emuel

władimiriec t25

Polecane posty

Piotruniu25    3160

Jeżeli pod podłogą ci pęk metalowy przewód to wystarczy odkręcić i pospawać migomaten ja mam 3 przewody pospawane w ten sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bili    2

gumowy kupowałem w zeszłym roku za 30 zł a metalowe to po prostu spawam jak kolega Piotruniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

mi pekł ten przy siłowniku przy samej tej główce co sie wkręca w siłownik

 

ps kupiłem juz ten przewód kosztował mnie 19 zl :P


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

no to udało Ci się :) ale żeby Cię pocieszyć to powiem że u mnie też w tej cenie ...!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zubi1990    0

a ja mam takie pytanie da się dokupić sam cylinder do siłownika hydraulicznego bo mam wrzery i rysy i przez to mi olej ucieka i sam opada :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

ja się jeszcze nie spotkałem jak już to cały siłownik


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

Zubi1990 da się dokupić ja kupowałem w ubiegłym roku ale okazało się że to nie to było winne tylko tłoczysko było wytarte ale u mnie można kupić poszczególne częśći.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

@kkk2006 a co masz zepsute w silniku ze nie opłaca sie ci go naprawiac ??????


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

a to chyba bedzię ciężki temat z tym silnikiem bo ja jeszcze nigdzie nie spotkałem takiej oferty sprzedaży


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody12    2

Mam pytanie we władku jest osobny olej do skrzyni i do pompy olejowej ??

Czy pobiera ze skrzyni olej ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody12    2

No to dobrze myslałem rozebralismy władka i w skrzyni było z 1l wody i ani grama oleju <szok> ciagni nie nasz :)

Ciagnik bez oleju w skrzyni chodził koło 2 lat hahah xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Tzn że ten olej co leje z tyłu to on jest tylko od hydrauliki?? :):) Ja myślałem że on jest w skrzyni biegów też :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody12    2

On tez tak myslał :)

A teraz musi roobici całom skrzynie kazde lorzysko rozwalone hahah morzna powidzieci ze łorzysk nie było :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

Jak można nie znać tego czym się jeździ? No jasne można nie znać się na mechanice i potrzebować pomocy w niektórych kwestiach ale żeby nie wiedzieć gdzie i do czego się leje olej to już lekka przesada... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody12    2

Po prostu ten ciagnik zniszczyła wódka :)

Oni tam wiedzieli bo olej sam wypłyna lewarkiem jak go utopili w rzece takie jest nasze zdanie no bo skad tam sie woda by wzieła a na olej nie poszły pieniadze tylko na falche ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bili    2
nie ja nie mam wladka znajomy ma i mu sie silnik zatarl chyba bez oleju jezdzil :)

no to jak sie zatarł na panewkach to tylko zmiana wału i panewek wystarczy poco zaraz cały silnik, nowy wał kosztuje 700 zł a panewki około 50 zł juz dokładnie nie pamiętam(ceny z zeszłego roku) jak masz pojęcie to w dwa dni na spokojnie zmieniasz wał i możesz dalej śmigać a nowy silnik to pewnie kilka tysięcy bedzie kosztował tu masz numery do hurtowni z częściami do rusków możesz zapytać o ceny prowadzą sprzedaż wysyłkową na cały kraj trzy dni i masz części w domu 857131070Czarna Białostocka i 602807639 Wągrowiec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bili    2
Mam pytanie we władku jest osobny olej do skrzyni i do pompy olejowej ??

Czy pobiera ze skrzyni olej ??

 

 

No to dobrze myslałem rozebralismy władka i w skrzyni było z 1l wody i ani grama oleju <szok> ciagni nie nasz :)

Ciagnik bez oleju w skrzyni chodził koło 2 lat hahah xD

 

bierzecie sie za rozbieranie skrzyni a nie znacie podstaw np.gdzie sie olej wlewa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Wiesz billi tam tylko że jest jeden korek spustowy na dole więc ja byłem święcie przekonany że to jest jak w C-360 ale jedno wiem że olej jest bo ze skrzyni mi nie cieknie nic a nic nigdy :) Ale zobacze wezme sobie książeczke i popatrze co i jak


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Może nie cieknie bo już nie ma co ciec :) .

U nas w lokalnej prasie facet sprzedaje Władka na części. Silnik też tam był wymieniony do sprzedania. Moge odszukać ten numer telefonu i podać jakby ktoś potrzebował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj