Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Filip09

Ma ktoś jeszcze URSUSA 1002

Polecane posty




Wiadomość z agroFakt.pl


Gość M   
Gość M

1004 ma napęd 4x4 a 1002 nie oba mają 4 gary i turbo ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach




Maniek    5

Mój sąsiad ma 1002 i oczywiście że nie ma przodu. Tyle że nie ma orginalnego silnika ,takigo już kupił. I zastanawiam się czy to nie od 80siątki ,napewno niema turba. :-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

silver95    1

1002 ma napewno 4 gary + turbo i brak brzedniego napedu tu moze wskazywac ostatnia cyfra "2" czyli 2wd jak by byla "4" to by bylo 4wd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


kris14    259

Mój sąsiad miał kilka lat temu 1202 (6 cylindrów 2x4). To dobiero był ciągnik.

Jak wjeżdżał na pryzmę z kiszonki to przód siadał a 6 cylindrów dawało kopa na tył.

Cóż to był za widok!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Turbina    9

Ludzie pewnie se silniki 6 cylindrów po montowali i dlatego tyle zamieszania albo znając przekręty lat 80 nie mieli na montażu w ursusie innych naklejek na maskę to zamontowali co było pod rękom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ben73
      Witam czy ktoś posiada ursusa c-385a z agregatem talerzowym 2,7m z hydropakiem lub 3,0m  i jak daje sobie radę. Ja mam 3,4,5 klasę ziemi.
    • Przez arassso
      Co sadzicie o cięzkich ursusach 4 garowychtypu 385 902 912 itd . ja mam 385 i jestem zdowolony przydałby sie naped ale i bez tego bardzo dobrze sie sprawuje co wy o nich sadzicie??
    • Przez lajkzxc
      Witam. Ostatnim czasem zauważyłem że ursus 1634 stracił ,że tak powiem trochę na werwie. Iść idzie ale jednak to to nie co było wcześniej.  Trochę bardziej mułowaty sie zrobił. Podłączyłem  manometr aby sprawdzić ciśnienie doładowania i na postoju po dobrej przygazówce wskazówka ledwie się bujnie. Próbowałem puścić go na drogę, trójka i but to tak przy rozpędzaniu do 0,2,   może 0,3 bara wskazówka podskoczyła.    Jako takiego dymienia nie obserwuję, z odpalaniem zero problemu.   Co to może być?   Turbo,  Korektor dawki? Odłączałem korektor dawki, ten wężyk to brak zmian.  NIe chce bez potrzeby zmieniać turbiny jezeli jest ok.   Pozdrawiam i prosze o opinie. Jakie ciśnienia uzyskujecie w swoich szóstkach?
    • Przez Wojtek
      ile wam palą te ursusy na mtg i na ile godzin pracy ciezkiej lub lekkiej starcza pełen gorny zbiornik
      jak bym nie kombinował czy jezdząc na obrotach 1500-1700 w orce czyw innych pracach czy obrotach 2100-2400 zawsze mi gasnie ciagnik z braku paliwa po około 7 godzinach,( mam 1224, pzrez kilka dni chodziła w turbo ale sie zatarła i znowu jest bez turbo, pompa jest spowrotem zmieniona od bez turbo)
×