emuel

władimiriec t25

Polecane posty

zibi16245    0

nie pomaga pompowanie reczna pompka,rurka w bau jest czysta i tam wszystko gra to chyba musze sobie kupic ten zawor ale przed remontem pompy wtryskowej to chodzil na tym i nie bylo klopotow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

odstojnik jest wpiety tak jak ma byc uszczelki sa nowe nigdzie nie kapie paliwo odstojnik jest wyczyszczony panowie a co dokldanie z ta zaslepka?co mam z nia zrobic?dzisiaj kupilen nowa pokrywe filtrow i chodzi tak samo bez zmian

 

o jakim zaworze piszecie?jeszcze jedna wazna rzecz nie wiem czy to wazne ale w pompie tem z tylu gdzie idzie rurka na filtry to nie ma w tej srubie tej kulki to o ten zawor chodzi?

Zawór utrzymujący ciśnienie nie jest na rurce od filtrów tylko niżej na rurce idącej do pompki.Jeszcze zmień śrubkę od nadmiaru paliwa na filtrach tam gdzie jest powrót.Tam ma być miniaturowy otworek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

witam panowie zrobilem ruskiego wymienilem zawor na dole w pompie wtryskowej i chodzi tak jak trzeba dziekuje wszystkim za porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Witam. Wracam znów z nierówną prace silnika po rozgrzaniu. Pompę wtryskową zrobiłem cała, i problem nie znikł, dalej chodzi nie równo. Macie jakieś pomysły co może być ? Zawory ustawione na zimnym 0.30 na każdym.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zawory nie zacinają się w prowadnicach?

Koniki nie mają nadmiernego luzu na ośkach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

To jest tylko wina samo regulatora w pompie wtryskowej.Miałem to samo w swoim a dokładnie luz na zębatce i osi samo regulatora.W mojej pompie wymienił gość na nowy i sprawa rozwiązana.Jak zawoziłeś pompę do pompiarza mówiłeś jakie są objawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Czyli co klawiatura do wymiany ?  W sumie to ona jest oryginalna. A zawory czy się zacinają jak sprawdzić? 

 

Silnik jak chodzi dłuży czas na małych obrotach i stygnie słychać że praca silnika powraca prawidłowa . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekg    2

Witam.

Potrzebuje ściągnąć zwolnice ale bez pochwy, czy da sie to zrobic tak żeby półoś została w pochwie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Jak najbardziej da się. Pop odkręceniu zwolnicy od pochwy trzeba odkręcić 4 śruby od wewnętrznej strony zwolnicy i powinna się wysunąć zwolnica z łożyska. oczywiście często trzeba jej pomóc młotkiem po odkręceniu pokrywki zewnętrznej trzeba stuknąć w półoś. No i trzeba uważać żeby na nogi nie spadła.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
email9    1

Panowie mam taki problem, rok temu pourywało mi szpilki mocujące zwolnicę z pochwą zrobiliśmy to trzeba było rozwiercić na większe otwory w zwolnicy fi14, szpilki dane nowe wkręcone na klej do gwintów, kołki dorobione nowe jeden ładnie wbity drugi niestety ale nie wszedł do końca bo otwór w zwolnicy był trochę zjechany i nie dało się go wbić do końca. Tak to zostało wszystko poskładane, szpilki nawet dobrze się podokręcały wydawało się że będzie ok i długo będzie jeździć. Minął rok i szpilki zaczęły się odkręcać co chwilę trzeba je dokręcać żeby sie nie poukręcały znowu. Teraz pytanie czy macie może jakis pomysł, patent żeby to zrobić raz a dobrze i żeby długo jeździło. Ja jak na razie nie mam pomysłu jak to zrobić. Czy może jedyne rozwiązanie to wymiana korpusu zwolnicy... Jak macie jakie pomysły, patenty, podpowiedzi to będę wdzięczny.

Pozdrawiam Marek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Obydwa kołki muszą być i trzymać. Więc jeden jak jest to drugi trzeba dorobić na kształt otworu w zwolnicy lub otwór wyprowadzić i dać nowy kołek oraz zabezpieczyć przed wysuwaniem.

Nie wiem po co bawić się w szpilki wystarczy śruby odpowiedniej długości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

Chłopaki mam problem z kołem zamachowym, a tak dokładniej to nie mam go wcale a robie remont silnika i jestem zmuszony kupić nowe bo nigdzie w okolicy nie mogę zdobyć, jakie koło z wałem kupić na 12 czy 14M ? czy to nie ma różnicy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plast    0

Panowie jest taka sparawa że mam problemy z odpalaniem ruska bo niby rozrusznik kręci  ale nie może załapać. Tzn czasem załapie, ale

w większości nie chce. I nie wiem bo wianek zębaty jest wyjarchany już mocno tak jak i tryb od rozrusznika. I jest takie pytanie czy trzeba wymienić wianek zębaty na kole zamachowym czy da się to jakoś obejść i po pierwsze czy da się ten wianek obsadzić w domu. To jest na śrubach czy jakieś połączenie skurczowe. Prosiłbym o możliwie szybką odpowiedź bo orać musze na zimę a ciężko go palić./

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    39

Hari123 Kupuj jaki chcesz,nie ma to żadnego znaczenia.Tylko kup odpowiednie śruby.A koło to najlepiej poszukaj używanego cena nowego zwala z nóg ,doliczając docisk i tarczę i mamy ładną sumę.

 

plast Niestety jak masz zjechany wieniec to jak rozrusznik ma  ruszyć silnik.Przy mniejszych temp będzie jeszcze gorzej więc czeka cię wymiana.Zawsze można spróbować odwrócić wieniec jak z drugiej strony jest dobry. Musisz rozpołowić ciągnik.Wieniec jest mocno nabity na koło zamachowe wiec solidny młotek i do dzieła.A dalej albo zakładasz ten sam odwracając go albo nowy.Przed założeniem musisz go rozgrzać.Najlepiej palnikiem ale można też wrzucić do ogniska lub okręcić szmatę nasączoną ropą i podpalić.Jak już masz go rozgrzanego,nabijasz na koło i po robocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plast    0

Nie za prosta troche ta recepta, a co z odpuszczaniem bo przecież koło pewnie było poddane jakiejś obróbce cieplnej nie będzie problemem, wygrzewanie go w ognisku, albo może się nawęgli i będzie kruche i mi pieprznie kiedyś, a tak w ogóle to pompa hydrauliki nie jest czasem napędzana od wieńca tak opytam bo nie wiem gdzie mam książkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

Dzięki za odpowiedź ale i tak byłem zmuszony kupić nowe koło zamachowe koszt 550 + wysyłka, w okolicy 100km dzwoniłem do wszystkich handlarzy i tylko 80km ode mnie gość chciał sprzedać za cene 350 zł + koszty paliwa więc wolałem dołożyć 100 zł i kupić nowe ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Jakie kupiłes jeżeli M 12 to duży bład bo te śróby sie urywaja  dlatego fabryka zmieniła na m 14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    39

 plast Nic mu się stanie,wszyscy tak robią i jakoś nikomu nie pęka.Nie musisz go grzać do czerwoności.Podgrzejesz go ładnie się rozszerzy i sam wskoczy na koło, inaczej będzie ciężko go nabić.Pompa hydrauliczna nie jest napędzana z wieńca.

 

balcerek Kolega hari kiedyś pisał ( o ile dobrze pamiętam )że miał rozkręcony silnik i gdzieś mu koło zamachowe znikneło :ph34r::P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

Dokładnie, z dwa lata temu miałem włam na podwórko i zginęło mnóstwo żelastwa w tym 4 obciążniki oraz te koło zamachowe z t25 ;/ No niestety zamówiłem wał i koło 12M ale myślę że nie będzie problemów. A tak swoją drogą to czy aby ta tulejka pokazana na zdj nie powinna być nabina w blok ?

 

post-62432-0-24752200-1413919239_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Tak dokładnie ta tulejka powinna być zabita w blok.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

Załużmy że uda mi się kupić taką tulejkę, jest możliwość wsadzenia tej tulejki sposobem ( ciepło,zimno ) w blok ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo1970    51

Taka  tulej  powinna  mieć  lekki  nadwymiar  ja  oddałem   do tokarza  taka  tulej   po  wbiciu  kurczy  się  i  może  być  problem  z  włożeniem  wałka  [to  jest   przeciwwaga]   jeżeli 

będzie  zbyt   lużno zacznie  się  obracać   z   wałkiem  w  obudowie  bloku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,wszystko musi być z pasowane, za ciasna obróci w bloku, zbyt luzna bedzie gubić ciśnienie, ponadto wystąpią bicia promieniowe co może być powodem pęknięcia wałka :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj