emuel

władimiriec t25

Polecane posty

Ja sądzę że ma od 22-24 KM

Więcej gwarantuje że niema


Masz problem lub pytanie? Pisz na pw pomogę :)
Ursus 4514 + StalTech 3*35 + agrofactory 2,8 m + wywrotka D83 10t

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

Koledzy pomóżcie, u mojego władka niedziała odprężnik.

Jak jest odpalony silnik i jak wyciągne odpężnik to powinen zgasnąć a tak się niedzieje

tylko przygasa :D:) . Co się dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Spadła dźwigienka z odprężnika z jednego cylindra(są dwa odprężniki) lub wyrobiony mimośród. Łatwy dostęp i prosta robota, te mimośrodziki też tanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ja sądzę że ma od 22-24 KM

Więcej gwarantuje że niema

 

 

Ja sądze że ty go wogóle na oczy nie widziałes, moze na fotkach

A na żywo gwarantuje że nie :)

 

500 razy pisane że on ma niecałe 22 ale KW. Ale dzieci i tak będą bzdety pisać :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

Ciekawe jak sie porusza po drogach ;)

 

Suchajcie dzisiaj u momego władka odkręciłem pokrywy zaworów i poluzowały śróby trzymające klawiaturę okazało się, :D że jest zerwany gwint w głowicy przy dwóch śróbach. Pewnie się zerwał dlatego że śróby poluzowały.

Co mam teraz zrobić???

 

Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Rozwiercić ,prze-gwintować na większy gwint ,dokupić grubszą szpilkę i przetoczyć na dwuwymiarową,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORRRRRR    3

Kolega @goral1 ma racje bo nici z jady nawet jak jest lekki luz woda Ci nie pójdzie do tłoka (wiadomo czego ) ale jazda tym nie ma sensu, racja przewierc najlepiej na śróbę 12 i pamietaj wyczyść kanały olejowe w głowicy po rozwierceniu bo kiedyś mało tak silnika nie załatwilismy prez zatkane kanały

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

Tak chyba będe musiał zrobić, bo ja też tu innego wyjścia niewidze, tylko czy dostane taką szpilke 12 mm i z jednej strony gwint gróby a z drugjei drobny? Niewiecie od czego mogłaby pasować????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Jedziesz do tokarza, taka i taka długa. Tu taki gwint, tutaj taki i zrobione. Bo mało to ja ze szpilkami do zwolnicy lewej najeżdziłem bo w agromie naszej nie było. A one z jednej strony maja gruby a z drugiej drobni gwint. Bo było tylko 5 i 3 dorobic było trzeba :unsure:


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Tak chyba będe musiał zrobić, bo ja też tu innego wyjścia niewidze, tylko czy dostane taką szpilke 12 mm i z jednej strony gwint gróby a z drugjei drobny? Niewiecie od czego mogłaby pasować????

Do tokarza i przetoczy ,żeby mieć pewność że materiał jest odpowiedni trzeba użyć grubszej szpilki a nie czegoś innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smolar    0

Bardzo ciekawe władki :unsure: a ten drugi co taki poszerzony? :/


Władek rządzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazek    3

Witam. Mam pytanie jak myslicie czy jak bym wymienil w swoim Wladku rozrusznik na szybkobierzny,planetarny czy jak on sie tam nazywa dokladnie to lepiej bedzie palil przy mrozach?

Mam orginalny rozrusznik i probowalem ostatnio odpalic i nie poszlo dodam ze aku jest dobry jeszcze nie ma roku i jak temp jest na + to nie ma problemu z odpalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szary35    0

Ciekawe jak sie porusza po drogach :)

 

Suchajcie dzisiaj u momego władka odkręciłem pokrywy zaworów i poluzowały śróby trzymające klawiaturę okazało się, ;) że jest zerwany gwint w głowicy przy dwóch śróbach. Pewnie się zerwał dlatego że śróby poluzowały.

Co mam teraz zrobić???

 

Z góry dzięki za pomoc.

I właśnie dlatego nie miałeś odprężnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cygan111    0

Jam mam t 25a i c 360 władymirem robiłem wszystko nawet prasowałem welgerem (paczki) i szedł jak burza na 1 potem kupiłem c 360 ale itak więcej rzeczy robie t 25a mniej pali a c 330 sie nadaje

 

Jam mam t 25a i c 360 władymirem robiłem wszystko nawet prasowałem welgerem (paczki) i szedł jak burza na 1 potem kupiłem c 360 ale itak więcej rzeczy robie t 25a mniej pali a c 330 sie nadaje

 

Jam mam t 25a i c 360 władymirem robiłem wszystko nawet prasowałem welgerem (paczki) i szedł jak burza na 1 potem kupiłem c 360 ale itak więcej rzeczy robie t 25a mniej pali a c 330 sie nadaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Z jakiej firmy sa najlepsze rozruszniki a jakiej firmy unikac :lol:

 

Ja mam magnetona Czeksi, bdb. A alternator wziełem Jubana rozruszniki też robią. Jezeli tak samo dobre jak alternatory to gorąco polecam Litewskie Jubana. Na allegro pełno jest tego


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORRRRRR    3

Ja Też mam litewskiego :lol:

Polecam bardzo ten rozrtusznik, u mnie przy -20 jak nawet olej zesztywnieje to kreci jak mały samochodzik, jeszcze tylko zregenerować pompe wtryskową i zapali bez niczego przy takim mrozie.]

Do tego rozrusznika mam nowe aku 120Ah i kreci kilka minut odpali zgaśnie i tak kilka razy i nie czyje ze aku pada

 

A i mam pytanko :D

Co sądzicie o wspomaganiu do t25, wyjętego z sieczakrni samobieżnej fortshritt(modelu dokładnego nie znam)

mam z niej orbitol i przewody i pompe sprubuje załatwić.

I pytanie jak można to zrobić żeby było najwygodniej, podajcie propozycje, czy jaki kolwiek siłownik dwustronnego działania zadziała jak trzeba?? oraz czy to wypali??

Prosze podawajcie sposoby jak macie zrobione wspomagania i jak to można zrobić, fotki mile widziane :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    9

Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem t-25, gdy przekręcam kluczyk to rozrusznik nawet nie drgnie a kontrolki przygasają i muszę odpalać na krótko, jaka jest tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Moze aku siadło? Albo jedna przyczyna jeszcze. rok temu przed kapitalką po zimie pierwszy raz odpalałem to naładowałem a on ledwo co kręcił i radio się aż wyłaczyło. Klema+ była zasyfiona na maxa


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    9

Akumulatory nie są słabe bo na krótko odpala bez problemu, klemy też sprawdzałem bo dolewałem wody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj