emuel

władimiriec t25

Polecane posty

kserkses    2
a swoją droga wiecie że władek to jest odgapiony od jakiegoś francuskiego traktorka
4_14_202.gif

Ja słyszałem że z Japońskiej KUBOTY 10_3_1v.gif


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

A ja bym powiedział że to kubota zwaliła jak zobaczyli takiego fajnego traktora jakim jest T25 :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Ja bym już wolał dać do władka orbitrol. Poszukać na szrocie z jakiegoś rozwalonego busa. Mam na kole pasowym dodatkowe miejsce na pasek klinowy bo w opcji były modele t 25 ze sprężarką. A że władek ma drążek poprzeczny to wystarczy jeden siłownik. Obciążenie silnika nie było by duże bo orbitrol nie potrzebuje zbyt dużego ciśnienia oleju. :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Też tak chciałem zrobić bo jest mniej roboty z tym niż w 330 (jeden drążek tak jak w 360) miałem kiedyś kompresor w nim ale pękła mi podstawa. A czy po takiej modernizacji przejdzie mi przegląd rejestracyjny? Ile kosztuje orbitrol bo pompke to sobie u złomiarzy załatwie? A jak nie zagra? I jeszcze jedno czy da się do mojego T25 http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?aut...i&img=13179 załażyć opony 12,4 bez żadnych przeróbek i ile kosztują takie radialne Nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2
A ja bym powiedział że to kubota zwaliła jak zobaczyli takiego fajnego traktora jakim jest T25 :wacko:

No pewnie 7_9_7.gif


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Z przeglądem nie powinno być problemów jak nie będzie luzów w układzie kierowniczym. Z tym orbitrolem to różnie. Nowy chyba kosztuje 700 - 1000 w zależności od wydajności. Dlatego na szrocie chyba lepiej poszukać jak już się w to bawić.

radialne wejdą bez problemu. Nie kupuj baruma bo są trochę kiepskie w polu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Nie wiem jak przepisy, ale ja bym nie dopuścił do ruchu czegoś takiego jak układ kierowniczy uzależniony od paska klinowego 4_2_200v.gif


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sztafek#8482;    249

u mnie orbitrol odpada bo mam założony kompresor ale z tym układem od 360 to musze pomyśleć. Duża jest różnica?? a wogóle ma ktoś zamontowanego tura do władka? jeśli tak to czy opłaca sie taki zakup?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21
Nie wiem jak przepisy, ale ja bym nie dopuścił do ruchu czegoś takiego jak układ kierowniczy uzależniony od paska klinowego 4_2_200v.gif

A ty myślisz że w autach pompka wspomagania to na korbę jest? :wacko:

Do sztafek#8482:

W galerii jest jeden T25 z turem sam też widziałem ruska z turem ale mu się nie przyglądałem bo on przejeżdżał :P

A jak by ten orbitrol wrzucić to przy zgaszonym traktorze mogę kręcić a koła się nie ruszą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Ruszą się bo wtedy blok orbitrola pełni fukcję pompy. Da się ukręcić :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Kolega ma w kombajnie JD 630 tak jak mówiłem. A ile kosztuje tako kolumna od 360 i czy to podejdzie pod drążek w Władku? Jutro jade na składnice to jeszcze sie zapytam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nowy1989    0

U mojego znajomego też jest tur i nie jest tragicznie :wacko: , orbitrol to zajefana sprawa-można tanio i pożądnie zrobic wspomaganie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

po co wam te kolumny od 60 zróbcie dobrze orginalną a też będzie działać :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Ci co narzekają na kierowanie w T-25. Co ile czasu smarujecie zwrotnice ??? smar musi wychodzić i do dołu i do góry.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Ja przynajmniej 2 razy na rok smaruje wszystko co się da w moich maszynach. A o kalamitkach w zwrotnicach i przy kierownicy nie zapomniałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

zróbcie dobrze tzn. zero luzów dla niedowiarków mówię że da się to osiągnąć z palcem w tyłku smarowanie no i dobra zbieżność a jeśli chcecie żeby sie lżej kręciło to trzeba skrócić to ramie zamocowanie na nafrezowanym wałku który wychodzi z przekładni kierowniczej i będzie jak w 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mirek    0

Władki z układem kierowniczym mają cos nie tak, jak z pompami wtryskowymi, ale ja się przyzwyczaiłem do pompy to teraz tylko układ kierowniczy do przeglądu i hamulce pneumatyczne zrobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

mój kierowniczy odkąd zrobiłem to jakieś dwa lata nie mam juz problemów a wiem co to spore luzy bo miałem swego czasu taki że na drodze szło sie zabić! a teraz tylko smar, smar, smar i jazda!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek7    0

ja jak nasmaruje to przy większej prędkości zaczynają latać koła na boki, mam niestety luz na jednym przegubie, 35% luzu na kierownicy, będzie się trzeba za to wziąć, a tak ogółem to T- 25 jest stalowym ciągnikiem, idealny do lekkich prac, jak i cięższej roboty. Ostatnio mnie zaszokowało to że rozkręcając wyłącznik do świateł kable do nich są na styk, więc będę musiał sie pobawić ze 3 godz przy dwóch przełącznikach (nie wiedziałem że w tamtych czasach brakowało im kabli )

:blink: :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
młody17    13

U mnie było to samo rzucało ciagnikiem przy "większej" prędkości, ciężko sie kręciło...itd rozkręciłem z wujkiem wszystko cały układ kierowniczy wymaiana przegubów coś w kolumnie dorabiali, zbieżnośc, smary itd. i co wam powiem Panowie teraz to bajka leciutko :blink: obciażniki przednie ściągnałem choć czasem by sie przydały :D ale... teraz tylko rączke założe i będzie git... pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

dokładnie tak jak mówisz nie ma rzeczy niemożliwych wszystko można zrobić tyko trzeba chęci a nie krytyka że ruscy to ze ruscy tamto kiedyś pokazywałem zdjęci mojej hydrauliki to nikt nie mógł uwierzyć jak to jest że na zewnątrz nie ma ani kropki oleju! .....!!! mój ciągnik ma przerobione ponad 4000mth i jest w znakomitym stanie w tym roku będę go malował bo niestety czas zrobił swoje i farba już wyblakła gdzieniegdzie wyszła rdza....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

ciekawe jak sprzęgło przy takim motorze by pracowało :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj