emuel

władimiriec t25

Polecane posty

mtracz    76

witam. ja posiadam T-25A1 z 1976r. mam go w domu odkąd pamiętam tak z 20 lat. i jest to nadal jedyny traktor na gospodarstwie. jakiś czas temu remont silnika (należało mu się) chociaż nie był słaby to brał olej. popieram żę to wspaniały sprzęt :D . mój posiada trochę luzu w kolumnie kierownicy ale na pozostałych drążkach ok. jedzie gdzie ja chce nawet szybko po asfalcie. skrzynia 2 drązkowa kiedyś coś naprawiana ale jest ok czsem wsteczny się zatnie ale gwóźdz i po problemie.poza tym rozdzielacz hydrauliki do wymiany bo za powoli podnosi. polecam lepszy od c-330.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smolar    0

ja mam t25a i najwieksze problemy mam z opalaniem bo jak tylko sie ochlodzi to juz trzeba ladowac akumlatory


Władek rządzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2
ja mam t25a i najwieksze problemy mam z opalaniem bo jak tylko sie ochlodzi to juz trzeba ladowac akumlatory

U mnie to samo a jak sie go odpali to dymi jak by sie palił :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2
poza tym rozdzielacz hydrauliki do wymiany bo za powoli podnosi.

Wg. mnie to jest raczej pompa, albo siłownik w środku przepuszcza ( ale wtedy to by opadał podnośnik samoczynnie ).


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smolar    0
U mnie to samo a jak sie go odpali to dymi jak by sie palił :D

masz racje a ile go tak ladujesz bo ja ok 1godz a czasami nawet i pol dnia


Władek rządzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1

ja przy swoim wladku w tamtym roku wymieniłem pierscienie, ale nie polecam, badzo bierze olej, długo sie wykładaja pierscienie, jak robic remont to juz wymieniac wszystko: tłoki, pierscienie, cylindry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Ja ładuje tak 1-2godzin ale i tak trudno go odpalić bo w pokrywce od odstojnika jest gdzieś dziurka i łapie powietrza

Ale zawsze odpalamy go na hol U 3512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smolar    0

flasnie o to mi chodzilo bo dzis robile przeglad i okazalo sie ze jest dziurka pokrywce od odstojnika i lapie powietrze i to nadodatek zimne


Władek rządzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2
flasnie o to mi chodzilo bo dzis robile przeglad i okazalo sie ze jest dziurka pokrywce od odstojnika i lapie powietrze i to nadodatek zimne

U mnie tez gdzieś jest mała dziurka i łapie powietrze i to duże utrudnienie przy odpalaniu czasami go paliliśmy prosto z kanistra bez odstojnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2
ale czesto biore zetora i na ciag

Ja też ale jak zwoziliśmy raz w żniwa belki i prasowaliśmy ursusem 3512 i zwoziliśmy T25 to po jednej rundzie jak zwalaliśmy belki w stodole to jak staną to nawet na hol przepuszczał zapalił pochodził 2-3mniut i zgasł :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smolar    0

to ja tez tak mialem i okazalo sie ze w przewodzie paliwowym byla dziurka i dostawalo powietrza i spowrotem uciekalo do baku


Władek rządzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

jeśli trudno odpala to należało by sprawdzić stan akumulatorów na obciążeniu specjalnym amperomierzem lub sam elektrolit areometrem. jeśli akumulator jest już w gorszej kondycji to nawet po naładowaniu nie utrzyma on tego przez dłuższy czas.

dobrze jest sprawdzić czy styk klema - czpień akumulatora jest czysty, poprawić pilnikiem i szczotką drucianą. oraz pozostałe elementy jak kable oraz masa jest dobra bo u mnie kiedyś styki pogorszyły się i ciązko palił a jak tylko wszystko poczyściłem od akumulatora do rozrusznika to zapalał bez problemu. kiepskie styki powodują duże straty przy rozruchu i ładowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Do diabła, jeśli przy takich temperaturach trzeba ładować akumulatory by zapalił to chyba jest coś nie tak. U mnie też lekko nie pali, ale był nieodpalany w żniwa przez dwa miesiące - akumulator był w kombajnie - i bez niczego od razu zapalił.

 

Całą zeszłą zimę był odpalany każdego dnia przy mrozie do -15 i zapalił zawsze a akumulator był doładowywany może raz na miesiąc ale tylko dlatego że chodził bardzo krótko i nie zdążył się doładować akumulator.

 

 

Jeśli traktor sam nie może zapalić to ja nie widzę sensu by go trzymać, lepiej go opchnąć i nie tracić nerwów.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

mój odpala w siarczysty mróz.

a jak dokładnie wygląda odpalanie? na podniesionych zaworach cięzko kręci a jak się je zamknie to nie może przełamać kompresji? czy jak zamknie się zawory to kręci ale nie może załapać?

jak pierwszy problem to układ elektryczny a jak drugi to wina silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mirek    0

No ja tez zbytnio problemow z odpaleniem nie mam, wspomoge go zawsze drugim aku bo mam w ciagniku jeden aku 12v i on sam nie pociaga w temperaturze ponizej -10 i to wszystko bo mi szkoda czasu na ładowanie gdy mam jechac do lasu po drzewo w zime.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

u mnie coś się wytarło i wkładając wsteczny dociskam wajchę w dół i włączam ale jak czasem źle się włączy wsteczny to się go udaje cofnąć wajchą, ale jak nie to wciskam z powrotem gwoździem z boku skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smolar    0

u mnie czsami jest tak ze jak oram dlugie pole to bieg wyskakuje i trzeba znowu wbic


Władek rządzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2
u mnie czsami jest tak ze jak oram dlugie pole to bieg wyskakuje i trzeba znowu wbic

U mnie to samo zawsze wyskakuje dwójka np: przy podjeżdżaniu pod belki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Czasami tez bieg nie załapuje jak u mnie mam skrzynie z jedna wajcha jak przerzucam na wsteczny i wrzucam bieg to jedzie do przodu trzeba czasami to dwa--trzy razy robić i zajmuje to sporo czasu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smolar    0

ja mam takie cos ze bieg "ucieknie" i trzeba tak tam grzebac ta wajcha az w koncu ruszy


Władek rządzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

U nas ruskich T25 traktorów w rodzinie jest cztery i to z różnych lat Np: mój jeden wujek ma t25 i od kiedy go kupił są problemy z układem kierowniczym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj