_Grzesiek_5

John Deere 6400 odpalanie

Polecane posty

_Grzesiek_5    6

Witam,

Miałbym prośbę do posiadaczy ciągnikó John Deere 6400 o nagranie odpalania swojej maszyny, dokładniej chodzi mi o moment przekręcenia kluczyka wyświetlenie wszystkich kontrolek i uruchomienie silnika. Potrzebuję tego ponieważ całkiem nie dawno zakupiłem taki ciągnik ale nie jestem do końca przekonany jak prawidłowo powinny wszystkie kontrolki się zapalić i zgasnąć po odpaleniu, nurtuje mnie myśl że u mnie jest coś nie tak, więc jakby ktoś był tak dobroduszny o nagrał taki krótki filmik bym był bardzo wdzięczny, dla lepeszego kontaktu podaje adres e-mail: pracowniainfonet@wp.pl

Dzięki również tym za dotychczasową pomoc

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

po tym że kontrolki gasną po zapaleniu to nie daje pewności że wszystko jest ok :-/ ponieważ jak pisalem to jest zakupiona maszyna coś moze byc odlaczone i nie bedzie sie zapalala wiec nie ma co zgasnac po zapaleni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

sam sobie stwarzasz problemy jak tak sie boisz o maszyne to wezwij serwis na przegląd .jeśli wszystko do tej pory chodziło nic niepokojącego nie słychać to nie wymyślaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    11

w 6200 po przekręceniu kluczyka świeci mi się tylko od ładowania, podczas przekręcania dalej gdy rozrusznik już kręci zaświecają się od ciśnienia oleju w silniku, hydrauliki i te inne na czerwono, i jak odpali to jeszcze chwile mrygnie od silnika i to wsio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Grzesiek_5    6

nie stwarzam sam sobie problemu tylko chcę po prostu być upewniony i mieć jakąś wiedzę, wezwanie serwisu jest banalnym rozwiązaniem i nie do końca dobrym, bo jak rozmawiam z Panami z serwisu (mechanikami) to mają wiedzę tylko na temat wymiany oleju i to jeszcze nie wiedzą do końca jakie filtry do konkretnego modelu. wiem nie w każdym serwisie tak jest Ale akurat w jednym nie daleko mnie tak! po to jest chyba forum aby jak człowiek chce coś się dowiedzieć to inni mogą pomóc,aczkolwiek czasami i tu opornie idzie zdobyć jakąś wiedzę, a co do zapalenia to jasko1993 jak przekrecisz kluczyk to nie miga Ci pomarańczowy wykrzyknik i nie słychać takiego dźwięku jakby przerywacz od kierunkowskazów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

to co ciagle opisujesz to normalne w starszych jd ten przerywacz kierunków na początku też 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj