Tomasz1515

MF-255 czy cieknie wam olej z silnika ?

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Czy w waszych też cieknie spod pompeczki podającej paliwo, podobnoi w wysłużonych egzęplażach nie do naprawienai t aprzypadłość

Olej spod pompki nie cieknie, uszczelka + hermetyk i musi trzymać. Jeśli sama pompka puszcza ropę to trzeba poświęcić 47 zł i mieć spokój na następne 15 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mój to jest cały zarzygany, ale tylko silnik 85r. i 12 tys mth

 

 

 

mój jest też zalany cały ale podwiązuje drutami bański plastkikowe i później wylewam z nich olej do silnika bo mi bierze i musze 15 litrów dziennie dolewać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

witam odgrzeje nieco temat. Zauważyłem w 255 że czasem, szczególnie gdy traktor stoi z górki i silnik ma duże obroty, kapie jakaś niezidentyfikowana ciecz z rurki odpowietrzajacej silnik. kolor szary więc niby olej z wodą ale ani wody w oleju nie widać ani odwrotnie. Dodam że pozatym silnik jest w dobrym stanie, nie ma przedmuchów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lanzer25    2

kupic nowa uszczelke pod pokrywe zaworow. kupic dobry silikon i po problemie. u mnie nie cieknie bo jak cos sie robi to sie zawsze nowa uszczelke kupuje .moj ma 11 tys mtg rocznik 87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

ja go jeszcze nie rozbierałem, niewiem czy sie rozumiemy bo mi chodzi o tą rurkę która jest wyprowadzona z pokrywy klawiatury w okolicy koła pasowego wału korbowego. Z samej pokrywy nigdzie do okoła nie ma żadnych wycieków. Tylko z tej rurki czasem kapie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

To jest odma do odpowietrzania pokrywy zaworów - jeśli dużo kapie to głowica do regeneracji - uszczelniacze zaworowe plus gniazda do wymiany i po problemie - puszcza kompresję w górę. Jeśli mało to przedłuż wężykiem poniżej silnika i jeździj.

Sory doczytałem że jakaś dziwna ciecz - siwa może olej z wodą ( płynem) - taka sytuacja możliwa tylko gdy jest pęknięcie lub uszkodzona uszczelka pod głowicą. Szary dymek to przedmuchy tak jak wyżej opisałem i wtedy to olej kapie. Sprawdź poziom płynu w chłodnicy.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kicek    13

Witam, mam pytanie. Moj MF 255 wyrzuca olej przez bagnet kontrolny oleju. Co moze byc tego powodem? Wygladac wyglada wszystko normalnie, a jednak gdzies wyruca. z gory dzieki :)

Połączone. +1 punkt ostrzeżeń za dublowanie tematu.

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

sprawdź ilość i jakość oleju, u mnie tak było bo walnął symering na pompie


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kicek    13

No wlasnie raczej wiecznie za malo go,a nie za duzo :P

 

Zapomnialem dodac ze po dluzszej jezdzie zaczyna migac, pozniej juz nie gasnie kontrolka od cisnienia oleju. Im dluzej jezdze tym bardziej sie swieci. Co ciekawe, ciagnik mial idealna temperature, o co tu moze chodzic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

O remont.

Sprawdź silnik pod kontem przedmuchów do komory korbowej.

Zmierz ciśnienie na wale zewnętrznym manometrem.

Bez tego to tylko gdybanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

najprawdopodobniej masz walniętą uszczelkę pod głowicą lub zapieczone pierścienie na tłokach których przyczyną mógł być zalany złej jakości olej


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kicek    13

Macie chyba racje chlopaki. Sprawdzalem, olej nie najlepszej jakosci, plyny chlodniczego tez ubywa.

 

Cisnienie sprawdzalem i niby 3 atmosfery sa. Czyli uszczelka tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek199321    11

jeśli tak to uszczelka kwalifikuje się do wymiany, niby niewielkie nieszczelności ale i tak płyn przedostaje się do komory silnika


Jeśli pomogłem kliknij w strzałkę na zielonym tle w moim poście. Wszystkim dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomas38    0

Panowie pomóżcie . w moim mf jest cały czas wyciek pomiędzy łączeniem silnika z budą od dołu  a przy włączonym wom to już leci ciurkiem . Trzy razy zmieniany simering i dalej cieknie . proszę o pomoc co zrobić

mutex/ocfipreoqyfb/mutex

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Wałek masz może wytarty albo po prostu krzywy zmień i problem ustąp. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj