laxonultima

Naprawa Skrzyń John Deere 6510

Polecane posty

laxonultima    0

Witam, drodzy forumowicze ja z takim zapytaniem tutaj do was, odnośnie remontu skrzyni biegów John Deere model 6510. Ktoś już gdzieś naprawiał może swoją skrzynie? Kogo byście mi tutaj polecili. Jestem z okolic Sandomierza. Pozdrawiam, i proszę o pomoc. :)


John Deere 6610

 

John Deere 6820

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lks91   
Gość lks91

Jaka skrzynia, co się dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

napisz jakie są objawy, może nie musi być jeszcze generalny


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lks91   
Gość lks91

ok, zwykła skrzynia z półbiegami na dwie dźwignie:) powiedz konkretnie co się dzieje? może być drobnostka:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lks91   
Gość lks91

Ile masz godzin w JD? kto Ci robił? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laxonultima    0

Ile masz godzin w JD? kto Ci robił? 

16 tyś mtg. Znajomy znajomego który pracuje w serwisie zagranicą. 


John Deere 6610

 

John Deere 6820

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lks91   
Gość lks91

Ładny przebieg ale na zadbanego JD z tej serii to jest nic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Baju baju będziesz w raju. Takie rzeczy jak tarcze rewersu to są elementy które pracują i się zużywają. Możesz ten cięgnik pod pierzyną trzymać i chusteczką do nosa czyścić. A wiele elementów po pewnym przebiegu i tak musisz wymieniać. 16 tys mth to już skarbonka się robi. Teraz rewers a zaraz co innego, bo wszystko jest wypracowane i kończy swój żywot. Tysiące lecą na naprawy.

Dobrze, że przynajmniej znany jest przebieg. Bo większość podobnych ma na liczniku ledwie 7 czy 8 tys mth.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grey6    46

No sie naprawiło na razie

Edytowano przez grey6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Trochę z innej beczki. Do czego służy przełącznik żółw/zając między dźwignią gazu ręcznego a myszka podnośnika w jd 6810? Przełącznik jest ustawiony jak gdyby w poprzek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lks91   
Gość lks91

Ten przełącznik służy do zmiany półbiegów:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laxonultima    0

Baju baju będziesz w raju. Takie rzeczy jak tarcze rewersu to są elementy które pracują i się zużywają. Możesz ten cięgnik pod pierzyną trzymać i chusteczką do nosa czyścić. A wiele elementów po pewnym przebiegu i tak musisz wymieniać. 16 tys mth to już skarbonka się robi. Teraz rewers a zaraz co innego, bo wszystko jest wypracowane i kończy swój żywot. Tysiące lecą na naprawy.

Dobrze, że przynajmniej znany jest przebieg. Bo większość podobnych ma na liczniku ledwie 7 czy 8 tys mth.

Wiadomo kolego, ale to nie Ursus czy ZTS że na wiosnę skrzynia, na jesień silnik i tak w kółko. ;) Lepiej wyłożyć raz a porządnie i mieć spokój niż grzebać cały czas w nim. :) A po drugie kolego John bije zegarowe godziny a nie jak piszesz MTG. Pozdrawiam. :)

Edytowano przez laxonultima

John Deere 6610

 

John Deere 6820

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

I to jeszcze bardziej przemawia na jego niekorzyść. Bo może mieć na liczniku 10 000 godzin i ktoś będzie się cieszył, że tyle wytrzymał, a w rzeczywistości motogodzin będzie miał ze 3000. A tak w ogóle to w moim ursusie przez 7500 mth nie robiłem w skrzyni i silniku nic. I nic nie wskazuje, że przez kolejne 3000 będę cokolwiek robił. Więc ten JD aż taki rewelacyjny nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Sprzęgła też nie naprawiałeś? Wymiana tarcz w rewersie to wina operatora bo niby można zmieniać kierunek w biegu (większe prędkości) ale odbywa się ze szkodą dla tarcz właśnie bo następuje hamowanie nimi. Ja praktykuje sposób; wrzucam na "N", przyhamowuję i dopiero zmieniam kierunek. Z licznikami to na dwoje babka wróżyła, choć bardziej wiarygodnie liczą napędzane linką/prądniczką, ale są prace w których ciągnik nie chodzi na dużych obrotach a godziny też lecą, gdzie w "tradycyjnych" na niskich obrotach godzin prawie nie przybywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laxonultima    0

Kolego mylisz pojęcia JD bije Godziny, a nie mtg. :) Masz racje ZTS i Ursus najlepszy sprzęt.


John Deere 6610

 

John Deere 6820

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No właśnie przecież o tym napisał. Jak pracujesz np. 330 na małych obrotach np. ładowaczem, to w ciągu dnia zrobisz 8 godzin zegarowych , ale tylko 3-4 motogodziny. Dlatego np. mój 330 ma 7500 mth, a zegarowych to pewnie ze 20 000 godzin. A wynika to z tego, że używam go głównie do prac pielęgnacyjnych i pracuję na 1400- 1600 obr/min, a przy innych pracach, np przeładunkowych 1000-1200obr/min, a w tym ciągniku godzina zegarowa równa się motogodzinie przy 1800 obr/min. Dlatego jeżeli JD liczy zegarowe, to mój Ursus jest dużo trwalszy od niego, bo przy takim przebiegu nie było remontu skrzyni. @ptaszyna wymieniałem tylko tarczę sprzęgła i uszczelnienia wałków sprzęgłowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laxonultima    0

To zależy kolego jak użytkujesz. Sprzęt używany nie wiadomo jak kto go używał. Teraz jak zrobiony wiem co jest to mi długo posłuży. :) Wystarczy o niego dbać. :) I nie ma co porównywać zachodu do naszych sprzętów.


John Deere 6610

 

John Deere 6820

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj