emuel

władimiriec t25

Polecane posty

UrsusCzesio    310

Mocowanie jest normalnie ja T25 u mnie czy u ciebie tylko włącznik jest inny bo on ma właśnie mocowanie na dwie pompy a nie jak u nas na jedną.

Mocowanie jest inne bo jest dłuższe przecież drugą pompe zakładali nizej i z przeciwnej strony ona była do wspomagania. Jest inna budowa tego ciagnika, grubsza. Sam korpus sprzęgła w T25 jest swężony na maxa przy połączeniu ze skrzynią gdzie w T30 jest równo ze skrzynia zapewne przez 2 stopniowe sprzęgło wiec korpus skrzyni też jest inny + wyjście na przedni napęd. Jak by nie patrzeć jest kilka istotnych zmian. A no i bym zapomniał T-30 żeby wam nie kojarzyły sie tylko że ma przedni napęd. Były wersje tak samo beztylko to jest unowocześniona konstrukcja T-25. Tj. Wymienione wyżej 2stopniowe sprzęgło, wyjście do napędu jest i mocniejszy silnik 36 Km 2 Km mniej od MF 235/2812

Edytowano przez UrsusCzesio

Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Czesiu napęd w T30 jest inny niż w T25 wiadomo wyjście na drugą pompę ale ich mocowanie do korpusu jest taki same jak w naszych T25.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Tylko że nie wyszedł ani jeden model T25 z przednim napędem. To dopiero do zmodernizowanej Wersji T-30 gdzie założono orbitrol, 2 stopień sprzęgła, załozyli napęd z tąd 2 modele T30: T30-69A 2x4 i T30-80A 4x4

 

Tak sama przystawka pomp ma to samo mocowanie. Ale głowy nie dam sobie uciąć jeżeli będzie inaczej cos w korpusie sprzęgła to nie będzie takie samo


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak22    0

Skoro mówimy o wspomaganiu, to zapytam, czy może ktoś wie jak dobrać wydajność pompy do wielkości orbitrola? Chcę założyć wspomaganie na orbitrol do władka. Mam orbitrol 160 i pompę 100 i tak myślę, że to będzie kiepskie połączenie. Myślę, że trzeba mniejszy orbitrol i większą pompę. Może są na to jakieś wzory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Tylko że nie wyszedł ani jeden model T25 z przednim napędem. To dopiero do zmodernizowanej Wersji T-30 gdzie założono orbitrol, 2 stopień sprzęgła, załozyli napęd z tąd 2 modele T30: T30-69A 2x4 i T30-80A 4x4

 

Tak sama przystawka pomp ma to samo mocowanie. Ale głowy nie dam sobie uciąć jeżeli będzie inaczej cos w korpusie sprzęgła to nie będzie takie samo

 

Właśnie o to mi chodzi że mocowanie napędu do korpusu jest takie sam jak w T25 ale napęd jest już inny i w T30 są dwie pompy a w T25 jedna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Skoro mówimy o wspomaganiu, to zapytam, czy może ktoś wie jak dobrać wydajność pompy do wielkości orbitrola? Chcę założyć wspomaganie na orbitrol do władka. Mam orbitrol 160 i pompę 100 i tak myślę, że to będzie kiepskie połączenie. Myślę, że trzeba mniejszy orbitrol i większą pompę. Może są na to jakieś wzory.

 

Hmmm dowiedz się jaki orbitrol był w MTZ bo tam napedzała go pompa NSZ 10 standardowa od podnośnika T25


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak22    0

Jedna firma na allegro sprzedaje wspomaganie do MTZa na orbitrol 100 i pompę nsz10 a siłownik 50-tka wzmocniony. Nie wiem co to znaczy, czy to fi tłoka w siłowniku, czy średnica zewnętrzna siłownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

hmm też nie wiem do końca bo do podnośnika są C-100 C-110 i C-125 Ale myśle że jak byś założył komplet o takich parametrach było by ok


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak22    0

Mam orbitrol 160 to dokupię pompę NSZ 16 i może da radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak22    0

Zanim wezmę się za wspomaganie to muszę założyć zwolnicę z pochwą. Nie chce wejść półoś pomimo, że blokada jest włączona i tulejka zablokowana.Może ktoś już to przerabiał i mógłby podpowiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak22    0

Staram się ustawić frezy w jednej linii, ale to nie jest takie proste ponieważ to jest duży ciężar i na dodatek nie foremny trzeba dźwigać rękami i ciężko utrzymać w jednej linii. W pierwszą tulejkę wchodzi półoś a w drugą nie chce do tego trzeba trafiać osią od hamulców w górną obudowę pochwy. Kilkanaście razy w te i wewte i nic. Mam dość ruskiego ustrojstwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

zwolnica od władymirca chyba nie jest aż taka cięzka??


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Wcale w 4 osoby jest ją ciężko założyć. :blink: Chodzi mi o pochwę i zwojnice razem.

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

No od C-360 to wiele lżejsza nie jest <_< A wogóle z pochwą


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak22    0

Ano z pochwą i z hamulcem, we dwóch jest co dźwignąć, jutro znowu próbuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15370

Po modernizacji

 

Miało być z fotką

 

Po modernizacji

 

A

 

B

Edytowano przez Rolnik1973

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak22    0

Do czego jest ta dźwignia z lewej strony kierownicy? Nieźle wygląda ten dziadek Władek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15370

Jak22- gaz ręczny. Bo jak była na błotniku to przy wsiadaniu zmieniał wolne obroty bo na gumach się resorował. A teraz git.

 

3

Edytowano przez Rolnik1973

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Skróciłeś kierownicę że taka mini ? :D


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak22    0

Kierownica mi się podoba. Pod kierownicą, tam gdzie masz gaz ręczny kiedyś kombinowałem zrobić wajchę rewersu. Dobra rzecz do tura ale przekombinowałem i jest po staremu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak22    0

Oprucz dokupienia wieżyczki trzeba wymienić wodzik od rewersu na wązki rowek i najlepiej zaspawać część blachy z wycięciami na biegi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj