emuel

władimiriec t25

Polecane posty

kserkses    2

Gościowi coś się pomerdało :rolleyes: Na Polskim rynku podobne silniki były w LTZ.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek82    0

Przy moim Władku założyliśmy kolumne od c360 i chodzi jak marzenie:)A jeśli chodzi o luzy,to luz na kierownicy musi być bo inaczej by ręce człowiekowi na miejscu ukręciło;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Luzu nie może być!! A że kierownica gwałtownie odbija (sam już nie raz oberwałem po palcach) to wada całego układu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

Luz musi być i to 15 stopni drogi kolego bo inaczej być sie zabił po szosie byś nie ujachał bo zaraz byś w rowie leżał nawet w samochodzie masz lekki luz w kierownicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mirek    0

Oj chyba ktos cos pokickał z tymi 15 stopniami, bo chyba ma być góra 5 stopni. Ja naprawiłem swoj układ kierowniczy i mam z 5mm luzu na kierownicy bo tuleja na wałku wieloklinowym do drazka kierowniczego sie wyrobiła jak miałem luz a u siebie nie mam sklepu wiec moze w przyszłosci jak bede jechał przy sklepie to kupie B) Ale jestem zadowolony z wyniku bo koła nie latają juz po drodze asfaltowej, orka i koszenie trawy to teraz idzie super. Kreci sie tak srednio, ale ja nigdy nie sciagam obciazników, i połowe w zbiorniku mam prawie zawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeslaw    0
u mnie nie ma problemu bo jak dziadek go kupił to zaraz zaopatrzył sie w dość pokaźną kolekcję części i jak narazie to wystarcza. A takie tam cylindry, głowice, pompy to w Agromie w Opolu. 5 km od mojego domu gościu ma mały sklep z częściami do maszyn i u niego też moge dużo rzeczy dostać. W mojej okolicy T25 jest prawie tyle samo co 330

 

 

a ja chcę do T25 przedni napęd i nie wiem jak ,proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TrAkToReK    0
a ja chcę do T25 przedni napęd i nie wiem jak ,proszę o pomoc

 

 

:P Nigdy nie widziałem ''RUSKA'' z przednim, hehe. To są sprzęty, sąsiad ma i opryszczce tym przez kilka godzinek 600 drzewek!!!! I w orce sobie źle ni radzi :P Z 2 skibówką to idzie jak ''tralala'' :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Jak nie widziałeś ruska z przednim to tu jest zdjęcie i nieco o tym pisze: www.wladimirect25.ok1.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja mam T25a1 z 1986r. Oryginalny lakier, zaniedbany układ kierowniczy i pare innych drobnych usterek, ponad 7000 mth na liczniku no i najwyraźniej kłania sie remont kapitalny. W swoim żywocie wiele doświadczył. Wytrzymały.

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2
Ja mam T25a1 z 1986r. Oryginalny lakier, zaniedbany układ kierowniczy i pare innych drobnych usterek, ponad 7000 mth na liczniku no i najwyraźniej kłania sie remont kapitalny. W swoim żywocie wiele doświadczył. Wytrzymały.

Pozdrawiam

Ruski to wytrzymały ciągnik mój jest chyba z 1986 ma jeszcze starą skrzynie biegów z jednym drążkiem w moim to już licznik stanął na 927 mtg ale też ma około 7tyś nastukane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    5

ja miałem t25 i go sprzedałem bo mu duży remont się kłaniał roczki 1979 liczniki stanął na 1200 jak obliczyłem to remont by mnie wyniósł z 5tys wiec jeździli z ukrajany i go kupili za 4000zł :P :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TBhog    14

Witam wszystkich po raz #1

 

Właśnie szukałem dziś informacji o panu Władysławie i trafiłem na to forum. Widzę, że ktoś tu nie widział Władka z przednim napędem - to mało widział :). Postanowiłem podzielić się paroma fotkami Władka i nie tylko, które posiadam. Efekt radosnej wieczornej twórczości to strona o władku, niewiele tam informacji bo zacząłem ją robić jakieś 4h temu ale zawsze coś : KLIK i WŁADEK .

 

Tak w ogóle to nie sądziłem, że znajdę w sieci takie forum myślałem, że rolnicy wieczorem doją krowy, wskakują pod pierzynę z żonami ... i tyla - a tu taka niespodziewajka !! Fajnie :) hehe swoja drogą głupi mi stereotyp w głowie siedział.

 

 

Do rzeczy !!. Mam T25 z 80 roku (no to mamy tyle samo lat) a co za tym idzie ma jedna dźwignię zmiany biegów. Niewygodne jak fix. Czy ktoś przerabiał to na 2 lewarki ? Pytałem w składzie maszyn ale gość powiedział, że nie pasuje do mojego ta dźwignia dwulewarkowa. Nie chce mi się wierzyć jakoś. Znam tą skrzynię co do śrubeczki, swego czasu próbowałem domowymi metodami dorobić ten lewarek. Nawierciłem z przodu otwór, dorobiłem w środku drugi 'popychacz wodzików' (zwał jak zwał) ale jakoś trzeba było w pole jechać to skręciłem i wyjścia na zewnątrz nie zrobiłem do tej pory :). Pomyślałem, że jednak lepszym wyjściem jest dopasować oryginalny – nie chcę, żeby mi się to rozsypało po dniu roboty, a jak się rozsypie i skrzynia wszama reszki mojego dzieła to dopiero będzie. Jeśli nikt nie robił to byłbym wdzięczny za jakieś zdjęcie tych lewarków. Podejrzewam, że oni nawet w tych nowszych typach nie zmienili nacięć w pokrywie skrzyni, tylko podzielili 'lewarek na dwa mniejsze'.

 

Pytanie drugie: jak radzicie sobie z marnymi hamulcami. Zmieniałem niedawno taśmy na sklepowe i ledwo rok mija i już piszczą. To ich trzecia zmiana. Oryginale wydarły nitami dwa rowy w bębnie. Potem założyliśmy własnoręcznie robione – okładziny z jakiegoś twardego czegoś i trzymały dobrze i długo ale olej na nie poszedł no i na szybkości wymieniliśmy na sklepowe :/ - jak pisałem już, marnie działają i czuć, że owe nity już hamują (metal o metal – marne hamowanie).

 

 

Pozdrawiam wszystkich dosiadających ruską maszynerię !!

 

Paweł


Traktor :), Bóg, Honor, Ojczyzna, Górale, Linux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Jest nawet specjalne forum Władysława :)


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1

mój władek to chyba pobił rekord 1989r i 9tys mth bez remontu,a który z was pod władka podczepia brony 5 i jak sie sprawuje,bo u mnie to z 10metrów wszesniej trzeba wchodzic w zakret

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Podnosnika nie macie ???


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1

za duzo czasu schodzi z podnosnikiem, a pozatym ja przy moj władku w rozdzielaczu poprekładałem wszystko od kipra i zeby podnesc musze cały czas trzymac wajche w górze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

U mnie wystarczy pchnąć i po podniesieniu dźwignia sama odbije, wtedy nie ma problemu ze skrętem


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1

bo masz wszystko w orginale ja to u mnie pokabinowałem, ale podnosnik działa super, polecam komus innemu to zrobic jak podnosnik słabo działa po prostu zaoszczedzi sie na czesciach,a kipru i tak sie wogóle nie uzywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

U mnie z podnośnikiem niema problemów gorzej z wałkiem WOM Jak się go włączy czsami wcale nie chodzi a czasami się zacina :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1

wałka jeszcze nie studjowałem, w moim t25 działa znakomicie kiedys tylko podczas koszenia trawy kosiatka lotacyjna z 133 sam sie wyłanczal ale podciagnołem troszke przekładnie ktara sie wlancza wałek i teraz jest wszystko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

włączanie wałka WOM, przecież to jest proste jak drut. Jak ktoś nie wie, to odkręcić kilka śrub wokół wałka i wałek wyjąć. tylko stanąć dobrze z górki by olej nie uciekał.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fenomen1990    1

a z czym macie najwieksze problemy przy t25 co wam sie psuje najczesciej????

bo u mnie to chyba podnosnik, wymiana uszczelek na cylindrze zeby olej nie kapal,to czynnosc chyba robi sie najwiecej razy w roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Ja największy problem mam z wałkiem WOM a tak mało w nim rzeczy wymieniam bo mój T25 mało robi

Najczęściej w nim wymieniałem pompkę od paliwa w tym roku dwa razy i ostatnio odstojnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj