri z dłuzszą maską. Fendt ma mniejszy silnik 5.7l, JD 6.8l moce te same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Wiem co prawda ,że może trochę zbyt często cytuję zdanie naszych zachodnich kolegów po fachu ale pozwolę sobie jeszcze ten jeden raz zacytować: ;D

Fendt-jeżeli ciągnik będzie służył bardziej do transportu

JD-jeżeli jego przeznaczeniem ma być pole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaro    165

Przecież mav napisał ,że w tym i w tym jest bezstopniowa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

chciałbym mieć taki dylemat "premium czy vario"  ;) mam takie samo zdanie jak jaro.opisz swoje gospodarstwo i to co miałby robić ten traktor...


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    2

ile kosztuja te ciagniki? bo w pazdzierniku rozmawialem z przedstawicielem jd to taki sam model rowniez z bezstopniowa skrzynia i wieloma bajerami wycenili na ok 80 tys euro netto a z tego co sie orientuje to za podobna kwote mozna kupic fendta ale 412...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

przeznaczenie: siewnik, opryskiwacz, transport. czasem do pługa by go tez zapiął (jak sie jakiś mniejszy skombinuje) i sporo innych prac których nie jestem wstanie przewidzieć, co do ceny grzesio31 dobrze sie informował daleko od prawdy nie jest ;) jak juz pisałem grzesio31 Fendt i JD maja tą sama cenę wiec sprobuj kupić 712 w cenie 412  ;D chętnie odkupie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

Przy takich pracach to wg mnie fend bylby najodpowiedniejszy. a tak na marginesie to wogle majac taki dylemat to wybralbym fendt-a.no i spalanie fend-a bedzie chyba lepsze [mniejsze] bo w koncu 5,7 l to o litr pojemnosci  mniej niz w JD a co za tym idzie troche mniejsze spalanie jednostkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

@LowRider

za samą przekładnie autopower 50 km/h 5,8 tyś euro

przekładnia AP 40/h jest sporo tańsza bo nie ma dodatkowych wymogów

 

bo oprócz samej ceny za AP 50km/h trzeba doliczyć dodatkowe koszty..... do szybszej prędkości musisz mieć lepsze hamulce na przód, odpowiednie opony (chodzi tu o średnice) i stalowe nie regulowane felgi (w Niemczech zamawiając są regulowane, oczywiście w Polsce nie można mieć tego co sie chce) i oczywiście TLS. Bez tego nie da sie mieć AP50

 

czyli sumując bez opon to około 10,5 tys euro, to i tak nic w porównaniu do GS2 za które w maksymalnej opcji krzykają po 17 tys euro :)

 

Najbardziej śmieszy mnie to w JD ze oni wychodzą ceną np za 6630 50,5 tys euro i piszą w nim ze jest Premium <hahaha> a tak naprawdę jest goły nawet bez kół , podczas gdy w Niemczech cena Premium zaczyna sie od 70tyś euro

i teraz tak, gdy sie doposażyć do tego samego poziomu co ten niemiecki to sie okazuje ze kosztuje tyle samo, z jedną różnice w Niemczech nie robią takich cyrków z pokazywaniem klientowi ceny za którą wiadomo ze nikt nie kupi..

 

korbanek stosuje trochę inną politykę, kupuje partie ciągników prawie ze maks wyposażonych zyskuje na tym spore upusty, Ciągniki Fendt wcale nie są najdroższe, tylko ich wyposażenie powoduje taką cenę. gdyby podawać cenę standardową JD tak samo wyposażony jak Fendt okazało by sie ze jest on troche droższy.

 

Najlepiej by to można bylo odnieść do reszty gołych ciągników , jak by pozbawić Fendt skrzyni vario czy przedniego TUZ i innych rzeczy który są w standardzie i wtedy porównywać ceny gołych ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

W całej rozciągłości zgadzam się z Tobą mav-z tym ,że mój dealer nie robił cyrków-po prostu przysłali mi e-mailem listę wyposażenia dodatkowego razem z cenami-i tyle-jak chcesz to bierz(nie chciałem i też żyję ;D-za zaoszczędzone w ten sposób pieniądze kupiłem pług i rozrzutnik)-a ludzie od Korbanka próbowali mi wmawiać Bóg wie co.Zresztą co by nie mówić to i spalanie Fendta można między bajki włożyć-jak coś to służę cytatami z np.forum Profi-naprawdę ciekawych rzeczy można się dowiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

ja tez sie zgadzam ze kazdy bierze z dodatków to co chce, tylko nie zgadzam sie z pisaniem nieprawdy że wersja Premium w polskim wydaniu standardowym jest w jakimś dobrym wyposażeniu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    2

jak ustalalem cene 6630 premium to przykladowo policzono mi 12,80 euro za wewnetrzne lusterko i 72,80 euro za rolete przeciw sloneczna  >:( przeciez takie "bajery" mam w swom starym mtz nie mowiac juz o pronarze ;D zapomnialem dodac ze to oczywiscie ceny netto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

hehe albo dwa światła odblaskowe 4 euro netto :D uchwyt na tablice rejestracyjną 28 euro , czy tez instalacje pod koguta 128 euro

Ktalog częśi, 90 euro! czysty sadyzm :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    2

to Ty masz jakis tani katalog bo ode mnie chcieli 40 eurocentow wiecej  ;) z ciekawych rzeczy to lodowka 249,60 euro i uchwyt na kubek 16,80  ;D ta polityka cenowa mnie rozwala...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Ja tam katalog dostałem gratis-jak widzę dużo zależy od dealera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Miło jest jak na rachunku nie jest wyszczególnione co i za ile -nieprawdaż ?:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

Skrzynka narzędziowa 69,60 euro, Skrętne błotniki 623 euro netto! Wycieraczka - tylna szyba 149,60euro :), dodatkowy schowek 51 euro, lusterka elektryczne wysuwane teleskopowo 408 euro he

 

ale za to za przyciemniane szyby nie uchylne z prawymi drzwiami -81,60 euro  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Chino
      Cześć,
      Planuję zakup złomka - dosłownie. Szukam czegoś w opór taniego do czego mogę podłączyć maszt z widłami.
      Sprzęt będzie pracował pewnie godzinę w tygodniu max. Ma być tanio, ma palić, jeździć, nie połamać się i ma dźwigać..
      I tu zaczynają się schody. Wszystko co dźwigam to palety 1t. Czyli brutto może to ważyć 1030kg a nawet i 1200kg. Podnoszone na wysokość 120cm, więcej nie potrzebuję.
      Potrzebuje czegoś co będzie jeździć po miękkim, po łące itd dlatego zwykłe widlaki odpadają, ewentualnie terenowe ale z nimi jest większy problem. Koszt, koszty naprawy, transport tego itd itp dlatego wolę w ciagnik pójść.
      Co Wy na to? Podejrzewam, że przy takim obciążeniu to maszt obowiązkowo z kółkami by był ciągle podparty. Jakie są Wasze sugestie co do sprzetu i samego ciagnika? Szukałem róznych 4011, C360, C330 .. ostatnio Wladimirca (biegi wsteczne i łatwość przeróbki).
      Jakie macie pomysły i doświadczenia? Da radę to w ogóle przy sprawnej hydraulice? Wiadomo, że kwestia dociążenia przodu obciążnikami będzie dośc istotna. Oczywiście maszt na tył, nie na przód.
      Dzieki
    • Przez Dawidekpl12
      Witam . 
      Moja stara 60 ma już swoje lata i ja to mowie że jest już rozklekotana. Nie opłaca sie robic generalki bo praktycznie byłoby trzeba wszystko wymienić. Planowalem sprzedac ja w całosci lub na części gdyż silnik jeszcze jest nie zły. Pytanie mam jednak co do zastępcy owej 60 . A więc poszukuje ciągnika do prac lekkich gdyż mam renault 751.4s która orkę i cięższe prace polowe bierze na swe ramiona ,a mi byłby potrzebny ciągnik do kosiarki, obornika itd. Mój budżet to ok 12 tys zł. Myslałem nad druga renowka tylko bez przedniego napedu np 451 , 651. Tylko że ich mankamentem jest to że maja 1 pompę a ogolnie to u nas w naszych okolicach pożycza sie przyczepy . Boje sie o mieszanie oleju i potem problemy ze wspomaganiem itd. Do tej pory do renowki nic na hydraulike nie czepialem wiec nie wiem jak wyglądaja te sprawy bo zawsze 60 sie czepialo do kipra itp. 
      Z góry dzięki
    • Przez arty
      Co polecacie mam ok5ha, teren gorzysty, moze uda sie starac o premie 60tys na modernizacje gospodarstwa cztli na ciagnik.... z tego co sie dowiedzialem do 10ha dotacja moze byc na ciagnikdo 45kM wstepnie rozeznalem sprawe i wiekszosc ciagnikow tej mocy kosztuje okolo 100tys,-  troche za duzo... moge wydac max 70-80 tys przy dotacji 60tys.... przydalby sie przedni napęd i kabina, w tej cenie jak na razie znajduje Farmtrac Heritage 6045, Farmtrac 6050, ale ten ma juz 48kM inie wiem czy sie zalapie na dotację... Do tej pory użytkuję 60 letniego zetora 3011....Co polecacie???
    • Przez Bartek1888
      Siemka czy są tu użytkownicy maszyn fendt 105ls bądź 106 ls ? Mam pare pytań 
    • Przez piotersss
      Witam. Potrzebuje opinie na temat firmy agrigroup w dziewulach. Mają tam spory wybór ciągników. Poszukuję ceresa 345 bądź 340 w pełni mechaniczny, jeśli ktoś ma to proszę o opinie i jak jest ze spalaniem .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj