emuel

władimiriec t25

Polecane posty

plast    0

Panowie wiem, że t inny temat, ale  widzę, że tutaj dużo ludzi się przewija. Mam taki problem, że pękł mi sączek w którymś miejscu i może być problem z pokoszeniem zbża na tamtym kawałku w zeszłym roku si ę zagrzebał i musiałem zaorać. Chodzi mi o to co zrobić żeby sączek był drożny po naprawie ( ww sensie żeby dren się nie obsunął jak położe nowy bo stare dreny są uleżane przez lata a jak nowy włiżę to wejdzie w ziemię i znowu nie będzie przepływu)  czy może zakopać rurę gdzieś z boku? jakby ktoś wiedział to z góry dzięki bo żniwa już  niedługo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

witam panowie mam klopot co jakis tydzien wywala mi paliwo z pompy wtrysowej przez ta srube co sie wlewa olej do pompy nie wiem czemu pompke zasilaja wymienilem miesiac temu bo raz dobrze szedl a raz zle ale teraz mi tak wywala ale tak to normalnie chodzi silny jesti wszysko dobrze a juz mnie to denerwuje co chwile zmieniac olej w pompie wtryskowej prosze o porade co mam zrobic zeby tak nie bylo dodam jeszcze mam pompke zasilaja na jeden zaworek z dolu a drugi z gory moze to ma cos do rzeczy mam jeszcze orginalne zasilanie z baku przez gore moze to cos ma rzeczy prosze o porade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

To raczej norma w nich jest zmieniaj olej co jakiś czas tylko wcześniej upuść ropę z pompy żeby wszystko zleciało i przez jakiś czas nie będzie wywalać. Najbardziej wywala jak ma ciężej ciągnik i go przyduszasz . Ten oring szybko się w pompie wyrabia i potem zamiast oleju jest ropa w niej . A dla zmiany oringu raczej nikt nie ściąga pompy co chwilę żeby tylko jego zmienic bo przy okazji można mieć inne problemy potem .  

 

A jeśli nawet nie zmieniacie oleju w pompie lub jest tam ciągle tylko ropa to jeśli to nie jest jakaś chrzczona ropa to jemu nic nie będzie .   U mnie około 15-20 lat ten oring nie trzymał ciągle byłą ropa bez oleju i do dziś chodzi dobrze 


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary86    0

Witam

Podczas koszenia trawy od kosiarki rotacyjnej odczepił się wał przegubowo-teleskopowy i uciął wystający z ciągnika WOM. W związku z tym mam pytanie czy ten WOM jest jakoś podzielony i tylko końcówkę da się wymienić czy trzeba rozbierać wszystko, boję się nawet myśleć o łupaniu silnika. http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=WLADIMIREC+T25+T-25+WA%C5%81EK+WA%C5%81+WOM+14-41101&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-v2-uni-1-5-0820 - znalazłem coś takiego, czy to jest ta wymienna końcówka? czy się mylę. Bardzo proszę o pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzes_farmer    18

Oczywiście wałek WOM jest dzielony.I ten co podałeś w linku jest prawidłowy.Odkręć śruby wokół wałka i spróbuj go wyjąć.Wałek jest od środka zabezpieczony segerem.I nie wiem czy wyjdzie tylko po odkręceniu tej małej obudowy wokół wałka czy jednak potrzebne będzie zdjęcie całej obudowy obudowy podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary86    0

Ok dziękuję za cenne informacje. Dam znać jak rozwinie się sutuacja, mam nadzieję, że korzystnie :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badziak    0

Mam prośbe czy ma ktoś jakiś mały schemat jak zrobić prowizoryczny starter z przycisku? Bo narazie jestem pozbawiony całej instalacji, a już wkurza mnie odpalanie na krótko z kabli rozruchowych.
Przycisk taki jakiś już mam samopowracajacy czy jakto tam się nazywa.. Tylko jak to podlaczyć najprościej z akumulatorem bez alternatora..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Zasilanie włącznika podłącz do plusa aku a wyjście do małej śrubki przy rozruszniku i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Mało używam władka to się za bardzo nie przejmuję tym że wczoraj wskazówka temperatury nawet nie drgnęła coś się popsuło kabel do czujnika przy filtrze pewnie trzyma  ,jednak może ktoś podpowie jak sprawdzić czy czujnik popsuty czy zegar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
badziak    0

Zasilanie włącznika podłącz do plusa aku a wyjście do małej śrubki przy rozruszniku i tyle.

a grube przewody jeden do masy z akumulatora, a drugi do rozrusznika.. Tylko do której śruby w rozruszniku bo nie pamiętam ? Bo bodajże są dwie duże i ta mała co pisałeś. Tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Są dwie duże śruby przy automacie ale podpina się tylko plus do jednej. Od drugiej idzie krótki przewód albo blaszka do rozrusznika. Masa jest po obudowie więc jak nie masz akumulatora podpiętego w ogóle to musisz jakimś przewodem połączyć minus z korpusem silnika w dowolnym miejscu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Kolego.

- akumulatora łączysz z masą traktora, silnika, chyba że wyłącznik masy masz to OK

+ akumulatora podłącasz do 1

Do 2 nic nie podłączasz tam idzie połączenie z samym rozrusznikiem

Przycisk ma zwierać 1 z 3

bendiks%5B2323%5D.jpg

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robo1980    58

Mam takie małe pytanie bo będę przerabiał kosiarkę do fasoli 1,35m na silnik hydrauliczny i bedę ją zakładał na przód władka i teraz moje pytanie czy on sobie poradzi z takim silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Robo, więcej informacji, jaki silnik moc, przepływ obroty, jaka pompa , gdzie zakładana do napędu ...................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

Czy kolanko z mtza będzie pasowało do kolektora wydechowego od władka? Chodzi mi o to czy otwory na szpilki będą pasować, jesli nie, to może ktoś zna rozstaw otworów i szpilek obu elementów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnexx    0

Witam.

Nie uda się z kolankiem od MTZ'a w Ruskim.

Zapraszam do nas na stronę internetową lub można śmiało dzwonić. Mamy w ofercie wszystkie części do Władka.
Kolanko akurat mamy w dwóch cenach- 22 i 25zł.

Prowadzimy również sprzedaż wysyłkową.

 

 


Rolnex <--- Hurtownia części do ciągników i maszyn rolniczych. Sprzedaż ciągników MTZ Belarus.  www.rolnex.pl   rolnex97@gmail.com 

  (81) 855-54-43   Lubartów... Łucka ... woj. Lubelskie

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Pytanie do ROLNEX; czy znacie Państwo oznaczenia typów   końcówek wtrysków stosowanych do Władimirca w wersjach silnika 18 i 22,5 KW oraz stosowanych w MTZ z silnikiem D144? Myślę, że to podstawowe informacje jakie powinien posiadać sprzedawca części. Oczekuję odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Witam gdzieś mam wyciek oleju i żeberka silnika mokre zawsze  sporą ilością oleju myślałem że te uszczelki puszczają w tych rurkach co chodzą popychacze zaworów ,w piątek myjką dokładnie wymyłem silnik pochodził kilka minut ale za mało rozgrzany i żadnego wycieku nie zobaczyłem ,teraz po robocie chciałbym naprawić do wiosny ,uszczelki to parę złotych poczytałem już jak wymienić ale może to inne miejśce wycieku mogła pęknąć głowica miał już ktoś taki przypadek ,odpala idealnie  i moc ma jak nówka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Przykryj wentylator gazetą i od razu się zagrzeje ale na 99 procent leje na tych uszczelkach z pod drążków popychaczy albo paliwo z pod końcówki wtryskiwaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam Panowie tak mysle sobie ze idzie zima i jak by trzeba bylo gdzies jechac zima a by byl duzy mroz i wladek by nie chcial odpalic to czy by mu wtedy nie psiknac plaka do filtra powietrza co o tym sadzicie?czy nie zaszkodzi to silnikowi i czy da to jakis efekt?mam maly rozrusznik i dwu letnie akumulatory ale jescze przed zima mysle je podlaczyc pod prostownik i ttroche na ladowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Nie wiem jak wasze Władki ale u mnie zawsze było tak że wystarczył obrót żeby zapalił nawet w spory mróz a zimą jak rozrusznik nie przekręci w miarę szybko to na nic się zda samostart. Chyba że silnik jest wyjechany i kręci w miarę a nie chce zaskoczyć to można próbować ale ostrożnie żeby korbowody bokiem nie wyszły :)

Faktycznie lepiej go zagrzać żeby olej rozrzedzić i wtedy zapali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Przecież masz świecę żarową, która ma ułatwić rozruch.

Masz mały rozrusznik czyli rozrusznik z przekładnią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj