emuel

władimiriec t25

Polecane posty

fenomen1990    1
Na szczęście już dawno nie rozbierałem, ale w tym tygodniu bede w c-360 rozbierał.

widziałem ze na fotkach w t25 masz tura ile ma udzwigu i ile kosztuje ?????bo my zamierzamy zakupić do t25 lub 5211 takiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Coś koło 4,5tysiąca kosztował jeśli sie nie myle 2 lata temu. Udźwigu ma 400kg, i podnosi na wysokość 3 metró przy srednim ustawieniu wysokości traktora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

no właśnie tak myślałem że to nie panewka na wale bo ona mogła by się przekręcić i nie psuło by to głowicy(no chyba żę by się rozleciała ale to byś słyszał że coś nie tak)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Ale wyleciana zapinka nie powoduje żadnego luzu między tłokiem, sworzniem a korbowodem. Najwyżej może sie wysunąć sworzeń i porysować cylinder. Moim zdaniem tłok może zniszczyć głowice tylko w razie awarii rozrządu lub może ona pęknąć z przegżania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Mowa była o tulejce w korbowodzie.

 

u mnie kiedyś puściło zabezpieczenie i sworzeń się wysunął, a ostatnio odkręciły się śruby na kole rozrządu od wałka rozrządu i ... na szczęście nic się nie stało poza koniecznością przykręcenia kółka, ale bez jego wymiany się nie obeszło.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Przekręcić, nie wylecieć !!!


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
Przekręcić, nie wylecieć !!!

Co daje przekręcenie tulejki w główce korbowodu, jaki to ma wpływ na skok tłoka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2
Przekręcić, nie wylecieć !!!

Przekręcenie sie tulejki niema żadnego wpływu na skok tłoka. Nawet jakby ta tulejka sie rozsypala i wyleciala to i tak powstaly luz nie wydłuża przecież skoku tłoka. Glowica jeśli zostanie zniszczona to tak jak już pisałem, albo na skutek awarii rozrządu i kolizii tłoka z otwartym zaworem, albo na skutek przegżania pęknie. Dochodzę do wniosku, że w tym przypadku poprostu "trachtór wzion i sie popsół" B) B) B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Przyznam że już nie pamiętam jak to jest zbudowane w T-25.

 

Tak samo jest jak przekręci się panewka na wale korbowym, zostaje zasłonięty kanał olejowy i będzie brak smarowania tylko na wale spowoduje jego pęknięcie, a na sworzniu spowoduje zwiększenie luzu i co za tym idzie skoku tłoka.

 

Zastrzegam że już nie pamiętam jak jest w T-25, ale z opisu podanego wyżej chyba o to chodziło.

 

Nawet jakby ta tulejka sie rozsypala i wyleciala to i tak powstaly luz nie wydłuża przecież skoku tłoka.
Akurat tu z pewnością nie masz racji

<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2
Akurat tu z pewnością nie masz racji

Może i tak ale powstały luz miałby okoł 1mm. Długość korbowodu pozostaje niezmieniona więc na tym odcinku 1mm korbowód nie popychał by tłoka dalej, więc ten 1mm tłok poruszałby sie ruchem bezwładnym a więc nie z aż taką siłą żeby rozwalić głowice. Pozatym próg na gładzi cylindra i pierścienie troche by go wychamowywały. To wszystko objawiało by się głośnym stukiem w silniku. Główka korbowodu stukała by o sworzeń i tyle. Na dluższą mete od tego mógłby pęknąć korbowód i wyjść bokiem. Jesli chodzi o awarie głowicy ja obstaje przy tym co wcześniej napisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

zgadza się. Jak nie ma panewki to rozpędzony tłok idzie do góry maksymalnie i zostanie dopiero zatrzymany przez obejmę na korbowodzie albo na głowicy. Luz jest w tedy o grubość panewki. Gdy panewka jest cała to tłok swój maksymalny skok kończy przed głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Ale jak może panewki niebyć? Ona z trzech stron przylega do stopy korbowodu a z czwartej strony do wału. To samo druga połowa panewki, także niema prawa wylecieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
zgadza się. Jak nie ma panewki to rozpędzony tłok idzie do góry maksymalnie i zostanie dopiero zatrzymany przez obejmę na korbowodzie albo na głowicy. Luz jest w tedy o grubość panewki. Gdy panewka jest cała to tłok swój maksymalny skok kończy przed głowicą.

Rozpędzony, tylko przy suwie wydech, ale wtedy uderzyłby w otwarty zawór wydechowy. Przy suwie sprężanie ciśnienie sprężania nie pozwoli na takie hece.Wg mnie możliwa jest taka opcja: Panewka załazi na panewkę (widziałem )od strony główki korbowodu, oczywiście przy tzw. zatartych panewkach. Wtedy wał do szlifu albo pęka wcześniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

A co kolego Zorzyk2 byś uznał za przyczyne rozwalenia tej głowicy, bo widze że myślisz podobnie jak ja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
A co kolego Zorzyk2 byś uznał za przyczyne rozwalenia tej głowicy, bo widze że myślisz podobnie jak ja.

Pisał, że niepotrzebnie wymieniał, znaczy - nic jej nie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

No fakt, ale pisał różne rzeczy B) . Pewnie coś pukło w silniku ale było to wogóle coś innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol12    0

U kogo z was władek robi jako jedyny traktor w gosparstwie?? i na ilu ha??


U-R-S-U-S ------> moc i potęga :)

ZAPRASZAM NA MOJE FORUM!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12
U kogo z was władek robi jako jedyny traktor w gosparstwie?? i na ilu ha??

u mnie we wsi jest goscio co robi wladkiem na ok 10 ha


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

U mnie władek jest jedynym traktorem. uprawiam średnio 8ha (swojego i dzierżawy) a w tym roku wziołem dodatkowo 14ha i posiałem żyto. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1

u mnie też władek robił na 10ha do tego jezdziło sie na zarobki, ale od ok miesiąca zmieniło sie to bo kupiliśmy zetora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

U mnie wladek jest tylko do lekkich prac, ale byl czas że obrabiał 13ha. Ogólnie to jest sporo gospodarstw gdzie jest to jedyny ciągnik. Pewnie nie wszystcy sie zgodzą ze mną ale ja wolałbym lichą c-360 niż wladka w lux stanie, oczywiście jeśli miałbym mieć tylko jeden traktor. Ale tak to uważam,że władki są b. dobre a razem z c-360 czy czymś podobnym wspaniale sie uzupełniają i są akurat na 10 - 20 ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj