emuel

władimiriec t25

Polecane posty

Waldekps2    2

Ja mam grzałke założoną. Fotki są w mojej galerii. To sie przydaje ale tylko przy dużych mrozach. Do -10* powinien odpalic bez niczego jeśli ma dobre akumulatory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1
Niewiem czy w dobrym dziale zamiescilem to ogloszenie ???

Chciałem spytać ile ma km t25

Pozdrawiam 8)

chodzi mi o to ile bedzie miał władimirec koni z tłumnikiem sadowniczym od c 330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    15
Ja mam grzałke założoną. Fotki są w mojej galerii. To sie przydaje ale tylko przy dużych mrozach. Do -10* powinien odpalic bez niczego jeśli ma dobre akumulatory.

 

 

moj wladek bez zadnych przerobek pali na kazdym mrozie mam pare traktorow ale zaden tak nie pali jak wladek z rozrusznikiem planetarnym no i dobrymi bateriami


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
chodzi mi o to ile bedzie miał władimirec koni z tłumnikiem sadowniczym od c 330

 

Po co zakładać nowy tłumik, skoro i tak ma moc jak C-330?

 

Moc:

Moc użyteczna trwała KM . . . 29

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Finek    2

hodzi mi o to ile bedzie miał władimirec koni z tłumnikiem sadowniczym od c 330

 

Słuchaj chłopie żaden tłumik nie podniesie ci mocy, tylko zmieni dźwięk jak już coś !!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Ta na Ukrainie ;) Ja zawsze myślałem ze T25 był produkowany przez Rosje ale widze ze byłem w błędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Jak naprawic ta dmuchawe w dachu bo u mnie nie działa jak włacze to tylko kontrolka od ładowania się zaczyna mocniej żarzyc a dmuchawa nie chodzi. Może wiecie jaka bede tego przyczyna?

 

I doradzcie mi jak wyciszyc kabine we Władku bo teraz jest strasznie głóśno na wysokich obrotach. Dac maty wygłuszające tu gdzie akumulatory sa i na podłoge to wystarczy? Kabina oryginalna jakby co. A i tłumik musze zmienic na oryginalny bo teraz mam od Ciapka czy przez to też jest głóśniejszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kacsio    0
:) Ja jestem nowy mój kuzyn ma t25a. Ten nowy model "LEDA" jest dobry. Tylko raz jak u niego orałem to do połowy szło dobrze lecz gdy spuściłem drążek na dół wtedy wypierniczyło mi ciągnik w górę poprostu pług oparł się na ziemi a traktor podniesło :) do góry i chciałbym wiedzieć czy wam się to też zdarzyło. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Muszi te wajche wziąsc na ma sam dół bo jak bedzie ją brał nie do końca to tak zawsze bedze ci sie robiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310
Jak naprawic ta dmuchawe w dachu bo u mnie nie działa jak włacze to tylko kontrolka od ładowania się zaczyna mocniej żarzyc a dmuchawa nie chodzi. Może wiecie jaka bede tego przyczyna?

 

I doradzcie mi jak wyciszyc kabine we Władku bo teraz jest strasznie głóśno na wysokich obrotach. Dac maty wygłuszające tu gdzie akumulatory sa i na podłoge to wystarczy? Kabina oryginalna jakby co. A i tłumik musze zmienic na oryginalny bo teraz mam od Ciapka czy przez to też jest głóśniejszy?

 

Więc tak ,tłumik napewno, najlepiej oryginał wladimirski żeliwny 4-ro komorowy, mozesz spróbować dać maty, ja to jedynie musial bym dać własnie gdzie aku bo pod dywanikiem nie bo mi skrzynia ani zwolnice nie wyja. Napewno ja musze uszczelki w drzwiach wymienic bo nie ma i są drzwi jak by lekko odgiete na zewnatrz(szpara jest na 2 cm w progu wkoło z 1cm) co wystarczy żeby było głosniej bo jak tata docisnol drzwi ręką to było ciszej ale i tak głosno nie jest


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odyniec    1

Zgadzam się z slawkiem82 władek jest nie do zdarcia w moim robiłem 2 lata temu remont a tak pracował przez 30 lat bez awari aby takie tam duperele jak sprzegło ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1
:) Ja jestem nowy mój kuzyn ma t25a. Ten nowy model "LEDA" jest dobry. Tylko raz jak u niego orałem to do połowy szło dobrze lecz gdy spuściłem drążek na dół wtedy wypierniczyło mi ciągnik w górę poprostu pług oparł się na ziemi a traktor podniesło :) do góry i chciałbym wiedzieć czy wam się to też zdarzyło. :)

 

To jest tzn docisk. Chodzi o to że siłownik jest dwustronnego działania. Jeśli dasz dzwignię na sam duł (czyli pociągniesz max do siebie) to masz tzn położenie pływające czyli maszyna jest opuszczona. Jeśli dasz max do góry wówczas podnosi aż do oporu i dzwignia odbija to jest położenie neutralne. Jeśli z tego położenia lekko pociągniesz do ciebie wówczas ciśniesz siłownik w dół. Jeśli podczas orki z tego skorzystasz odpowiednie dobrze może ci to pomóc w dobrym zagłębieniu pługa jak nie che wejść , a jeśli jest twardo to Ci podniesie tył i wówczas wisisz w powietrzu...:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Z tego co slyszałem to ponoc 110Nm.

 

A własnie chłopaki jest sprawa bo nie wiem zbytnio co dalej robic.

 

Kupiłem zestaw uszczelek do siłownika w T-25 wykreciłem siłownik rozpołowiłem go no i jest ten tłok w srodku a pod nim sróba i co dalej mam zrobic? Odkreciłem ta sróbe ale trzeba jeszcze zbic ten tłow w srodku i czu on sie rozchodzi na 2 połowy tak zeby mozna było zmienic te uszczelki plastikowe? Jak ktos to robił to moze zrozumie o co mi chodzil. Prosze o szybka odp bo jutro chciałbym skonczyc ten siłownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

110 Nm więcej od c330????????????

 

 

uszczelki plastikowe musisz włożyć na chama. Tłok ten się nierozkręca. Ja u siebie tak robłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

A te uszczelki sie nie połamia? Bo jakos mi sie to nie widzi... :)

 

A jak zdejme ten tłok i wyjme to co wychodzi z siłownika to cienkie to tam w srodku tez sa jakies uszczelki chyba tez trzeba sie pewnie meczyc i je wyciagac tak na siłe bo inaczej pewnie sie nie da tak?

 

 

http://konedata.net/Traktorit/belarus250.htm Tak wiecej niz Ciapek :) W linku jest dowód tylko ze tam jest silnik o mocy 25km a ja mam juz 30,5km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

Trzeba tak zakładać żeby sie nie połamały. Najlepjej weź kawałek szprychy od roweru i zaostrz pod małym kątem

i tym podwadzaj

 

na to drugie pytanie niewiew o co ci chodzi. Wyjaśnii bardzjej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Ten tłok jest przymocowany włozony na ten gruby walec który wychodzi z podnosnika rozumiesz?

 

Wiec jak odkrece to sróbe co jest na dole i zbije/sciagne ten tłok w dół to ta czesc która wychodzi z siłownika na zewnatrz bedzie sie pewnie dała wyciagnac. W zestawie jest ze 3 gumowe i 2 plastikowe oringi o wielkosci pasujacej do tego elementu który wychodzi z siłownika wiec one pewnie siedza tam w obudowie od siłownika w tej dziurze na górze siłownika w której sie porusza czesc wychodzaca na zewnatrz. Mam racje? wiec czy tam da sie wogóle wyjac stare i załozyc nowe uszczelki?

 

Sorki ze tak motam ale budowa tego siłownika dla mnie i te uszczelki to głupie sa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

musisz odkręcić taką aluminiową obiemke, która jest na tym sworzeniu u samej góry. pod nią jest taki dekielek przykręcony na śruby ( klucz 12)jak go odkręcisz to będą podkładki metalowe ( chyba 5) a pod nimi uszczelki gumowe i chyba plastikowe. Jeszcze jest taki cycek którego wciska ta objemka tam też są uszczelki.

wokół cylindra są 4 rurki tam też są uszczelki ( 2 na 1 rórke na obydwa kańce)

jeszcze zajrze do katalogu i ci powiem czy coś niema wjęcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

No tak ten dekielek odkreciłem i pod nim sa podkładki metalowe ale u mnie jest ich sporo moze z 8 ale nie liczylem a moze wiecej i w zestawie naprawczym mam 4 dodatkowe i nie wiem czy je zakładac czy wyrzócic poprostu 4 stare i nowe załozyc.

 

A pod tym dekielkiem u mnie własnie sa tylko te podkładki metalowe i ten przycisk do blokowania podnosnika a te uszczelki plastikowe i gumowe to beda chyba dopiero widoczne po wyciagnieciu tej czesci siłownika która wychodzi na zewnatrz tak? Jaki jest do nich dostep? Łatwo je wymienic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

te podkładki metalowe załusz stare

a te uszczelki gumowe są pod tymi metalowymi podkładkami z tego co pamiętam te gumowe mają taki rowek na ściankach i w ten rowek wchodzą łatwo jest je wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj