emuel

władimiriec t25

Polecane posty

ono1634    1

Witam.Panowie gdy pale wladka to mi idzie dym z masy i jest bardzo gorąca co to może być za przyczyna??i czemu tak sie dzieje??pomuszcie prosze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zielony33    0

słabe przejście prądu przez masę. przeczyść klemy i połączenia masy z włącznikiem "heblem". powinno pomóć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ono1634    1

Czyli mam wyczyscić klemy??i powino pomóc,a dzisiaj rano jak przyszlem to ledwo co krecil a z masy szedl dymn .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ono1634    1

Rozrusznik mialem robiony w tamtym tygodniu elektryk mi robil to mam dobry rozrusznik pozostaje albo slabe akumulatory albo klemy slabo lacza czy dobrze mysle??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Rozrusznik mialem robiony w tamtym tygodniu elektryk mi robil to mam dobry rozrusznik pozostaje albo slabe akumulatory albo klemy slabo lacza czy dobrze mysle??

Źle myślisz ;). Przewód się grzeje od przepływu prądu. Są 2 możliwe powody

- za mały przekrój kabla(ale to raczej odpada, chyba, że już wcześniej się grzał)

- za duży prąd- rozrusznik pobiera większy prąd niż powinien(zwiększone opory, wirnik trze o stojan itp)

 

Klemy nie mają na to wpływu, tak samo akumulatory. Jeszcze jedno, przewód grzeje się na całej długości czy tylko przy rozruszniku? Może za słabo dokręciłeś przewód i grzeje się w tym miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Teraz takie włączniki robią w tym roku chyba 5 poszedł. Są źle zrobione fabryczne to trzymały. Za mały amperaż jest ich przy rozruchu 50A chyba mało włącznik nie wytrzymuje MTZ ma 1000A :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Hej. :P

Władzio już mi trochę bierze olej. Powie mi ktoś czy zmiana pierścieni pomoże ? Czy będzie miał lepsza siłę ? Silnik 17 lat nie rozbierany.

Pozdrawiam. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

A ile masz mtg?Zależy w jakim stanie są tuleje.U mnie kiedyś brał przez prowadnice zaworowe które

poluzowały się w głowicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

1. Jeśli się grzeje włącznik masy to można spróbować go wykręcić, oczyścić połączenia i ponownie skręcić. Być może jest po prostu poluzowana lub zardzewiała jakaś nakrętka. Jeśli to nic nie da wyłącznik trzeba wymienić. Choć to dziwne, że zaczęło się po zrobieniu rozrusznika. Być może wirnik ociera o stojan, albo kosz szczotek ociera o elementy stojana. Ale to byłoby dziwne, bo fachowiec od rozrusznika musiałby go zepsuć przy naprawie.

2. Jeśli silnik bierze olej, a traktor ma ponad 2500 mth i pracował ciężko do tej pory, to najprawdopodobniej zużyte są cylindry i pierścienie tłokowe. Sama wymiana pierścieni nic nie da. Trzeba wymienić cały komplet tj. cylindry, tłoki, pierścienie i sworznie tłokowe. Oczywiście również tulejki sworznia w tłoku. Przy okazji dobrze jest zajrzeć do panewek, ale jeśli trzyma ciśnienie oleju, zwłaszcza po rozgrzaniu, panewki można zostawić w spokoju. Może to być też wina prowadnic zaworów, zwłaszcza jeśli zatkał się przewód doprowadzający olej do głowicy. Wtedy pewnie i głowice trzeba by sprawdzić.

Ja wymieniałem właśnie cylindry, tłoki, pierścienie i sworznie tłokowe i po wymianie było ok przez nstępne około 2000 mth. Teraz zaczyna powoli znów brać olej, ale myślę, że wytrzyma jeszcze 500 mth bez problemu i bez wielkich dolewek. Panewek i pompy wtryskowej nie ruszałem do tej pory, tzn traktor ma teraz 4600 mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Ciągnik pracuje na 5 hektarach. Nie wiem ile ma dokładnie motogodzin, bo licznik parę lat nie chodził, na obecny stan ma ponad 2600. Jakoś da się dokręcić te prowadnice zaworowe ? Może zawory bym ustawił? Pali na dotyk, podchodzę i pali. Temperatury też nie łapie dochodzi do niecałego 80 i stoi cały czas. Silnik nie ma żadnego wycieku nigdzie.

 

Powiedzcie mi ile mniej więcej kosztuje generalny remont silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Jak ja się jakiś czas temu pytałem, to u mnie było 160zł za jeden komplet i za jedna głowicę 250zł


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ono1634    1

Panowie wyczyscilem klemy ale nie pomoglo dalej sie masa grzeje i spalil mi sie stycznik ten co jest pod deska i sa tam nawiniente takie cieniutkie druciki i tylko zakrecil raz ale tak ledwo co krecil a teraz to juz sie wogole nie odzywa bo stycznik sie spalil,pozostalo mi chyba tylko jedno rozwiazanie kupic nowy i maly rzorusznik i wymienic stycznik i powimno byc wszystko dobrze czy to rozwiarze moje zmartwienia???prosze o porade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pisałem, że klemy nie mają na to wpływu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ono1634    1

Witam panowie wymienilem dzisiaj wlacznik masy bo juz nie laczyla dobrze i zapalil normalnie,zobacze co bedzie jutro rano ale jestem dobrej mysli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Ciągnik pracuje na 5 hektarach. Nie wiem ile ma dokładnie motogodzin, bo licznik parę lat nie chodził, na obecny stan ma ponad 2600. Jakoś da się dokręcić te prowadnice zaworowe ? Może zawory bym ustawił? Pali na dotyk, podchodzę i pali. Temperatury też nie łapie dochodzi do niecałego 80 i stoi cały czas. Silnik nie ma żadnego wycieku nigdzie.

 

Powiedzcie mi ile mniej więcej kosztuje generalny remont silnika.

 

Wg mnie jeśli pali na dotyk i ma dobre ciśnienie oleju to kapitalny remont silnika nie jest potrzebny. Wystarczy tak jak pisałem wymienić cylindry, tłoki, sworznie i pierścienie tłokowe. A głowicę dać do sprawdzenia. Po wstawieniu nowych cylindrów i tak będziesz musiał ustawić luzy zaworowe. Bardzo dobrze jest to opisane w instrukcji do władka. A jeśli masz choć trochę zdolności do mechaniki to wszystko to możesz zrobić sam. Mi wymiana w/w części zajęła 2 dni, a to tylko dlatego, że rozwiercanie tulejek sworznia w tłokach musiałem zlecić do zakładu w którym była wytaczarka, a wiadomo, że to w godzinach pracy ;). I przydałby się klucz dynamometryczny, ale ja sobie poradziłem bez takiego klucza - dokręcałem szpilki na wyczucie i też jest ok do dzisiaj tzn przez ostatnie jakieś 10 lat.

Aha i pamiętaj, że przed zmontowaniem korbowodu z tłokiem włóż sworznie tłokowe do zamrażarki, a tłok rozgrzej np na płycie elektrycznej lub w piekarniku o ile żona nie zobaczy ;). Do montażu załóż rękawice robocze i szybko wrzuć sworzeń. Sworznie najlepiej oryginalne chromowane.

Edytowano przez Geo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ono1634    1

Witam Panowie cos mi pali bezpiecznik od kierunkow i od tylnych lamp roboczych bo to jest na jednym bezpieczniku,wczoraj wieczorem robilem na swiatlach to juz nie bylo kieruwnkow ale lampy z tylu swiecily normalnie i potem na podworku jak chcialem wlazyc lampy z tylu to mi tylko blysly i tyle,a dzisiaj wymienialem bezpieczniki i mi spalilo 5 bezpieczenikow i nie wiem co jest grane a czego to moze byc wina??prosze o pilna pomoc!!!!

 

Pali mi bezpieczniki wtedy kiedy wlacze kierunek albo jak wlacze tylne lampy tylko pojdzie z niego leki dymnek i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

moim zdaniem to masz gdzieś przetarty kabelek od kierunków, albo od lamp tylnich i jak styka z masą to pali bezpiecznik :)


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Skoro wczoraj w czasie pracy spalił się bezpiecznik to prawdopodobnie masz jakieś zwarcie w oprawie albo reflektora albo kierunków. Jeśli masz zamiast bezpieczników założony zbyt gruby drut to mogła się stopić izolacja na przewodach i teraz już za każdym razem będzie palić bezpieczniki dopóki nie znajdziesz gdzie dotyka do masy. Może też być problem z brakiem masy i prąd zamiast iść bezpośrednio na masę idzie przez żarówki, ale wtedy żarzyły by się inne żarówki.

Jeśli używałeś tylnych reflektorów (oryginalnych) może to też być wina takiego styku ze sprężynką poprzez który prąd płynie do żarówki. W czasie wilgotnej pogody czasami się zdarza, że tekturowa izolacja potrafi się "zepsuć" czyli rozmięknąć ;) i trzeba to wymienić lub naprawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinxyz    0

Witam czy ktoś może mi napisac przy jakim stanie w zbiorniki zaczyna się rezerwa i kiedy może zgasnąc bo chyba wszystkiego paliwa ze zbiornika nie spali.Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ono1634    1

Ale dzisiaj jak wymienilem silniejszy bezpiecznik i tylko przekrecilem mase to juz go spalilo i tak mi zrobilo trzy razy pod rzad to co to moze byc za przyczyna???????

 

Mam czujnik poziomu paliwa ale sie z tego co pamietam to w poniedzialek cos sie zepsul ale zegar jest dobry tylko ten plywak w baku cos krzani ale zamowilem juz nowy,a co to ma do rzeczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj