Skocz do zawartości
News
pierniczek

MF 828 - klopot z utrzymaniem ciśnienia

Polecane posty

pierniczek    0

Dzisiaj zwijałem siano prasą MF828. Ciągnik to Ursus 902. Prasa nie trzyma ciśnienia. Nie chciała zacząć zwijać belki. Zatrzymywały się pasy. Cały czas musiałem dobijać ciśnienie. W poprzednim roku prasa pracowała poprawnie. W żniwa po zamknięciu komory było ciśnienie około 160 a jak kończyłem owijać 130. Teraz ustawione 70, ale pasy z tylu zatrzymywały się i praktycznie nie chciała zacząć rozpocząć owijać. Co może być problemem? Czy winny jest rozdzielacz w ciągniku czy w prasie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    292

Prawdopodobnie uszczelniacze w siłownikach komory, miałem identyczne objawy jak opisujesz i właśnie problem tkwił w siłownikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierniczek    0

a gdzie kupowałes te uszczelniacze? czy muszę oddać siłowniki do regeneracji? jak mogę zweryfikować ze to siłowniki a nie zawór w prasie?

Edytowano przez pierniczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

binek    292

Uszczelniacze kupiłem w zwykłym sklepie z częściami do maszyn rolniczych, z tym że stare zużyte miałem na wzór. Dodatkowo są tam oringi z którymi jest kłopot bo mają nietypowy rozmiar więc przetoczyłem rowki na dostępny wymiar. Dokładnie nie pamiętam wszystkich szczegółów bo było to może z 5-6 lat temu, ale od tego czasu z ciśnieniem spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kusy87    0

a ja mam taki problem tez mam mf 828 tak wszystko ładnie zwija lecz na słuchym sianie bale wychodzą fatalnie a sznurek po owinięciu schodzi z balotu jaka może być przyczyna? dodam ze w tym roku współpracuje z mtz82 w zeszły sezon chodziła z c360 to w ogóle nie chciała zacząć obracać beli dodam jeszcze ze ciśnienie mam ustawione na 90atm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RobertT25
      Witam potrzebuję jakie ma być ciśnienie wtrysku w john deere 3040 i 3140 
    • Przez Hurlimann115
      Witam wszystkich specjalistów czerwonej fabryki mtz. Mam problem z ciśnieniem oleju w moim mtz po naprawie silnika, ponieważ przed remontem na starych panewkach porysowanych na dwa mm i bardzo gładkim wale miał ciśnienie 4 atm lecz góra czyli tuleje, pierścień, tłok zużyte więc postanowiłem wymienić same panewki i komplet naprawczy czyli tulei, tłok, pierścień, sworzeń. Wszystko wyglądało pięknie do momentu wymiany tulei, gdyż przyrząd który służy do wyciągania tulei zawiódł i trzeba było wykorzystać młot i przecinak i każdą tuleję od góry łupać centymetr po centymetrze, gdyż była tak zapieczona. Zaznaczam, iż głowica nówka, zegar sprawdzony jest dobry pod sprężarką, a z silnikiem wskazuje niecałe 1 atm. Przy dmuchnięciu sprężarką w otwór, który wychodzi do zegara ewidentnie słychać syczenie w środku silnika. Podejrzewam, że jest to wałek rozrządu.Jest to silnik D'240. Panowie proszę o pomoc, bo już ręce opadają.
    • Przez irekm1964
      Witam wszystkich mam problem z case 4240 gdzie znajduje się zawór od regulacji ciśnienia w hydraulice.Problem jest taki że na biegu jałowym obroty silnika ok 800 to  ciśnienie jest 100bar a gdy obroty wzrastają to ciśnienie oleju jest około 400barów z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi
    • Przez kamil800
      Witam
      Jakiś czas temu przestało mi rozłączać przedni napęd, elektrozawory itp. wszystko sprawne wiec odkręciłem sprzęgło przedniego napędu i tam na walku wypadła ta zaślepka od przeciwnej strony niż frez. Została zamontowana i po 2 tygodniach znowu ten sam objaw. Zdejmuje sprzęgło ale tym razem wyrwało ten duży gumowy oring przy tarczkach, zakupiłem go, złożyłem i działało, po około miesiącu znowu to samo, rozbieram sprzęgło lecz tym razem w nim wszystko jest ok, wałek zaślepiony, oringi cale. Złożyłem to do kupy ale i tak nie działa. Elektrozawory są sprawne. Podłączyłem elektrozawór od przedniego napędu na ostro i odkręciłem ta rurkę co idzie do sprzęgła przedniego napędu i słabo tam leci ten olej, jak to powinno być? czy tam powinno być wysokie ciśnienie? czy właśnie ma tak sobie spokojnie lecieć?
    • Przez Krzysztof_kc
      Witam czy ktoś zna prawidłowe ciśnienie na cylindrach w ciągniku Renault 145.14 TX.
      Dziś je mierzyłem i wynosiło 22.23 bary.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.