emuel

władimiriec t25

Polecane posty

T25A    1

no dzięki za informacje. a wybiłem w lesie bo gałąź oddała


T25A THE BEST

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Być może zaczęli robić na 5,ja miałem x lat wstecz wymieniane i nan jeszcze na 4.

 

Dodatkowe pierścienie poniżej sworznia były montowane kiedys gdy technologia nie była tak rozwinięta jak dziś aby było lepsze uszczelnienie tłoka. Ponieważ dziś komputer wszystko zmierzy idealnie a wtedy człowiek tylko. Są plusy i minusy 5 pierścienia. plusy że lepsze uszczelnienie tłoka, nie powienien zbyt szybko oleju łykać a minus to jednak kolejne tarcie o cylinder w konsekwencji szybsze zużycie gładzi cylindra B) Tak czy siak ja założyłem na 5 :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

ten 5 pierścień jest zgarniający olej jezeli przyjdzie ci do glowy go nie zalożyć to będziesz stał z bańką i łapał olej który będzie wyrzucał przez wydech...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dare0x    1

opony od c330 są w pąpkę :P kiedyś jak będę wymieniał to własnie takie założe


---->> Władymirec, nie ma to jak mieć wschód pod domem <<----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3161

To odwróć koła z lewej na prawą a z prawej na lewą i już ci się poszerzy parę centymetrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

wtedy poszerzy się zbyt dużo... nie pasuje mi w rządki od ziemniaka... mam opony od 30 i na standardowej szerokości jest problem w kopaczce bo łańcuch wadzają mi o opony myślę o kombajnie ale nie wiem jak rusin da sobie w nim radę... i czy wogóle jest sens tworzenia takiego zestawu... jak myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stach42    1

Panowie po wymianie cylindrów i tłoków jak najlepiej dotrzeć Władka?Zostawić go na wolnym gazie i niech sobie chodzi kilka godzin czy trochę nim jeżdzić i po jakim czasie można nim coś ciężej robić tzn.orka itd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

z 5 mth niech zrobi na pusto potem do 10 troche jazdy do 20 bronki lekkie 100% mocy możesz użyć po 50 MTH


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ilza    0

witam. czy moge załozyc ogumienie do ruska 12/4 28 biedzie sie cos działo z silnikiem prosze odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15367

Ja już trzeci komplet mam 12.4 na kołach, i ponad 6000 mtg bez remontu. Śmiało zakładać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

2 sprawy:

Po jakichś 7 latach próbujemy odpalić Władimirca. Próbowaliśmy go zaciągać po łące, ale efekt był taki że po puszczeniu sprzęgła jedno koło kręciło się do przodu, a drugie do tyłu. Czego to może być objaw? Czy silnik stawia za duży opór? Czy to możliwe żeby np. zardzewiał? Widział ktoś coś takiego na oczy? Czy to może kwestia braku przyczepności? Jak sprawdzić przyczynę? Rozrusznik chwilowo nie wchodzi w grę.

 

Druga sprawa to hydraulika. Ciągnik jest mokry od pompy aż po siłownik. Czy ktoś próbował w jakiś skuteczny sposób walczyć z tym? Jeśli tak to w jaki sposób?


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15367

Słaba przyczepnosć. Na asfalt 6 bieg odprężnik wyciągnąć, rozpędzić i wtety odprężnik wcisnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3161

Hydraulikę wystarczy uszczelnić,ja uszczelniłem siłownik i rozdzielacz,i mam zero przecieków.

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Zaolejony ciągnik umyj i będziesz widział skąd to cieknie i łatwiej naprawiać przy lepszej widoczności :). Co do odpalenia to zdejmij dekielek by dojść do wieńca i łyżką montażową popróbuj ruszyć wał korbowy, z i bez wciśniętego sprzęgła. Daremne ciąganie jeśli zardzewiał na tłoku i nie daje się obrócić wałem. Co do kół to tak działa mechanizm różnicowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

Akurat będe przerabiał walkę z cieknącym olejem :). Kupiłem nowe uszczelki miedziane i do rozdzielacza a tam gdzie są gwinty to dam pakuły z pastą no i wleję gęsciejszy olej. Na razie tyle jak sie nie sprawdzi to sie będzie kombinować zmieniłem tez simmering w kolumnie bo juz pieknie z niej leciało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ilza    0

Witam.Mam problem z t25 , podczas cieżkiej pracy wybija mi biegi czy komuś sie tak już działo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

Zależy jaki bieg Ci wybija ,możesz podregulować cięgięłkiem jeśli to nie poskutkuje zobacz do tych zatrzasków co blokują skrzynie jeśli to nie będzie to masz zjechany tryb od danego biegu.


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3161

Akurat będe przerabiał walkę z cieknącym olejem :). Kupiłem nowe uszczelki miedziane i do rozdzielacza a tam gdzie są gwinty to dam pakuły z pastą no i wleję gęsciejszy olej. Na razie tyle jak sie nie sprawdzi to sie będzie kombinować zmieniłem tez simmering w kolumnie bo juz pieknie z niej leciało.

 

Do rozdzielacza jak i do siłownik masz komplet uszczelek do siłownika chyba 20 zł płaciłem a do rozdzielacza 15 zł już nie pamiętam bo to było w zeszłym roku.A takie uszczelnianie pakułami nic ci nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

W rozdzielaczu wymieniłem tylko te gumki przy wajchach bo tam ciekło no i uszczelki miedziane a tam gdzie gwinty to myslę pakuły. Co można jeszcze zrobić? Doradź coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3161

Gumki nic nie pomogą.Tu masz komplet uszczelniaczy do rozdzielacza nie musisz go wyjmować do wymiany tylko sobie rozkręcisz wyjmiesz stare włożysz nowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mcfarmeros    5

macie rację panowie rusek jest mały ale nie do zaje......nia jak ktośdba o maszyne mój przez 26 lat zasówał bez kapitalki na 10h i robił wszystko orał siał kosił i prasował forszritem jedno co to ma jedną wadę brak sprzęga dwustopniowego a czy ma mniej koni niz c330 no nie wiem trza by do książki luknąć ile ma kw a 1kw to 1.36km no to policzcie sobie

Edytowano przez Mcfarmeros

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj