emuel

władimiriec t25

Polecane posty

pablo21    29

Jedno jest z boku powiedzmy nad wałkiem a drugie z drugiej strony wsadzone gdzies nad tym mechanizmem od hamulców chyba tam gdzies za tłokiem od podnosnika trzeba szukac tak mi sie wydaje jak jutro zobacze to Ci dokładnie wytłumacze bo teraz tak za bardzo nie pamietam <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    9

Drugie jest obok siłownika tylko nie pamiętam czy to wąż czy rurka ale u mnie jest zaślepione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Heheh a ja nie wiedziałem ze dwa są <_< Tym drugim też bym przyczepe wywrócił??


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Drugie wyjście leży na zwoinicy ale trzeba jaką rurke zrobić bo jest bardzo schowane i trzeba się troche na gimnastykować żeby zapiąć węża.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja też nie wiedziałem że są 2 <_< ale teraz sprawdziłem i też mam zaślepione <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

W sumie wszystkich można mieć 4 wyjścia 2 te co są zaślepione i 2 jak się odkręci węże od tłoka i zakłada się koncówki tylko podnośnik nie będzie chodził. <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Hah a ja latalem dziś koło siłownika i nic. Czyli gdzies nad pochwą lewą jest drugie? Poszukamy Ah ci ruscy jak zrobią to nawet pomyślą o rozrywce <_<


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29
Hah a ja latalem dziś koło siłownika i nic. Czyli gdzies nad pochwą lewą jest drugie? Poszukamy Ah ci ruscy jak zrobią to nawet pomyślą o rozrywce <_<

Ono jest centralnie za siłownikiem zaraz nad pochwa lewa koło mechanizmu od hamulców. Obok niego ida rurki od hydrauliki do tego chyba filtra oleju hydraulicznego czy jak to tak sie nazywa,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Nie no kur**** mać albo nie ma go u mnie albo jestem ślepy. Weź najlepiej ktoś podaj fotke wrzuci do galerii


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio9993    0

hej moze ktos z was orjentuje sie jak reguluje sie hamulce we władku bo ostatnio mi zgineły hamulce i nie wiem czemu <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Na pochwie masz mały dekielek przykrcony na 4 śruby na klucz chyba 12 i jak go odkręćisz tak jest jedna śruba na klucz 19 i muśisz ją dokręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio9993    0

czytałem w ksiązce od władka i tam jest napisane ze jakimis 3 srubami sie jeszcze reguluje ale ja niewiem jak, może ktos z was sie orientuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Gdyby taśmy się zjechały, to byłoby charakterystyczne piszczenie. Mi nie hamuje na prawe koło od wczoraj, czyli robić tak jak pisze Piotruniu25?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek    0

Ja mam pytanie czy ktoś ma lub coś wie o VTZ 2048 tj. z przednim napędem8]

bo widziałem na allegro takiego fajnego tylko coś mi motogodziny nie pasują bo rocznik 2001 i ma 750 mtg coś mało mi się wydaję

I czy te Vtz-y to sa tak wytrzymałe i dobre jak t25a?


....................Jo Władzia miołym mom i mieć bydę.................
.........I jeszcze coś t25a to moc i siła której 30-stka się nie ima............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek    0

A wie ktoś czy można w Polsce dostać nowego T-50

Bo byłem na stronie dealera ale na Rosję tylko


....................Jo Władzia miołym mom i mieć bydę.................
.........I jeszcze coś t25a to moc i siła której 30-stka się nie ima............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TBhog    14
czytałem w ksiązce od władka i tam jest napisane ze jakimis 3 srubami sie jeszcze reguluje ale ja niewiem jak, może ktos z was sie orientuje

 

 

„… Obsługa hamulców polega na systematycznym oczyszczaniu z błota zewnętrznego mechanizmu, jak również na sprawdzaniu i regulacji jałowego skoku pedału hamulców. Normalny skok pedału hamulca powinien wynosić 40-60 mm. W miarę zużycia nakładki ciernej taśmy hamulcowej skok pedałów zwiększa się. Jeżeli skok pedałów jest większy niż 80 mm, hamulce należy wyregulować w następujący sposób:

- odkręcić o dwa-trzy obroty przeciwnakrętki nastawczej śruby 16 i śrub naciskających 9

- śruby 16 i 9 wkręcić do oporu, przy czym różnica ich długości nie powinna być większa niż 1 mm, a następnie odkręcić o 1,5 – 2 obroty,

- wszystkie śruby unieruchomić przeciwnakrętkami

- przegub 8 nakrętki wkręcić do zetknięcia ze stożkową płaszczyzną dźwigni 18 i unieruchomić nakrętkę kontrującą 7.

Prawidłowa regulacja zabezpiecza pewną pracę hamulców i jednocześnie hamowanie oby kuł napędowych przy zblokowanych pedałach hamulców." Zakłąd wydawnictw CZSR - Warszawa 1977

 

--> rysunek do opisu by CZSR ,

 

ps. tak poza tematem to brakuje mi na tym forum osobnego działu dla t25 :) gdzie byłyby wszystkie posty o nim. Łatwiej byłoby coś znaleźć a tak wszystko siedzi w "inne ciągniki" w większości w tym dłuuuuugim wątku. Nie wyobrażam sobie go za 2 lata. Wiem, że to tylko jeden ciągnik ale tyle tego sprzętu u nas śmiga i jak widać troszkę postów już na temat tego ciągnik jest, że wg mnie przydałby się. Co o tym myślicie ?


Traktor :), Bóg, Honor, Ojczyzna, Górale, Linux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

niech Admin lub kto zrobi dział Wladimirec i bęzie najlepiej bo znowu dawać watek t-30 w t-25 też nie bardzo :)

 

daj link do tego dealera bo kiedys miałem jakąs ale przesiałem :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj