HUBERT7711

zetor 7540 blokuje i stuka przedni most

Polecane posty

HUBERT7711    0

Witam przy moim ciągniku zaczęło blokować przedni most a przy tym strasznie puka rozebrałem zwrotnice oraz mechanizm różnicowy i wszystko jest ok wiec jaka może być przyczyna ? 


Dodam ze przy wyłączonym napędzie jest dobrze problem powstaje gdy załączę napęd i skręcam 


Cześć jestem Hubert prowadzę z rodzicami 20 hektarowe gospodarstwo, zajmujemy się głównie hodowlą krów mlecznych ok 20 szt. oraz cieląt ok 15 szt. uprawiamy kukurydzę, buraki cukrowe i różnego rodzaju zboża .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki912    0

Witam, Czy w tym Zetorze w przednim moście jest zastosowany mechanizm różnicowy ze zwiększonym tarciem ? Jeśli tak jest to być może wyrobiły się tarczki i zamiast prześlizgwać się  po sobie to zacinają się przeskakują powodując strzelanie, pukanie i zjawisko podobne do blokowania się mostu.

Pasowało by to do tego co piszesz, że przy skręcaniu i włączonym napędzie stuka i puka ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

aral fluid typowy olej do mostu z taką blokadą albo inny, ale carrao wypuszcza swój jeden a ci co mają ich mosty podpisują swoimi nazwami, u zetora to aral fluid a jaki u nnych nie wiem, ale klasa lepkości bodaj 80w90 wymień olej to zrobisz najszybciej i zobaczysz co się będzie działo:)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HUBERT7711    0

W tym moście jest mechanizm z mechaniczną blokadą która założyłem  nową....1800 zł i nic to nie dało.... zwrotnice są ok krzyżaki też. Zastanawia mnie tylko czemu gdy włączę napęd to się dzieje. Olej myślę ze nie ma nic wspólnego bo tam żadnych tarczek nie ma...


Cześć jestem Hubert prowadzę z rodzicami 20 hektarowe gospodarstwo, zajmujemy się głównie hodowlą krów mlecznych ok 20 szt. oraz cieląt ok 15 szt. uprawiamy kukurydzę, buraki cukrowe i różnego rodzaju zboża .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

 

napisz jaki most Masz : Carraro czy zetorowski ?

 

 

 

 

 

 

 

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HUBERT7711    0

Przedni most jest zetorowski i to w nim na pewno puka bo przy tym jak by ta blokada się nie rozłączała i ciężko jechać na skręconych kołach 


Cześć jestem Hubert prowadzę z rodzicami 20 hektarowe gospodarstwo, zajmujemy się głównie hodowlą krów mlecznych ok 20 szt. oraz cieląt ok 15 szt. uprawiamy kukurydzę, buraki cukrowe i różnego rodzaju zboża .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ten typ tak ma. Sąsiad miał 16245 z taką blokadą i też tak było.

Ona jest załączona na stałe i przy skręcie  reaguję przeskakiwaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HUBERT7711    0

Ale mój aż blokuje i to się się zaczęło zeszłego lata dwa lata nic się nie działo... i nikt nie wie od czego to 


Cześć jestem Hubert prowadzę z rodzicami 20 hektarowe gospodarstwo, zajmujemy się głównie hodowlą krów mlecznych ok 20 szt. oraz cieląt ok 15 szt. uprawiamy kukurydzę, buraki cukrowe i różnego rodzaju zboża .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareczek525    25

u mnie w 9540 było tak samo , most starego typu teraz mam zetora  5340 z mostem carraro i tego problemu nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HUBERT7711    0

Czyli zdaje się że wiele jest takich przypadków a nikt nie wie czego to przyczyna mi teraz zaczęło walić przy skęcaniu na postoju rozbieram jeszcze raz ten most i szukam do upadłego i mam nadzieje że ktoś w tym czasie mi powie o co w tym chodzi....


Cześć jestem Hubert prowadzę z rodzicami 20 hektarowe gospodarstwo, zajmujemy się głównie hodowlą krów mlecznych ok 20 szt. oraz cieląt ok 15 szt. uprawiamy kukurydzę, buraki cukrowe i różnego rodzaju zboża .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HUBERT7711    0

Już to sprawdzałem na podniesionym przodzie rozłącza się jedno z kół. 


Cześć jestem Hubert prowadzę z rodzicami 20 hektarowe gospodarstwo, zajmujemy się głównie hodowlą krów mlecznych ok 20 szt. oraz cieląt ok 15 szt. uprawiamy kukurydzę, buraki cukrowe i różnego rodzaju zboża .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj