Skocz do zawartości
dawdfarmer

co robicie gdy nie możeci odkręcić nakrętki

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
galeria
Nakrętki

TumeK    9

no to u nas jak wszedzie nic na sile trzeba zwiekszyc moc przez rurke a jak nie to szlifierka zwana <bosh> i jazda ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

andrzej2110    529

a o młotkowaniu to słyszeliście?? 2 młotki i sie puka w nakrętkę. jak jest możliwość to dobrze jest położyć nakrętkę na kowadło i walić z każdej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


pati    10

Najlepsza pepsi. I mówcie co chcecie, tata cudował pół dnia ze śrubą przy aucie, a pojechałam po małą pepsi polał odczekał i odkręcił bez niczego. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



pawelJD    13

Dobry, mocny, nastkowy, i najważniejsze 6-kątny klucz a jak się nie da to szlifiekra kontowa. Przy lemieszach to najlepszy młotek i przecinak....:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

samson    0

A więc na początek odrdzewiacz FUCHS nie pamiętam dokładnej nazwy ale jest ekstra, później jakiś oczkowy klucz CrV, jeśli to nie pomoże to te klucze, jeśli te klucze nie pomogą to te klucze tylko 6 kątne + ewentualnie pół metrowa przedłużka, a jeśli to nic nie da to niezawodny "bosz":(. Teraz polski przemysł jest tak rozwinięty że nie ma takiej śruby ani nakrętki której się nie dokupi :( Ale najbardziej wkurza to jak się namęczysz a i tak musisz uciąć :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bobert21    0

A ja to albo WD40 a jesli mlotkiem nie pojdzie to jesli mi sie chce to albo rzucam i "pier***e nie robie" albo bosch i po sprawie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rozal22    15

prawdopodobnie Zcięće potem rozwiercenie wybicie i prze gwintowanie.

albo

 

Żcięće, przyłożenie nakrętki do starej śruby przyspawanie i odkręcanie dalej :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rako    1

Ja też używam WD40, a jak to nie pomoże to albo szlifierka albo młotek i przecinak. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



skrok18    1

ja to na nakrętki mam środek PENETRUS kosztuje 12zł ale jest dobry ale jak juz nie idzie to kontówka i odkręcona nakrętka ;):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kamyk514    0

Ja się bardziej bawię bo używam WD 40 a mój ojciec jak nie może odkręcić nakrętki to szlifierka i po sprawie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach




Laki    0

Ja robię tak, jak już nic nie pomaga ani Wd. 40, coca-cola to pukam młotkiem w nakrętkę lub biorę diakx.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
A czy ktoś kiedyś próbował używać do takich celów używać podgrzanej Pepsi.

Ja używałem i drgnęła <_< , a jak nie ma to WD40, <_< a jak nie to jak wszyscy szlifiera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek89    0

Ja używam WD-40, ropu używam tylko do czyszczenia. A i młotek z przecinakiem też pójdą w ruch jak nic innego nie pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez witek
      panowie mam problem jestem w trakcie robieni warsztatu...hehe takie małe porzadki nowe blaty szafki itp zastanawima sie nad nowa spawarka co sadzicie o tych MIGOmatach ?? mam ktos z was taka ?? jakie sa ceny jakis firmy polecacie ipt
    • Przez XTRO
      Witam.
      Jaką polecacie pompę do zasysania RSMu z baniek 1000l ? 
      Pompa musi być samozasysająca i jak najtańsza 
    • Przez Belaruss820
      Witam. Mam problem z wałkiem przekaźnika mocy. Cofnął się tak że nie da rady go zdjąć z walka rozrzutnika. Ten zatrzask się wysunął i wałek poszedł za kanał. Jakiś prosty sposób jest na to aby go zdjąć?
    • Przez ROLNIK7
      Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem prostownika z możliwością rozruchu, o takiej mocy abym mógł zapalić na nim każdy ciągnik o każdej porze roku! Jeśli ktoś wie jaki byłby najodpowiedniejszy( ile amperowy) i z jakiej firmy oraz z jakimi wiąże się to kosztami, byłbym bardzo wdzięczny! Liczę na wasze porady!
    • Przez witek
      witam mam takie pytanko własie stoje prze zakupem myjki...jak polecacie na allegro jest tego pełna cena tez sa rózna teraz mam KARCHER o mocy 150bar i sie zastanawim czy szukac czegos podobnego czy czegos wiekszego lub jeszce z jakies innej firmy ??
×