emuel

władimiriec t25

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie radzę Ci podwyższać mocy, ponieważ:

-Będzie więcej spalał

-Silnik będzie się zużywał.

Słyszałem, że można tak zrobić, ale lepiej nie ryzykować.

Z którego roku jest twój Władimirec??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

tzn przecież fabrycznie też miały 30KM więc nie widze przeszkód, jaki rocznik i jaki typ silnika


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

To jest rocznik 1982 a na silniku D21A 22,5 kw wg. SAE czyli wg. DIN to jest 25 km. A mi chodzi czy da się przerobic na D 120 czyli wtedy byłoby 22,5 kw wg. DIN. Czym różnią się te dwa silniki? napewno mocą ... i czym jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

części do D120 i D21A róznią się ale pasują, D120 jak sadze były montowane w nowy typ od 1991 a D21A do 1991 Cylindry identyczne są w obydwu typach inne są głowice i tłoki ale jak chcesz wsadzić od D120 części to tak glowice, tłoki, cylindry nowe muszą być. Jeśli zmienisz glowice to i tłoki bo stary tłok uderzył by w otwarte zawory NT tlok ma wcięcia na zawory, Ja sądze że D120 to Nowy Typ a D21A to stry typ, więć będą części pasować tylko ze całą jednostke napędowo trzeba wymienić tzn układ gdzie odbywa się spalanie, tloki, cyl. głowice


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dobrze mówisz. Ale były dwa silniki tak jak pisze @UrsusCzesio do 1991 D21A a od 1991 D120, moc chyba się lekko zwiększyła. I części są inne. Poczytaj na poprzednich stronach, też się o to kłócilismy. Ale moc podawana jest wg różnych norm, a więc najlepiej podawać w KW i tyle.

 

kazdy ma racje po czesci co do mocy wladka. ale kazdy ma dane z innej normy

wg SAE -31KM tak pisze u mnie na tabliczce na silniku

wg DIN -25KM i to tez jest prawda

w instrukcji sa tez dane ze ma 27 -29KM

wszyscy kloca sie o te 5 KM a szczegolnie ci od 30stek a wladek tnie jak perszing i szczerze mnie to j**** ile ma napisane mocy

 

Cytat @LukaszZduny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310
Panowie WLADIMIREC T 25 A:

- użyteczna moc znamionowa 29 KM

- całkowita moc znamionowa 31 KM

O właśnie ja mam tak na silniku D21 i nie wiem z kąd biorą się 25KM ;););)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wolf19   
Gość wolf19

mam takie pytanie: czy t25 z turem da rade belce siana 120x120?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Gdzieś było fotki na AF, i pisali, że daję radę ;) Tylko dobrą przeciw wagę trzeba założyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz92    0

Siemka. Z Ojcem zastanawiamy sie czy założyć tura do Ruska czy C 360, i jest tak. Do Ruskiego, wydaje Mi się że troche ciezko bedzie skrecać. A do C 360 Będzie dobrze, ale znowu szkoda meczyc Ruskiego z przyczepą z Balami. Ruski 84 rocznik. Pracował prawie z każda maszyną, tymi lżejszymi jak i z cięższymi. 0 remontu silnika. Jeszcze kiedys nie tylko sobie uprawialismy ziemie ale i ludziom ze wsi. Od 3 lat mamy C 360. Inna robota...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

nie no pewnie lepiej do 360 bo ciagnik ciezszy i pewniej sie bedzie zachowywal z turem


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz92    0

No No. Wiem. Ale narazie Funduszy na Tura Nie mamy. Narazie pozyczamy od takieg koleszki 328 z turem. a do 360 przyczepe i wio. A jakie macie przyczepy? Ja mam od STARa. Na szerokosc spokojnie wchodza 2 bale. mozna nawet burte zamknąć, a na długość 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A dużo będziesz balotów ładował? Ja bym do Ivana założył tura, i by słomę spokojnie ładował ;) C-360 do przyczepy i jak mówisz wio :) Tur'a będziesz używać tylko do balotów czy do czegoś innego też??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ja też bym dal na wladzia, zamęczyc go nie zamęczysz bo jest mocny więc z turem powinno być ok, a z tyłu nie wiem masz obciążniki czy nie, jak nie to zapierdziel od C-328 a z przodu zdejmij. i ciągnij nawet wladem przyczepe tam jedna przyczepa to nie problem ;):)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Terror    0

Tur bedzie lepszy mi do c360,, bo jak bedzie potrzeba to inne rzeczy też porobi. A bele ze słomy aż tak ciężkie nie są żeby ich władek nie pociągnął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz92    0

Mam obciążniki na tyle we władku. A myslicie że nie bedzie cięzko skrecać? A w ogółe to mam problem. Doradźcie co zrobić. tata kupił to BIO paliwo czy jak to sie gada Olej rzepakowy. Wlał do Ruska i chodzi, ale ciężko się odpala. Paliwo do silnika chyhba nie zawsze dochodzi. Bo pompuję ta pompką od paliwa i czasami nie dochodzi paliwo. Wydaje Mi się że ten filtr moze byc juz troche zabrudzony. Jak już odpali to idzie ładnie. Ale Na zwykłym opałowym idzie ładnie. Odpala i w ogóle. Moze za tłuste to rzepakowe? a tur przydaje się jeszcze do obornika. Po co śmigac widłami jak mozna Tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2
Siemka. Z Ojcem zastanawiamy sie czy założyć tura do Ruska czy C 360, i jest tak. Do Ruskiego, wydaje Mi się że troche ciezko bedzie skrecać. A do C 360 Będzie dobrze, ale znowu szkoda meczyc Ruskiego z przyczepą z Balami. Ruski 84 rocznik. Pracował prawie z każda maszyną, tymi lżejszymi jak i z cięższymi. 0 remontu silnika. Jeszcze kiedys nie tylko sobie uprawialismy ziemie ale i ludziom ze wsi. Od 3 lat mamy C 360. Inna robota...

Ja mam tura na Władku to ci powiem że taką bele słomy podnosi spoko a i skręcanie też daje rade ale czasem największym problemem jest przejechać z belą na widłach przez bruzde. Nie da rady i koniec. :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Waldekps2, czyż on nie chce przejechać przez bruzde dlatego że przednie koła w niej będą a tylne nie dadzą rady pchnąć całego ciagnika???? Tylne koła mieszają bez przerwy ???, Problem jest prosty, masz za lekki tył, ale @lukasz92 ma więc nie powinno być problemu. A takie pytanko, TUR przy władku i 300kg obciążników na tyle, to chyba powinno być lepiej niż bez


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Po pierwsze nie mam obciżnika z tyłu bo ciągne potem przyczepe którą wczesniej załaduje. Nie widze sensu jeżdzić dwoma ciągnikami po słome, zresztą nie mam kogo wsadzić na drugi traktor. Po drugie to przy przejechaniu bruzdyna siłe skrzywiłem drążek poprzeczny tak że jest troche delikatny na takie obciązenia. Tura mam na Władku bo kupiłem go do kładzenia obornika przeważnie. Władek z rozrzutnikiem na piasku sie lubił grzebać a na błocie ślizgał pomimo dobrych opon. Obornik jak kłade to jeżdże po betonie więc jest ok bo z błota też ciężko wychodzi. Nawet jak 300 kilo wisi z tyłu. c-360 z turem jeździłem u kolegi to bez porównania lepij sobie radzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz92    0

NO wygodniej jest dwoma. Po co jechać i jezdzic po całym polu i zwozić na przyczepe i zapinać i do domu. Jeśli jest ten 2 traktor to lepiej dwoma ;) No ja z tatą zwożę. Ursus Czesio jaka fota ze żniw :) tez mam podobną ;p

 

traktoryqs3.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak to jest u was w silnikach? Czy pod głowicą macie miedzianą uszczelkę?

Ja nie mam i nawet nie wiedziałem że takowa istnieje. W katalogu sprawdzałem i także nie nie ma o niej wzmaianki.

A u mojego sasiada wydmuchało taką uszczelkę. Władek z roku 19.. (jakieś 20lat) ma ją w oryginale.

Nawet zestawy naprawcze nie maja jej w zestawie, jest tylko uszczelka miedzy tuleją a blokiem silnika. http://www.allegro.pl/item415211822_t25_ze...y_typ_t_25.html

Ale u nas w sklepie z częściami można taka kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

U mnie jest ale jak sie zakłada to nie jedną uszczelke tylko pare u mnie jak mechaniki robił to zakładał ok 5 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Ja mam problem ze skrzynią ponieważ bieg 3 wyskakuje a jeśli go wbijesz i przytrzymasz to automatycznie blokuje się skrzynia i czy to jest wina wodzików czy już cała skrzynia potrzebuje remontu a odkąd go mammy w gospodarstwie nie było to rozbierane????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Masz wodzik do wymiany a wyskakuje ci na 4 biegu i przy dużych obrotach.U mnie wyskakujie 1 i 2 ale idzie sie przyzwyczajć u mnie w zimnie robie remont skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj