emuel

władimiriec t25

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W niektórych Renaultach(Clio, Espace) montowali elektryczne nagrzewnice(coś w rodzaju spirali grzewczej-jak w farelce). Miało to sporą moc, ok 2 kW. Całej mocy nie da się wykorzystać, ale nie trzeba zasilać wszystkich spirali. Alternator im większy tym lepszy, jakieś 120 A by się przydało. Do tego odpowiednio gruby przewód(16 mm2) i Władek będzie stękał, ale przynajmniej ciepło będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Przecież oryginalmnie we władku było ogrzewanie tylnej szyby zrobione z takich spiral ;). Nie sądzę więc żeby wladek miał z tym problem. Myślałem raczej o oryginalnym alternatorze od T-25 700W powinno wystarczyć - kabina nie jest duża.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145
Napisano (edytowany)

@Geo oryginalny mam alternator 400W, najlepiej ognisko w kabinie zrobić i będzie najtaniej. :D

 

A jak jest zrobione ogrzewanie w starych DF z chłodzeniem silnik powietrzem?

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Chodziło chyba o 400W. Za mało żeby ogrzać kabinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Rozkręciłem dziś pompę i okazało się, że był oring wywalony ten o którym pisał ktoś powyżej pompa wygląda ok ale okaże się jak go zapalę. Może być problem bo dziś było -33 jutro ma być gorzej...

 

Jak to jest z tymi pompami jedne mają 6 frezów jedne 4 ? Bo mam w jednym władku 4 a drugim 6...


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Zależy od rocznika ruska,te młodsze mają na 6 frezów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

To są takie same pompy różnica tylko w ilości frezów. No i w przystawce pompy jest sprzęgiełko które można wymienić i zakładać jaka pompę pasuje.

http://www.sagrol-sklep.eu/Tuleja_napedu_pompy_4_frezowa_T25_Nr_2522106-1126.html

Albo

http://www.sagrol-sklep.eu/Tuleja_napedu_pompy_6_frezowa_T25_Nr_2522106A-1125.html

 

Najlepiej jak masz zdjętą pompę to wymiń te 4 kuleczki które są w tym sprzęgle bo ze starości robią się kwadratowe i z czasem może nie chcic się załączyć lub rozłączyć pompa. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladimir    21

Koledzy wie ktoś może jaki ma być filtr paliwa w moim Władku ale tym z 1995r.? :blink: bo w A2 z 1982r. mam normalnie filtr wstępnego oczyszczania (ten się czyści), a przy silniku jest filtr dokładnego oczyszczania no i w tym starszym Władku jest jakby podwójny i wchodzą tam filtry takie podłużne.

W tym nowy obudowa filtru dokładnego oczyszczania jest niemal idento jak tego wstępnego oczyszczania i nie wiem co w sklepie mówić :mellow: a może ten wkład ze starszych typów pasuje? :mellow:


Ruskie sprzęty mam i radę sobie dam.
Jestem Z KPK Kumurum Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

znajomy uparł się zakładać agrohaki do ruska... dla mnie to głupota...ale i tak poddaje ten temat dyskusji. czy ktoś z was ma zalożone agrohaki do swojego władka? czy wogóle jest sens? jak już to jaki byłby tego koszt? no i gdzie wogule kupić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Jak dobrze pamiętam , są filmiki na yt z T25 i pługiem 3 skibowym obrotowym i miał chyba zamontowane haki CMB :)


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145

Normalnie wycinasz kule wspawujesz haki tylko trzeba pomierzyć aby miały odpowiednie kąty i hulaj dusza i o 100 razy lepsze rozwiązanie jak zwykłe kule.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam.Panowie mam pytanie gdzie moge znalesc albo pobrac instrukcje napraw do t-25?prosze o odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33
Napisano (edytowany)

Tu coś jest ale nie wiem czy działa ale poszukaj na tej stronie jeśli to by nie działało:

http://chomikuj.pl/h...i,187797537.pdf

 

Takie pompy zakładacie do władków:

http://allegro.pl/pompa-podnosnika-nsz-16-nsz16-t25-t-25-wzmocniona-i2071377666.html

 

Jaką przepustowość ma rozdzielacz we władku?

Edytowano przez Witek2010

"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145

Max ciśnienie nie to jest 9,8/100 MPa (KG/cm2) tak w instrukcji pisze a fabryczna pompa ma wydajność 17,75 l/min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Czekajcie bo mi się już miesza wszystko pompa którą podałem w linku powinna być ok lewa ma być? Z tego co się kiedyś dowiedziałem taka większa pompa nie ma skutków ubocznych rozdzielacz podobno też wytrzymuje i reszta.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76
Napisano (edytowany)

Tak pompa ma być lewa. To znaczy dobra ale kierunek obrotu lewy :P

Jeśli założysz NSZ16 wyczystko będzie dobrze. Jedyny plus to większa wydajność pompy czyli szybciej będzie podnosił.

Jeśli nie będziesz dłubać przy zaworze przeciążeniowym to na pewno nic się układowi nie stanie.

Bo tak naprawdę to od niego zależy, jeśli ktoś zwiększy ciśnienie to i oryginalna pompa będzie wszystko podnosić i może coś rozwalić.

A i nie wierzcie w te cuda co piszą sprzedawcy że NSZ-16 że to wzmocniona to tylko chwyt marketingowy. <_<

 

Edit:

A z tym ciśnieniem to nie do końca. 10Mpa to ciśnienie które panuje w układzie w normalnych warunkach pracy.

Zawór przeciążeniowy najlepiej ustawić na ciśnienie 13,5-14Mpa.

W książkach z różnych lat druku potrafią się różnic drobiazgami. Jak i w książkach zdarzają się błędy chyba z tłumaczenia. Trzeba czytać między wierszami.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Tu masz filmik z Tymi hakami. Chyba o to Ci chodzi :

 

 

Pierwsze minuty filmu. Nawet w komentarzach napisał ile kosztują takie haki. Cytuje :

" W tej chwili z kulkami to koszt ok 500zł"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2
Napisano (edytowany)

tak dokładnie o tym myślałem już teraz wiem co i jak. Jadę w poniedziałek do miasta i zobaczę ile to będzie kosztowało. jak już zorientuje sięw cenie to napisze dla potomnych :D

ps. na allegro są od 200zl za sztukę

Edytowano przez kalipso156

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

już wszystko wiem na temat haków cbm kat1 u mnie w sklepie kosztue 150zł za sztukę bez kuli. czyli komplet wyjdze jakieś 350zl razem z kulami. warto to robić za taką cenę???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Wg mnie montowanie haków CBM do władka to trochę bezsens. Jeśli ktoś nie ma co robić z pieniędzmi to proszę bardzo. Ja mam haki w renówce i nie uważam żeby to było jakieś cudo co załatwi wszystkie problemy. Taki hak waży z 5 razy więcej niż normalne ucho we władku, a pamiętajmy, że podnośnik ma ograniczoną siłę i czasami każdy kilogram jest ważny ;). Po drugie wg mnie takie haki mają sens jeśli używamy maszyn o różnych średnicach bolców do łączenia z traktorem, wtedy dokupujemy odpowiednie kule i mamy problem z głowy. Niestety takie maszyny to zwykle maszyny do traktorów o mocy powyżej 100 KM czyli z bolcami o większej średnicy. Nie sądzę aby można było taką maszynę założyć do władka. Więc jedyny sens zakładania takich haków widzę tylko w przypadku gdy mamy maszynę z jakimiś nietypowymi bolcami. Problem rozwiąże wtedy odpowiednio dobrana kula.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145
Napisano (edytowany)

Hmmm jak ktoś ma tylko jeden ciągnik i często przepina maszyny to cbm świetna sprawa bo tylko ciągnie za sznurek odbezpiecza haki i tylko cięgno odpina.A po wyżej 100km są montowane haki 3 kat i tam można zapinać bolce różnej średnicy ale przy 2 kat raczej jest to nie możliwe no chyba że ktoś stoczy kule z 2 kat na 3 kat.

 

Geo ile twoim zdaniem Władek może dźwignąć 500- 600kg?Ktoś dźwigał agregat aktywy 3m i 1300kg,nie piszą o intensywnej pracy ale to i tan ponad możliwości Władka a jedna dźwignął.

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj