emuel

władimiriec t25

Polecane posty

mtracz    76
U mnie jest ale jak sie zakłada to nie jedną uszczelke tylko pare u mnie jak mechaniki robił to zakładał ok 5 .

Aż 5?? Skoro pod tuleje daje sie jedną, a pod głowica może nawet nie być to wydaje mi sie że jedna była by wystarczajaca. Wiem że ona jest cienka ale dając ich wiecej to jednak głowica jest wyżej a co za tym idzie wtrysk także i zmienia sie punkt gdzie on wtryskuje. A słyszałem o późniejszych kłopotach gdy ktos np. miał innej grubosci podkładki pod wtryski. Zwieksza sie przestrzeń miedzy tłokiem w maksymalnym uniesieniu a głowicą. A gdyby była potrzebna taka gruba to by taką robili a nie samemu łączyć.

Ale to tylko takie moje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Wiec tak mam pytanie czy jesli władek stał rok lub dwa niezapalany jest bez akumulatorów to czy moza go zapalić na zaciąg czy może cos się urwać itp.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nic sie urwie, ja mam takiego akumalatory, ze nie kusze ich mieć, ciągam z 2 miesiące delikatnie to wszytko działa, u sąsiada pociągnelii to pękł troszku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Możesz go tak zapalić ale na najwyzszym biegu, i ciagnij naprawde powoli.

Ja bym pare metrów przejechał tak że puszczasz sprzegło i masz podniesione zawory to on lekko bedzie chodził i sie przesmaruje zanim odpali. Póżniej zamykasz zawory i ciagniesz go aż zapali.

Przepompuj go ręczna pompką az usyszysz że paliwo idzie przelewem spowrotem do baku, bo zapowietrzonego to bedziesz kilometr ciagnał. Bo skoro tyle stał to paliwo mogło uciec lub byc juz kiepskie.

Przed samym ciagnięciem możesz tez podnieść zawory, wziąść go na luz i ciągnać za pasek klinowy, wtedy go troszke rozruszasz. Na początku może cięzko isc ale powinien sie rozruszac. Jak bedzie sie juz lekko kręcił to możesz go już z czystym sumieniem zapalać na zaciąg. (pasek ciagnie się do siebie od strony alternatora)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Aha jak Ursusem 1204 pociągnął go na siłę to siła była, powinien najpierw naprężyć line, a on jak ruszył to dobrze, że na pół nie poszedł ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

U nas T25 w żniwa codziennie był odpalany na lin.ę i nic a w zimie to jest odpalany raz na miesiąc i też na zaciąg szkoda go mordować i nigdy nic nie było słychać żeby pękał l ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Każdy silnik z mechaniczna skrzynią mozna odpalac na zaciąg ale trzeba to robić z głową.

Ja widziałem jak rozdarli władka na pół, bo gośc odpalał go na 1 a drugi ciagnik szarpnał go na duzym biegu.

Dlatego trzeba to robic na duzym biegu to w tedy koła sie ładnie krecą a silnik ma małe obroty prawie takie jak przy rozruchu rozrusznikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

My musimy zawsze swojego palić na popych bo gubi ładowanie czasem jest a czasem wcale niema przed wymianą paska klinowego było wszystko ok(oczywiście pasek dobrze naciągnięty)??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

A jak jest z komfortem i spalaniem we władku???

W lekkiej spali 2l/mth czy wiecej i ile trwa motogodzina?

 

PS: Na razie nie powiem dlaczego tak wypytuje o władka bo jeszcze nic nie wiadomo jak bedzie. Ale ptyam wcześniej aby wiedzieć co i jak..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

W oryginalnej kabinie komfort jest nawet nawet bo te wynalazki to szkoda brać mógł by byc trochę szerszy bo w kabinie to jest tragedia dwie osoby na upchanego i go buja na wybojach i drodze ze spalaniem powinien się zmieścić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zależy od wersji np @UrsusCzesio ma T25A i może słuchać radia, spalanie 2,6 na MTG(ja schodzę do 2,2 ale trzeba naprawdę spokojnie jeździć ;) ) , ile trwa jedna motogodzina to nie powiem bo u mnie nie działa..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Oczywiście władek ma oryginalna kabine wiec mówicie ze komfort niezły. Rok chyba coś koło 1994 i on ma juz te 29km tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

A jak jest z ogrzewaniem kabiny? Ciepłe powietrze idzie od silnika przez taka rurę zakładaną tak?(Ale pewnie i tak ciezko jest dogrzać Władka w zimie zeby coś było ciepłym czuc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie wiem ale kolega który kupił kiedyś T25A miał ogrzewanie na olej, ale nie wiedział czy oryginalnie zy sam ktoś założył, UrsusCzesio powie najlepiej bo on ma takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zen88    0

Witam, przyłączam się do tematu. Jesli chodzi o ogrzewanie to orginalnej kabinie jest na rozgrzany olej z podnośnika. wiem gdyż posiadam takową. Aha co się tyczy jazdy bez akumulatorów to nie radzę gdyż można spalic diodę w alternatorze, dlatego powinien byc chociaż stary akumulator.

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

No tak akumulatory jakies sa pewnie ale na nich nie zapali napewno jak tak długo stał.

A jak to ogrzewanie się sprawdza w praktyce? Grzeje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zen88    0

jak robisz w polu i często podnosisz i opuszczasz to nawet nawet, tylko musisz przestawic taką mała dzwigienkę na dławiku w prawo ,przy wyjściu z pompu hydraulicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

A Rusek da sobie radę z kultywatorem 2,1m z pojedyńczym wałkiem no i którym biegiem powinno sie jeżdzić.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Ale własnie w jakiej skrzyni bo ten Władek jest to rok ok 1994 i ma chyba już nowy typ skrzyni(chociaz nie wiem) Ile ma km/h ten bieg , jest szybszy niz 4-ka w Ciapku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

W T25 na 2 biegu masz prędkość jak w C 330 4 bieg.W 1994 r były chyba produkowanie ze skrzynią 1 wajchową taką ma @UrsusCzesio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

oj raczej sie mylisz w 1994 byly takie jak ja mam w jedym wladku szyli 2 wajchowe :lol:


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Wajchy to ma raczej napewno dwie bo starszy kiedys jeżdziil i tak mówi.

A moze dzisiaj jak starczy czasu(bo także kiopię ziemniaczki) to pojedziemy i trochę przy nim pogrzebiemy moze do domu sie da go przyprowadzic.

 

 

PS: Byłem i ogladałem i kilak pytań mam:

 

1. Jak zapala się władka i czy wszystkie kluczyki są takie same do kazdego?

2. Jak się obsługuje TUZ która dzwignia.

3. Czy dzwignia od rewesru powinna miec duży luz na środkowym połozeniu.

4. Jak się przełącza z biegów szosowych na terenowe?

5. Zeby dostac się do zamka od drzwi to trzeba tapicerke z drzwi oderwać?

 

Chyba narazie tyle pytań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj