emuel

władimiriec t25

Polecane posty

Witek2010    33

Po co wymieniać wodzik od rewersu na wązki rowek? O co ci dokładnie chodzi. Ja założyłem normalnie i chodzi tylko ta blaszka od blokady przeszkadza jak ktoś jej jeszcze nie zdemontował.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15368

Tą blaszkę od włącznika zepchnąć z wodzików na bok i mocno dokręcić śrubkę aby nie latała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak22    0

O to chodzi, że przy jednej wajsze trzeba wsadzić bieg (tył\przód) a wajchę cofnąć na zero, żeby operować biegami a przy oddzielnej dźwigni nie musi być tego luzu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

Mógłby ktoś zapodać zdjęcie spodu stacyjki, chodzi mi o pokazanie który kolor podpięty pod którą śrubę ew. schemat podpięcia tych przewodów? Bardzo bym prosił.


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stach42    1

Super forum dopiero go znalazłem i naprawdę dużo można z niego wybrać,ja mam pytanie do szanownych kolegów takie:nie mam na władku tych osłon na cylindrach (takie blachy do chłodzenia)wiem że już o tym było czytałem ale nie mogę nigdzie tego dziadostwa dostać czy wie ktoś z Was gdzie to można kupic jakaś wysyłka albo coś a może któryś z Panów ma takie coś do odsprzedania bardzo chętnie odkupię.Będę wdzięczny za odpowiedź .Pozdrawiam. Chyba omyłkowo dodałem ten post jako nowy temat przepraszam bo zaraz mi sie dostanie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

mf255

mam akurat rozebraną instalację to zrobię ci jutro zdjęcie stacyjki.

 

A przy okazji może ktoś ma w swoim władku założoną polską instalację (z c-360) to proszę o zdjęcia.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Kolego Stach42 sprawdź na allegro,są jakieś władki w częściach,mogą być te twoje blachy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

w tym temacie około 30 stron temu było kilkanaście postów o mocy silnika T25. Kilka osób pisało że do 80r Władki miały silniki o mocy 25km a od 80r 31km. Ja posiadam T25A1 z 77r i na tabliczce znamionowej na silniku mam 31HP czyli 31,43 km, ale silnik wygląda na starszą wersje (nie mam podpórki pod wydech, alternator bez wbudowanego regulatora). Zastanawiam się czy rzeczywiście silnik ma te 31km czy może w fabryce coś przekręcili :P W książce obsługi wydanej rok wcześniej czyli w 76 roku jest jeszcze mowa o 25km

Edytowano przez Piotrek94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A w nowszych wersjach T25 jaki macie model silnika (chodzi mi głownie od t25 z lat 80-90)? Ja na tabliczce mam D21A a na bloku obok pompy wtryskowej D21 1002015 . Tutaj jakby też była jakaś rozbieżność bo na tabliczce D21A a na bloku D21. Patrzyłem w katalogu to tam wcale nie ma nic o silniku D21A tylko jest o D21 albo D21A1 :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Na bloku z prawej strony jest tabliczka jedna jedyna. A na bloku jakimś numerem to nie wiem czemu się przejmujesz... Tylko znamionowa się liczy


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Kto się orientuje jaki on ma udźwig podnośnika??

 

 

 

 

 

I czy posiada wyjścia hydrauliki zewnętrznej??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

No ja mam z 1978 r i też mam 31Hp po przeliczałem to i wyszło tak jak kolega Piotrek94 pisał że mam 31Km sam nie wiem do końca ale może faktycznie tak jest :)


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak22    0

Hej.Może ktoś wie, jak zamieścić na tym forum zdjęcie. Wczoraj kombinowałem i nic z tego nie wyszło. Może jakieś warunki trzeba spełnić czy co? Prędzej silnik bym rozebrał niż zamieścił zdjęcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

Jak dodasz zdjęcie musi ono zostać zaakceptowane przez admina :)


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
T25A    1

ma ktos może z was albo może wiecie gdzie można dostać klosz do lewej tylnej lampy tylko tego nowszego typu bo szukałem na necie ale są tylko tego starszego?


T25A THE BEST

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

W sklepie rolniczym są po 4 złote :)


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
T25A    1

wiem że sa ale wszystkie są tego starszego typu te wąskie a mi potrzebne sa te nowsze, one sa troche większe


T25A THE BEST

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stach42    1

Może ktoś się wypowie czy jest jakaś różnica pomiędzy starymi tłokami a nowymi,na starych które wyciągnąłem były 4 pierścienie a na nowych jest ich 5 zaznaczam od razu że wymieniam cały zestaw więc to nie gra roli tylko pytam czy to ze jest ich więcej ma jakieś przełożenie na moc ciągnika? Oby miało bo trochę więcej gazu na moich górach to się przyda :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

wiem że sa ale wszystkie są tego starszego typu te wąskie a mi potrzebne sa te nowsze, one sa troche większe

 

 

Zobacz w sklepie samochodowym albo z częściami do ciężarówek, widziałem kilka razy przyczepki samochodowe z takimi kloszami, to pewnie gdzies muszą być dostępne, a gdzie go wybiłeś?

Edytowano przez akadaka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj