emuel

władimiriec t25

Polecane posty

Witek2010    33

Ten filtr wygląda jak filtr paliwa ale coś mi się przypomina że nowe władki ledy chyba miały już inne filtry oleju w silniku. Na pewno nie jest on z hydrauliki.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

To jest filtr oleju stosowany był w nowszych władimircach, zamiast tej (wirówki). Filtr hydrauliki jest całkiem inny, składa się z takich siatek, którego się myje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Jak się myje to będę próbował wyjąć i zobaczę co da się z nim zrobić.Ma ktoś zdjęcie jak to mniej,więcej wygląda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Tu masz zdjęcie strony z instrukcji z tym filtrem

post-37328-0-99149500-1320776012_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Niestety ale trzeba odkręcić te 4 śrubki od góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Najlepiej się tam dostać z góry przez podłągę ale trzeba użyć fleksa żeby nie trzeba było wyciągać siedzenia całego. Tę śrubę większą chyba odkręca się po to żeby lżej potem było zakręcić filtr tzn. najpierw przykręcić te cztery śrubki a potem wsadzić sprężynę i zakręcić tę śrubę. Nie wiem ale chyba po to ona jest.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

A od tyłu nie wyjął bym tego filtra bo nie chce mi się odkręcać tylu śrub,jak by co to jeszcze mogę zdjąć koło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Myślałem, że już odkręciłeś do tej pory. Spróbuj z tyłu wyciągnąć powinno wyjść chyba tylko najtrudniej będzie te dwie śrubki z przodu odkręcić.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Odkręcę koło,a do góry wyjdzie czy trzeba jednak ściągać siedzenie itp?

 

Rozkręcę dopiero po 20 listopada bo jeszcze mam trochę roboty a pierw chce się rozejrzeć jak to rozebrać a nie jak będę stał przed faktem dokonanym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Utnij sobie tak jak Ci już pisałem tę blachę pod siedzeniem i masz idealny dostęp. A tak z ciekawości po co odkręcasz filtr?


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Bo jeszcze go nigdy nie czyściłem i będę zmieniał pompę i chce zmienić olej i wyczyścić cały układ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Nic nie ucinaj. Po co ? Przecież masz dostęp w miarę dobry. Ja koła nie ściągałem i złożyłem nic nie cieknie jest ok Myć to myłem to w ropie, (podobno lepiej myje się olej w benzynie ekstrakcyjnej) wrzuć najlepiej na dzień te sitka żeby od miękł ten brud. U mnie miałem zasyfione całe i doprowadziłem do stanu takiego jak powinno być.

 

Tak po za tematem tak się u ruskich pali ciągnik ;D

Hehe

http://www.youtube.com/watch?v=Bw8XOarluxo&feature=related

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

Ja wyciągałem niestety siedzenie i podłogę, żeby sie tam dostac, troche syfu było jednak najbardziej mnie wkurza że teraz sie poci spod dekla od filtra ;[, można było uszczelke wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Ja tam nic nie zdejmowałem. odkręciłem wyjąłem, wymyłem , silikonem uszczelniłem skręciłem i działa jest ok. Nie widzę tu sensu odkręcać siedzenia, czy wycinać dziurę czy tam nawet koło ściągać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ono1634    1

Witam panowie mam klopot saczy mi paliwo z pompy wtryskowej w t-25 co jakis czas musze wymieniac olej ale jak spuszczam olej to jest duzo ropy i jak tylko sie zrobi stan w pompie to zaczyna saczyc paliwo z tej sruby co sie wlewa olej do pompy i wtedy spuszczam to wszystko i wlewam nowego oleju i jakis jest wszystko dobrze,czy moze to byc przyczyna tej pompki pomocniczej calej tam gdzie sa na dole te dwa zaworki i sprezynki czy jest to mozliwe?moze zaworki sie wyrobily i nie podaja tyle paliwo co powini?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Sekcja wysokiego ciśnienia jest zużyta i tyle. Jest to stosunkowo droga część w porownaniu z innymi ciagnikami bo ja płaciłem 170zł. Gdzie sekcja do zwykłej pompy rzędowej kosztuje 20 zł.


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ono1634    1

Ale robilem pompe wtryskowom i wymienialem sekcje i wtryski tez robilem w maju minie 2 lata to tak szybko by siadla sekcja moze faktycznie ta pompka z tymi zaworkami nie podaje tyle paliwa?z tego co pamietam to ta pompka juz ma ladnych pare lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Pompka zasilająca może przepuszczać do pompy wtryskowej. Od wymiany tajże pompki bym zaczął, sekcja jest następna w kolejce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Mam pytanie bo zapomniałem jak to jest a książka gdzieś się podziała chwilowo...

 

Przy jakich obrotach silnika wałek osiąga obroty 540obr/min ? Jak to z tym jest? Wiem, że gdzieś coś o tym w książce pisało jakby ktoś był tak dobrym człowiekiem to niech napisze :lol:


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

na liczniku masz napis BOM to wtedy masz 540 na walku chyba 1900 to było albo i mniej


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj