emuel

władimiriec t25

Polecane posty

blazek    3

Witam mam takie pytanko : mój władzio pije i wyrzyca olej przez wydech, chce mu wymienić tuleje tłoki i pierścienie tylko nie wiem czy jak zostanie wał stary czy to wszystko sie zegra i będzie chodziło tak jak do tej pory ?? Może ktoś juz przerabiał ten temat u siebie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

u nas kiedyś był przerabiany taki temat . po tym remoncie władek dobrze pracował , tylko było to dość dawno i złożony był na częściach kupionych na Ukrainie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazek    3

No właśnie słyszałem o kiepskiej jakości robionych teraz cześci i miedzy innymi dlatego chce zostawić wał :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz1988    0

my w naszym gospodarstwie posiadamy ruska od nowości czyli od 30 lat

ja bym nie powiedział że ruski jest słabszy od 330 a już napewno od M-ek

nie każdy ciągnik o tej mocy da rade z dwiema przyczepami 6-kami pełnymi piasku

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazek    3

Mam jeszcze jedno pytanie do was czy ktoś z was robił szlif wału przy władku ? bo słyszałem ze podobno wały przy władkach mają cienkie czopy i nie sa utwardzane na wylot i potem w krótkim czasie pekają prawda to ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ja szlifowałem. odpukać 6 lat 3 tyś mTH wszystko ok. Szlifowałem tlyko z tego powodu że zatarł sie na jednym korbowodzie


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

może mi ktoś powiedzieć taką rzecz :

jak stoję z tyłu t25 przodem do niego i do siłownika dochodzą dwa przewody lewy i prawy to który jest odpowiedzialny za wysuwanie siłownika. a może ktoś przekładał przewody żeby używać tego rozdzielacza od wywrotu do sterowania siłownikiem podnośnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

może mi ktoś powiedzieć taką rzecz :

jak stoję z tyłu t25 przodem do niego i do siłownika dochodzą dwa przewody lewy i prawy to który jest odpowiedzialny za wysuwanie siłownika. a może ktoś przekładał przewody żeby używać tego rozdzielacza od wywrotu do sterowania siłownikiem podnośnika?

 

Ale tamta sekcja od wywrotu ma takie samo działanie :) tylko 2 wyjście wyprowadź. Albo masz już rurke na lewej zwolnicyalbo zaślepione wyjście od rozdzielacza kolo dolotowego przeowdu będzie. Jak chcesz sprawdzić który do czego odkręć wąż i zobacz czy w króćcu w siłowniku jest duza czy mała dziurajeżeli duża to jest dolotowy przewód a jak mała jak główka od szpilki to powrót ;)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

Toma tzn. że np. mógłbym sobie pod to podłączyć np. wywrot przyczepy, czy przerzucanie znaczników (przykładowo)? Czyli to coś a`la wajcha pod siedzeniem w MF255? W sensie wajcha w lewo dźwignią od podnośnika podnośnik, wajcha w prawo hydraulika zewnętrzna tą samą dźwignią? Ile takie coś kosztuje?


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Toma    21

Toma tzn. że np. mógłbym sobie pod to podłączyć np. wywrot przyczepy, czy przerzucanie znaczników (przykładowo)? Czyli to coś a`la wajcha pod siedzeniem w MF255? W sensie wajcha w lewo dźwignią od podnośnika podnośnik, wajcha w prawo hydraulika zewnętrzna tą samą dźwignią? Ile takie coś kosztuje?

 

Obojętnie co możesz sobie podłączyć, nawet szybkozłącze zrób po zaworze i masz sterowanie jedną wajchą dwa obwody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

Jak się taki bajer fachowo nazywa i ile kosztuje (ten przełącznik)?


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Toma    21

Jak się taki bajer fachowo nazywa i ile kosztuje (ten przełącznik)?

Zawór hydrauliczny trójdrożny, jeśli się nie mylę a koszt tego w granicach 150zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

może mi ktoś powiedzieć taką rzecz :

jak stoję z tyłu t25 przodem do niego i do siłownika dochodzą dwa przewody lewy i prawy to który jest odpowiedzialny za wysuwanie siłownika. a może ktoś przekładał przewody żeby używać tego rozdzielacza od wywrotu do sterowania siłownikiem podnośnika?

Prawy przewód do podnoszenia(wysuwania), lewy do opuszczania.

Łatwo to sprawdzić bo nie koniecznie jest tak jak powinno być(ktoś kiedyś coś zmienił), a więc podnosisz podnośnikiem najlepiej z zaczepioną jakąś maszyna, a przewód od podnoszenia na pewno się trochę napręży od podnoszenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

ja mam T25A2 i u mnie pisze w katalogu tak: efektywna moc nominalna KM 29, pełna nominalna moc KM 31. rozumiecie coś z tego ??


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ja z tego rozumie że silnik ma max 31km ale tej efektywnej która zostaje ci do roboty jest 29. Czyzby te 2 kucyki szły na napędy pomp alternatora, wentylatora?


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PatrykGY    4

Proste moc minimalna to 29 a maksymalna 31 czyli przy najwyższym momencie obrotowych ;)


Darowanemu koniowi nie zagłada się w zęby tylko zakłąda mu się siodło!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ja z tego rozumie że silnik ma max 31km ale tej efektywnej która zostaje ci do roboty jest 29. Czyzby te 2 kucyki szły na napędy pomp alternatora, wentylatora?

Tak. A to co idzie na sprzęgło to już moc użytkowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Szczególnie późny wtrysk. Przy zbyt wczesnym będzie miał twardą metaliczną pracę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ale co rozumiesz przez stwierdzenie że się grzeje? Czyli jaką osiąga temperaturę przy jakim obciążeniu? Wyeliminowałeś wszystkie inne prawdopodobne przyczyny grzania, Bo lepiej nie ruszać pompy bez pewności, przestawisz nie pomoże i będzie problem z ponownym właściwym ustawieniem.

Oprócz grzania się są inne objawy: brak mocy, inna praca silnika, ciężki rozruch,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

Ciężki rozruch moc jest i to bardzo dobra

a co do temp. przy takich mrozach osiąga 60 stopni jak jade z toną zboza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Problem z rozruchem, czyli rozrusznik żwawo kręci, a silnik nie chce zaskoczyć?

Co sprawdziłeś w kwestii grzania się? Naciąg paska, stan jaość oleju itp.?

A tak w ogóle to chciałbyś żeby miał cały czas 40 stopni? Silnik musi mieć temperaturę,

Coś mi się wydaje że chyba ostatnio robiłeś remont silnika. Czy przed remontem miał tak samo?

No i zapytam po raz kolejny ruszałeś pompę paliwową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj