emuel

władimiriec t25

Polecane posty

mtracz    76
władek ma 29Km a nie 25 ile razy mam powtarzć mam specjalną książke od władka ,,Ciągnik T25A. OPIS TECHNICZNY I INSTRUKCJA EKSPLOATACJI" Tam jest wszystko napisane z jakimi maszynami może pracować i co jaki czas wymiana olejów i filtrów. Krok po kroku opisane jak rozbierać i zkładać ciągnik, Co jet powodem niedomagania ciągnika itp.

Widzę, że w końcu ktos sie odważył powiedzieć to głośno. Ja nie zaczynałem tego mówic na forum bo juz widziałem żę niektórzy nastawili sie że władek ma 25KM. Tak samo jak z kimś rozmawiam to nie idzie im wytłumaczyć że ma 29KM tak jak pisze w instrukcji, którą też niedawno jeszcze raz przejżałem właśnie w tym celu aby udowodnic niedowiarkowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beorn    1

ja tez z tego co pamietam jak mialem kupowac nowego wladka to on ma 31 km a wersja 4x4 34 km mocy nominalnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafffffff    9

panowie wiem ze to nie ten dzial ale jak ktos jakies namiary na sklepy gdzie mona dostac blotniki tylne do ruska bylbym wdzieczny.Badz moze ktos ma uzywane w dobrym stanie to piszcie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Moc:

Moc użyteczna trwała KM . . . 29-4=(25)

Podam także siłę uciągu:

Siła uciągu KG

na I przekładni . . . . 774

na II przekładni. . . . 576

na III przekładni. . . . 470

na IV przekładni . . . . 338

na V przekładni . . . . 236

na VI przekładni . . . . 106

na zwolnionej I przekładni . 720 nie więcej

na zwolnionej II przekładni . 720 nie więcej

 

Według:

Ciągnik T25A1 instrukcja obsługi

Wydanie II i uzupełnione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

kazdy ma racje po czesci co do mocy wladka. ale kazdy ma dane z innej normy

wg SAE -31KM tak pisze u mnie na tabliczce na silniku

wg DIN -25KM i to tez jest prawda

w instrukcji sa tez dane ze ma 27 -29KM

wszyscy kloca sie o te 5 KM a szczegolnie ci od 30stek a wladek tnie jak perszing i szczerze mnie to j**** ile ma napisane mocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody12    2

Władek wcale nie jest slabsz od 30

pamietam jak pare lat temu było mkro w polu a wujek ruskiem orał i szedl jak burza a sasiad 30 przyjechal wjechal przejechal pare razy sie zakopal :) i wcale mocy mu nie brakuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@LukaszZduny u mnie w całej instrukcii jest 25 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Wiadomo że ciapek się szybciej zakopie bo jest nizszy no chyba że ruskiego się obniży to wtedy on szybciej wisi. Jak ma się obciążniki na tylnych kołach w rusku to C-330 wymiękka pod każdym względem. Nie wiem jak bez obciążników bo mój władek jak z Agromy przyjechał to miał już obciązniki i nigdy bez nie jeździłem

EDIT

Zapomniałem dodać ze obciążniki dokupiliśmy bo z tego co napisałem to wynika że za nowego miał obciążniki. Trochę prawdy jest bo w Agromie się zaraz kupiło i założyli. Jakiś czas były zdjęte ale ja wtedy jescze we wózku jeździlem to tata mówil że ciężko było orac jak jescze był podniesiony lewe koło się drapało, to wzioł i poszerzył do no lepiej było ale zwężył go zpowrotem obnizył i z powrotem obciązniki założył i git robota była :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A jakie są obciążniki do Ivana na tył??? Bo ja jeszcze takiego nie praktykowałem, a widziałem tylko u kolegi jak miał od ciapola

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ja mam od C-328 3x50kg na kole to jest na koło 150kg 2 koła=300 Kg na d*pie


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Jak macie z tym problem co ma mniej mocy a co więcej to zróbcie składke i jeźcie na chamownie. :)




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Po co na hamownię, weżmy linkę przypnijmy do ciągników i niech się przyciągają:):

@UrsusCzesio wystają ci obciążniki po za obrys czy nie, bo od C328 nie widziałem obciążników

EDIT

Już wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Przeciąganie liny nie jest miarodajne bo zetor7211 mógłby wygrać z papajem który ma silnik150km.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Albo zapłaćmy i niech oni z hamownią do nas przyjadą, widziałem już takie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

nie chcialo mi sie zakladac kolejnego tematu ;)

chlopaki pomozcie mi bo dzis w swoim wladku wymienilem ten pierwszy walek w skrzyni ktory jest odpowiedzialny za jazde w przód i w tym dodam ze to jest ta wersja z rewersem no wlasnie po zlozeniu wszystkiego wladek do przodu jezdzie oki ale na biegu jalowym i wstecznym straszcie cos puka i stuka jutro mam rozbierac na nowo skrzynie ale moze wy cos doradziecie co to moze byc??????????????? z gory dziekuje z pomoc

 

 

 

pozdr bartuds16:)


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z rewersem tzn, że masz tak jak u mnie 2 w 1 czyli że przełącza na szosowe i rewers jeszcze jest? I masz z 2 dźwigniami czy jedną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

nie ja juz mam ta nowsza skrzynie na 2 wajchy bo moj wladek jest z 1986 ale dzis doszlismy co bylo przyczyna i to wcale nie walek poprzeczny byl do wymiany tylko na tym ostatnim walku kolo mostu byly tryby do wymiany bo na jednym przylapalo i urwalo 1 zabek ;) ale jset juz oki wszystko powymieniane :)


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Z kad ja znam to ruska mechanizacja jest dobra bo dość wytrzymała ale najgorzej jak się cos sypnie, wtedy jest rozbierania ;)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7540    0

ja niekturzy mnie denerwują (a szczegulnie właściciele C-330) władki wychodziły z 2 silnikam pierwsze miały 20,4kw czyli 25.5 km a drugie z silnikiem 23kw czyli ponad 32km a ciapek jak czytałem na stronie ursusa ma 21,5kw czyli ponad 29km

 

i który jest mocniejszy ????


Wszystkich fanów marki ZETOR zapraszam na nasza-klasa http://nasza-klasa.pl/profile/13412339

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Z kad ja znam to ruska mechanizacja jest dobra bo dość wytrzymała ale najgorzej jak się cos sypnie, wtedy jest rozbierania ;)

Szczególnie jak się zakleszczy, dostępu mało :) Na szczęście ostatnio przerabiałem to 2 lata temu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

to odkreca sie te 2 dekle po bokach i mlotek w reke i heja..... musi pujsc ;)


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

Mam takie pytanie czy by się dało przerobic silnik z Władka 25 km na 30 km co trzeba było by powymieniac, jak ktoś zna różnice między tymi silnikami to niech napisze. Interesuje mnie to bo kłania się remont mojego silnika. Czy ta przeróbka opłaca się pod względem finansowym, tylko musze poczekac do jesieni z tym remontem. Jak ktoś to przerabiał to niech napisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj