Polecane posty

PRZEMOxD11    10

Panowie może wicie od czego mogę dopasować siłownik do drzwi w MF-je 6150 ?. I jakbyście wiedzieli jeszcze do szyberdachy np. od jakiegoś samochodu czy coś. Prosze o pomoc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrianm    2

http://www.sklep.gaska.com.pl/3902121m2-teleskop-gazowy(3,19114,24639).aspx tu masz raczej najtaniej nie kupuj jakiś samochodowych czy innych do tego mf'a potrzeba mocny siłownik o sile 600N.

Co do odblokowania prędkości do 40kmh to wzywasz fachowca koszt od 500zł lub wpinasz przekaźnik w odpowiednie przewody i masz ciągnik bez denerwującej blokady .Ja mam właśnie taki wpięty przekaźnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMOxD11    10

A ten przekaźnik nie robi jakiegoś uszczerbku na zdrowiu ciągnikowi ?. I ile on może kosztować ? bo wydać od 500zł na to tylko żeby jechał 40km\h to troche nie bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrianm    2

Przekaźnik kosztuje kilka-kilkanaście zł.Mam tak już z 2 lata i nic się złego nie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMOxD11    10

A powiedz mi jak tam u cb jest z tym rewersem u 6120 czy jak weźmiesz przeżucisz gałke do przodu to od razu ci trybi bo u mnie jakoś nie zawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Ja nie mam komputera juz to rewers mam gdzie indziej zrobiony na krotko, ale pamietam ze jak mialem komputer i byl za zmiane kierunku to musialem praktycznie do zera chamowac i dobrze sprzeglo wciskac zeby zmienil kierunek, zreszta na krotko podobnie tez jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    3

Ja słyszałem ze jakiś "moduł" od blokady jest z lewej strony gdzieś koło bezpieczników i jest połączony fioletowym kablem i jak go się przetnie to nie masz blokady. Ja mam do 32km/h i mi przerzuca z D na C a jak na C przekroczę 32 to na B mi przerzuci. Mi rewers na zimnym oleju wolniej przerzuca i muszę troche poczekać a na rozgrzanym to tylko sprzęgło docisnę do końca i puszcze i już jadę do tyłu (warunek że dopiero po zwolnieniu poniżej chyba 4 km/h).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

cos mi sie wydaje ze jak kabel przetniesz to wogole nie pojedziesz :P to by bylo za proste musieli cos wsadzic ze prad musi isc tylko moze jakis inny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMOxD11    10

Panowie chciałem się zapytać jak to jest Z tymi pół biegami czy można je przełączać w czasie jazdy i w postoju zarówno na wyższy jak i na niższy(A-D), ze sprzęgłem czy bez ?. Proszę o pomoc z góry dziękuję za odpowiedz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMOxD11    10

No fajnie z tym kablem ale jak się tam rozejrzałem to ze 4 fioletowe kable są :D mniej więcej gdzie to jest bo chciałem to sprawdzić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

W MF 3085 przy skrzynce z bezpiecznikami pod kierownicą jest moduł od DYNA... i tam jest jedna kostka z kablami, i jeden fioletowy pierwszy z brzega, i jego należy odłączyć i blokady nie będzie, a jak jest w seri 61.. to nie wiem, może tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMOxD11    10

Drodzy użytkownicy, chciałem się zapytać na jakich obr pracujecie swoimi MF'ami w polu ?. I jeszcze moglibyście mi powiedzieć gdzie się spuszcza wode/płyn z chłodnicy ?. :D Bo nie mam pojęcia gdzie. MF 6150.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian20    29

Ja podczas rozpoławiania 6140 spuszczałem płyn poprzez rozłączenie przewodów instalacji pod kabiną. Jedna złączka i po sprawie. A pracuje w zależności od wykonywanej pracy ale przeważnie około 1500. Przy kosiarce więcej , podczas pracy z ładowaczem mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian20    29

no ja tak wymieniałem bo nie ma kranika ( przynajmniej ja nie znalazłem) . Nie koniecznie pod kabiną. Masz inne miejsca. Popatrz gdzie Ci pasuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NICCO    1

siemka mam mf 6150 tylko ze max prędkosc to 30 km h chyba jest to speed shift jest tylko jeden półbieg pod obciazeniem czy jest mozliwos aby pojechał 40 km h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NICCO    1

widzę że kolega z moich stron (ok. Lublina ) może mi powie co trzeba dokładnie zrobic gdy juz sie dostane i czy to wpływa na siłe ciągnika i jakie mogą byc koszta (co podlega wymianie )

 

Nie cytuj poprzedniego posta.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

Trzebea tylko zamienic miejscami koła zębate tak jak na rys. fe63717f2550a935m.jpg po takiej zamianie będzie szybszy na każdym biegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj