emuel

władimiriec t25

Polecane posty

Witam

Czy może ktoś powiedzieć gdzie dokładnie jest nabity numer ramy w władimircu T25? szukałem i nie mogę zlokalizować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Potrzebuję numer łożyska oporowego sprzęgła nowego typu czyli te mniejsze . Nie jestem pewien ale chyba ono jest takie same jak te w MTZ. Ono wchodzi na tuleję z kalamitką . 

 

I przy okazji kto nie widział niech zobaczy porządny sprzęt ! https://www.youtube.com/watch?v=T54jnT6zVBM


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej6131    0

Witam,

 Kupiłem Władka i okazało się że ma skrzywiony wałek przekazu mocy (wom) poradził by ktoś jak go najłatwiej zdemontować i wymienić na nowy.

Witam, aby się nie narobić to trzeba stanąć traktorem z górki , dlatego aby nam olej nie wypływał ze skrzyni i odkręcamy śruby mocujące wałek WOM, tak robiłem u siebie

 

 

 post-43640-0-86079900-1487343295_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal2709    4

Ja w swoim odłączyłem odstojnik z obiegu i zaczął dzięki temu silnik pięknie pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Trzeba uszczelnić odstojnik a nie odłączać bo służy jako filtr wstępny paliwa ale pogadamy jak pod zaworek wpadnie jaki syf jak fajnie będzie pracował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

numer ramy przedniej był malowany na tych rurach pod silnikiem, często się to wycierało i później na stacji kontroli pojazdów są problemy (kontroler co ogarnia że na wszystkich ruskich czy to uaz czy to kamaz numer ramy jest namalowany to zrozumie). Jeszcze jest z tyłu jakiś numer (ale chyba jest to numer zbiornika oleju hydraulicznego) u góry centralnie w miejscu międzi ramionami osadzonymi na wałku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Numer ramy był nabijany koło rozrusznika na rancie obudowy sprzęgła na wysokości rozrusznika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slonju77    56

Trzeba uszczelnić odstojnik a nie odłączać bo służy jako filtr wstępny paliwa ale pogadamy jak pod zaworek wpadnie jaki syf jak fajnie będzie pracował.

U mnie odstojnik wywalony już z 6 lat temu nie mogłem go uszczelnić ,doił powietrze, filtry zmieniane co roku dodatkowo filtr założony na przewodzie paliwowym ,zbiornik paliwa czyściutki i pracuje aż miło a wcześniej chciał mnie szlag trafić z tym odstojnikiem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579

Numer , w tym przypadku podwozia nabity jest na górnej płaszczyźnie korpusu podnośnika, od tyłu patrząc pod podłoga kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam panowie potrzebuje pomocy w moim wladku cos sie dziwnego ze sprzeglem raz dobrze a raz ciagnie i nie wsadzic biegu czeo to moe przyczyna?tarcza ma dwa lata to jest mozliwe ze juz by sie starła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Numer znalazłem, nabity jest na górnej płaszczyźnie obudowy podnośnika. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie moim problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Siema. ! 

Mam pytanie. Kiedyś czytałem że można założyć końcówki wtryskiwacza od DT-75 do Władka prawda to ?  Słyszał ktoś o Tym? Podobno końcówki od De-Ta pylą na 5 otworków. Co na to pompa  ? No i czy to jest prawda. ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Są 5 otworowe które nic nie dają a pompa ile ma podać paliwo tyle poda.Osobiście z nie jednego władka je wyrzucałem jak jeden sklep sprowadził dużą partie tych końcówek i zakładali pompiarze co popadnie ale w niczym to nie pomagało tylko bardziej kopcił na czarno przy dodawaniu gazu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slonju77    56

Witam mam okazje kupić poznaniaka 2,7 metra waga z tabliczki 480 kg czy rusinek da rade?pola mam w miare proste ,wiadomo trzeba dodatkowe obciażenie na przód założyc,czy ktoś sieje takim siewnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Witam. Napisze tu.

A więc. Nie mam znaków oryginalnych na kole pasowym( bo mam nowe) ale mam wyznaczone tylko GMP . Chodzi mi ile cm na kole ma być, przed GMP początek wtrysku 2,3 cm? Może więcej? Prosze o odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

15 czy 20? Bo to spora różnica. Z tego co ja wiem to jest 24-26 stopni.
Nie pamiętam ile to będzie w centymetrach ale jak masz promień koła to skorzystaj z tego http://calcoolator.pl/kolo.html i oblicz długość łuku dla 24ech stopni.

Byłem w garażu zmierzyć i od GMP do znaków początku kąta wtrysku jest 4,5 cm dokładnie pomiędzy kreskami. Pierwsza jest około 4,1 a druga 4,9 cm.

Edytowano przez mani51

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

witam mam taki problem dzisiaj wymieniałem filtry paliwa i pod odpaleniu traktora pracował elegancko gdy chciałem wyjechać z palcu i dodałem mu gazu naraz cos chu klo zaczęło szczyrkac czarny dym z komina i z gasł. proszę o poradę co się mogło stać  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mocnyfend    22

A zalałeś filtry paliwem ,pochodził na paliwie co miał w pompie i zgasł ,odpowietrzałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Już wiem co się stało urwało laske popychacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj