Polecane posty

Witam, zakupiłem niedawno zetora 6748, czyszczę go do malowania, więc go rozkręciłem i tu mam zagwozdkę: Jak to jest z filtrem powietrza w nim? Powinien mieć olej , czy nie.? Po otworzeniu ścianki były wilgotne od oleju, ale w misce nic nie było, oprócz dużej ilości brudu. A druga sprawa: w przednim napedzie krzyżaki są całe w smarze (jak na załączonym obrazku) , wyczyszczę je, ale później nie wiem, czy mają mieć jakieś smarowniczki,żadnej nie widzę, czy trzeba im dać smaru tak z zewnątrz. Proszę o pomoc.post-145916-0-64466100-1431871906_thumb.jpg


Morał tej bajki jest krótki i niektórym dobrze  znany...,że ten świat jest z dnia na dzień coraz bardziej poj***ny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

powinny być kalamitki oczyść dokładnie może dziurki są zalepione brudem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Jak olej w filtrze nie zmieniany to syf się zrobił zamiast oleju. Na 99% olej powinien być. Zobacz czy nie masz jakiegoś przetłoczenia na misce co by wskazywało poziom oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@tomrolnik dziur po kalamitkach nie widzę , drugie krzyżaki są już prawie czyste( rozpuszczony kret do rur czyni cuda ) i nie widzę na nich żadnych dziur. muszę jeszcze poszukać. A co do oleju to coś tam było, w sensie wytłoczen, tylko zastanawiam się jeszcze, bo ten filtr wygląda jak cyklonowy w bizonie, dużo tych siatek jest i to mnie zbija z tropu.


Morał tej bajki jest krótki i niektórym dobrze  znany...,że ten świat jest z dnia na dzień coraz bardziej poj***ny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Element widoczny w środku, to jest właśnie środek krzyżaka, to nie jest krzyżak jak w wałku WOM i przez to nie wiem gdzie jest ,tudzież gdzie  ma znajdować sie smarowniczka.


@romek6340, mam inny filtr powietrza, są w nim siatki, czy jak to nazwać, na pierwszy rzut oka pomyślałem: o kurde filtr z bizona.post-145916-0-61292800-1431875223_thumb.jpg
To jest taki filtr i niem wiem, czy ma mieć olej czy nie.

 

Edytowano przez RolnikNockowa

Morał tej bajki jest krótki i niektórym dobrze  znany...,że ten świat jest z dnia na dzień coraz bardziej poj***ny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotrekNHts    15

kalamitki muszą być w tych miejscach gdzie jest zaznaczone czerwonym kółkiem musisz kręcić kołem i poszperać gwoździem z różnych stron krzyżaka  a na pewno znajdziesz 

post-44704-0-30164500-1431878399.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

dokładnie w tych miejscach powinny być , to nie jd żeby było po zamykane  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zrobię to po zdjęciu kół do malowania,teraz jest unieruchomiony. A co do filtra to orientuje się ktoś ?


Morał tej bajki jest krótki i niektórym dobrze  znany...,że ten świat jest z dnia na dzień coraz bardziej poj***ny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

raczej suchy powinien być bo nawet nie widać żeby była jakaś dolna pokrywa . a żeby wymienić olej demontować cały filtr ? troche kijowato . moim zdaniem suchy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

Po pierwsze , ten filtr jest podobny jak w 360 , jesli miałeś taki ciągnik to powinieneś wiedzieć jak go obsługiwać...  ja nie miałem to nie bedę mówił co i jak, ale według mnie to powinno być trochę oleju 100-200ml...

 

odnośnie krzyżaków, to jak jest w smarze, to na 100% masz walnięte uszczelniacze na przedniej zwolnicy... ;) a odnośnie kalamitek to nie sa w tych czerwonych kółeczkach( może w nowszych wersjach) ale na samych krzyżakach  tak jak w przekaźnikach  WOM.   ;)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

zgadza się filtr jest mokry. potwierdzone przez użytkownika. pomyliłem się :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

kolega FINN ma rację w tych miejscach gdzie zaznaczone było na czerwono na pewno nie ma tam kalamitek są w krzyżakach przynajmniej ja tak mam musisz zrobić pół obrotu kołem i wówczas powinieneś zobaczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z filtrem doszedłem do porozumienia :), krzyżaki też coś tam znalazłem, że są oznaki smarowniczek, tylko mam kolejny zasadniczy dylemat odnośnie lakieru tudzież farby do zetora, interesuje mnie odcień czarna zieleń ( coś takiego miały te nowsze modele,chyba) a na allegro mogę znaleźć tylko odcień ciemny zielony:LAKIER FARBA ZETOR CIEMNY ZIELONY 750ml GRANIT (5035581448) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. |  I tu mam pytanie, czy ktoś nie wie może , czy to jest to samo, a jak już nie, to jaki to daje faktyczny odcień kolorystyczny.Ta sprawa jest dla mnie pilna, bo muszę jak najszybciej pomalować cały kadłub ciągnika, ze względu na inne prace związane z jego remontem przed pełnym rozkręceniem się sezonu sianokosów( teraz deszcz)


Morał tej bajki jest krótki i niektórym dobrze  znany...,że ten świat jest z dnia na dzień coraz bardziej poj***ny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj