emuel

władimiriec t25

Polecane posty

Kamyk514    2
starego typu nigdy nie robiłem to nie wiem,u mnie jakoś nie ma takich problemów raz na rok może sie podciągnie i starczy.

A co u was sie w ostatnim czasie popsuło w t25 ?????

Ostatnio w T25 złapałem kapcia w przednim kole

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1

a przekładał ktoś może już opony od kosiarki konnej na przód ?????? są jakieś różnice w jeżdzie i tym podobne ?????

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2
a przekładał ktoś może już opony od kosiarki konnej na przód ?????? są jakieś różnice w jeżdzie i tym podobne ?????

A jakie były opony w kosiarce konnej bo się nie orientuje w takim sprzęcie????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

w kosiarce konnej były opony w jodełke bo napędzały mechanizm kosiarki. takie same mają ciągane kosy - rozsiewacze do nawozu. u mnie 2 sąsiadów ma takie w swoich traktorkach ale nie wiem czy to coś daje bo w końcu nie ma napędu z przodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Jeden sąsiad taką wstawił do 330 ale była chyba już stara bo po tygodniu rozleciala sie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Mój miał remont ale to juz kilka lat temu. Pękł wał korbowy, były tez wtedy wymienione tuleje i tłoki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

ja już jakiś czas temu robiłem remont silnika. a kolego Waldekps2 czego pękł ci wał?? przypadkiem nie miałeś za niskich obrotów na postoju??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1
Mój miał remont ale to juz kilka lat temu. Pękł wał korbowy, były tez wtedy wymienione tuleje i tłoki

przecież w t25 nie ma tulei wymienia sie całe cylindry.

A w tym roku na wiosnę wymieniałem pierścienie,z miesiąc temu głowice i nie potrzebnie to zrobiłem bo to nie była wina głowicy że tłok uderzał o głowice tylko tuleja na korbowodzie sie obróciła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
przecież w t25 nie ma tulei wymienia sie całe cylindry.

A w tym roku na wiosnę wymieniałem pierścienie,z miesiąc temu głowice i nie potrzebnie to zrobiłem bo to nie była wina głowicy że tłok uderzał o głowice tylko tuleja na korbowodzie sie obróciła

Chyba panewka , i wlazła jedna na drugą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
w kosiarce konnej były opony w jodełke bo napędzały mechanizm kosiarki. takie same mają ciągane kosy - rozsiewacze do nawozu. u mnie 2 sąsiadów ma takie w swoich traktorkach ale nie wiem czy to coś daje bo w końcu nie ma napędu z przodu.

Daje efekt finansowy, bo nie musisz kupować, kiedyś miałem założone w 30-tce i specjalnej różnicy nie było w polu, na asfalcie będą nieco skakać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

no tak przełożysz opony z kosiarki lub kosa do traktora a tam co w zamian włożysz B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2
ja już jakiś czas temu robiłem remont silnika. a kolego Waldekps2 czego pękł ci wał?? przypadkiem nie miałeś za niskich obrotów na postoju??

Wal byl dany do szlifu i pewnie cos schrzanili i dlatego pękł. Tak mi sie wydaje prynajmniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1
Chyba panewka , i wlazła jedna na drugą

nie panewka tylko tuleja ta co łączy tłok w wałem, można powiedzieć ze ta tuleja jest w wewnątrz tłoka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2
nie panewka tylko tuleja ta co łączy tłok w wałem, można powiedzieć ze ta tuleja jest w wewnątrz tłoka

Tłok z walem tołączy korbowód a nie jakaś tuleja. Wewnątrz tłoka tez niema tulei tylko jest sworzeń. Tulejka jest na końcu korbowodu, ale jej obrucenie czy nawet obrucenie panewek nie moze doprowadzic do zniszczenia glowicy. Źle ustawiony zapłon moze to spowodowac albo rozrząd jakby sie rozlecialo któreś koło to tak, ale tuleja jakaś?? Raczej niemożliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1
Tłok z walem tołączy korbowód a nie jakaś tuleja. Wewnątrz tłoka tez niema tulei tylko jest sworzeń. Tulejka jest na końcu korbowodu, ale jej obrucenie czy nawet obrucenie panewek nie moze doprowadzic do zniszczenia glowicy. Źle ustawiony zapłon moze to spowodowac albo rozrząd jakby sie rozlecialo któreś koło to tak, ale tuleja jakaś?? Raczej niemożliwe.

może nie jasno powiedziałem chodziło to tulejkę na sworzniu tłokowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2
może nie jasno powiedziałem chodziło to tulejkę na sworzniu tłokowym

Tą zapinke masz na myśli co chroni sworzen przed wysunięciem z tłoka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1
Tą zapinke masz na myśli co chroni sworzen przed wysunięciem z tłoka?

tak, i przez to był większy luz i tłok troszkę wyżej sie wysuwał i przez to uderzał o głowice

chyba też nie raz już rozbierałeś silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj