emuel

władimiriec t25

Polecane posty

Geo    10

Władymirec oryginalnie jest wyposażony w tłumik z tzw "łapaczem iskier". Niestety po pewnym czasie osadza się od wewnątrz sadza i czasami jej drobinki wylatują z tłumika. Ja zakładałem wiadro jak wjeżdżałem do stodoły ;). Jak do tej pory działało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Jak kupilem drugiego T25, to w tlumiku osadzone bylo grubo tlustej sadzy, ale to jezdzil dziadek powoli. Tlumik wyglada jak nieuzywany. Podczas sybszej jazdy to iskrzyl jakby szlifierka :)

Ale wystarczylo troche pojezdzic na 5 biegu z obciazeniem i zaczal dzialac lapacz. Filtr czastek stalych sie wypalil :D


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hacki    0

Też mam t25 prawie nówkę nie całe 500mth....... w nocy jak się depnie gazu to tylko snopy iskier idą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam panowie potrzebuje porady chce sobie kupic dokladna ksiaszke do t-25 ale nie wime co kupic mam "instrukcje eksploatacji i opis techniczny" a chce jeszcze cos dokladniejszego ale nie wie co czy katalok czesci czy lepiej instrukcja napraw do t-25 prosze o porade co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Kup sobie katalog, ale szukaj wydawnictwa ze starszych roczników - czasem można spotkać na Alle.....ro. Te starsze katalogi są dokładniejsze moim zdaniem.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

W katalogu są tylko rysunki części - przydatne ale bardziej przydatna jest instrukcja. Ponieważ jest to mój drugi T-25 to mam dwie instrukcje - starszą i nowszą i ta starsza jest dużo lepsza. Pisana tak żeby każdy mógł naprawić sobie sam traktor. Nowa niby też, ale stara chyba dokładniejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nie wiem jak można porównywać 3 różne książki. Każda powstała zgodnie z jej przeznaczeniem, nie da się jednej drugą zastąpić. One się uzupełniają, a nie wykluczają.

Możesz kupić książki, albo pójść na łatwiznę i ściągać z internetu. Tylko z instrukcją napraw będzie gorzej bo nie spotkałem w wersji elektronicznej, więc ją może jednak będziesz musiał kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Planuję założyć siłownik do drzwi i mam pytanie czy siłownik od MTZ od szyby tył 150N będzie dobry ?


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Mój kolega ma problem ze swoim T25...

Nie mam doświadczenia z tym silnikiem, specjalizuje się głównie w polskich :P więc ciężko mi mu coś podpowiedzieć, a tym bardziej robił mu go jakiś niby mechanik...

Teraz do sedna w ciągniku wymienione zostały oba zestawy naprawcze(nie wiem jakie wiem tyle że płacił po 195 zł za sztukę), obie głowice (oryginalne ze starych zapasów), obie klawiatury niby tam ten koleś wszystko poskładał, ustawił zawory itd.

Pompa wtryskowa i wtryskiwacze po regeneracji w pompie nowa sekcja, we wtryskach nowe końcówki wszystko ustawione na stole.

Wstawił pompę ustawił niby początek wtrysku ciągnik odpala dobrze tylko ma z nim następujące problemy...

Po odpaleniu postawił aby się docierał i mówi że ma bardzo duże spalanie oleju napędowego 5 litrów spalił w 2-3 godziny stojąc, goni paliwo do silnika bo przybywa w misie, dymi (nie wiem jaki dym ale domyślam się że ciemny), grzeje się, w pompie wtryskowej też pojawiła się ropa tylko nie wiem ile i w jakiej ilości.

Miał ktoś podobny przypadek ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak przybywa ON w oleju to pompa wtryskowa do naprawy, uszczelniacz wałka. Druga sprawa to pompa po regeneracji nie powinna tak od razu puszczać on w obudowę. Jedno z drugim i mamy kiepskiej jakości regenerację, jeśli w ogóle była.

Innych wycieków zewnętrznych ON nie ma?

Jaka temperatura silnika?

Sprawdzałeś poprawność kąta wtrysku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Co do oleju w obudowie pompy pytałem kolegi to są śladowe ilości bo jak naleje oleju do przelewu wypłynie nadmiar zakręci i po jakimś czasie znów odkręci przelew to niewielka ilość wypłynie. ON w obudowie pompy może też pochodzić z pompki zasilającej tak podejrzewam...

Co do remontu pompy to wiesz koleś mi już nie raz robił i jestem zadowolony z tego jak robi. A co robił to właśnie całą sekcję wymienił bo robił przy koledze to widział i ustawił ją na stole tak samo z wtryskami.

Co do temperatury to nie wiem jaka powiedział tylko że się przegrzewa i co do początku wtrysku też nie sprawdzałem bo jeszcze nie widziałem tego ciągnika po tym remoncie.

Wiem że nie ma tam znaków na kole, jak będę widział ten ciągnik to wtedy postaram się sprawdzić wykręcę wtrysk pierwszego cylindra znajdę GMP i sprawdzę jak ustawiony przy okazje zerknę na końcówki może zapiekła się. Tylko właśnie ciekawi mnie tak duże spalanie na postoju czyżby to przez początek wtrysku bo przegrzewanie może być z tym związane i to przybywanie ON w misie silnika.

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Skoro w pompie wtryskowej jest tak jak piszesz więc pompa ok. Paliwo do oleju dostaje się inną drogą. Najprędzej przez pierścionki.

Tak jak piszesz sprawdzić wtryski, kąt wtrysku, a w najgorszym przypadku nawet i poprawność założonych pierścionków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

No to już jasne, ale czy nieprawidłowe ustawienie silnika może powodować tak duże spalanie 5 litrów ON w 2-3 godziny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Na jakich obrotach go "dociera"?

Jak cześć paliwa idzie do miski olejowej a cześć powoduje nadmierne nagrzewanie się silnika to spalanie może takie wyjść. Może jeszcze gdzieś kapie.

 

 

Pamiętaj sprawdzić jeszcze filtr powietrza. Jest kaseta filtrująca i dwa wkłady z gąbki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Na pewno nie dociera na niskich tylko wyższych tak aby miał temperaturę i smarowanie. Co do filtra oczywiście zerknę i tam

Tylko ciągle mnie to duże spalanie zastanawia :P jak pompa ustawiona na określona dawkę to tak z 2,5 - 3 litry na godzinę powinien łyknąć w pracy, ale stojąc sobie bez obciążenia :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Moim zdaniem to jest wada koncowki wtryskiwacza, moze sprezyna pekla, albo sie zawiesil. Proponuje zakrecic wtryski na przewodach i pokrecic jak rozpylaja paliwo. Wlasnie uszkodzenie wtryskiwacza powoduje dymienie, przybywanie oleju i duze spalanie. Bardzo niebezpieczne jest to dla silnika na dotarciu, bo ropa zmywa olej i grozi zatarciem.

Wyzsza temperatura jest raczej normalna przy docieraniu...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Już problem rozwiązany końcówki były dobre i ciśnienie otwarcia też prawidłowe.

Źle były ustawione zawory i początek wtrysku jakiś inteligent ustawił początek na GMP zamiast na 24-26 przed GMP teraz ładnie się wkręca na obroty i nie dymi na wolnych i spalanie normalne pracował godzinę na średnich obrotach to spalił tyle co nic.

Zostało wymienić jeszcze pompę olejowa silnika bo podciągałem na zaworze ale już się więcej nie da i ciśnienie na wolnych obrotach bardzo niskie a można powiedzieć że brak bo tylko 0,5 - 0,8 a na wysokich 2 - 2,5 oczywiście na ciepłym silniku.

Są jakieś lepsze i gorsze pompy olejowe?? Polecacie jakąś może?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

witam panowie mam klopot moj ruski chodzi jak by dostawal gdzies powietrze albo jak by nie dostawal paliwa filtry sa czyste pompke zasilajaca zmienialem jakis miesiac temu nigdzie nie widac zeby kapalo paliwo paliwo w baku jest,prosze o porade co to moze byc.warto dodac ze nie ma tego kopa jak mial juz jak kosilem w piatek to wlasnie to zauwazylem ze cos jest nie tak i z tont pisze no nie wiem co to moze byc czy mozliwe zeby tak szybko siadla pompka zasilajaca znowu bo tak krotkim czasie,nie wiem czy to istotne ale w odstojniku juz dwa razy odkrecilo mi sie sitko i bylo na samym dole czy to wazne?i ta taka okragla mala blaszka z dziurkami czy to obojetne w jaka strone ona ma byc zakrecona w srodku w odstojniku?

Edytowano przez zibi16245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

Panowie mam poważny problem :( Na zwolnicach miałem założone odciągi łancuchów. W pługu powyginały mi się lemiesze i zrobił się duży opór po czym jedną ze śrub odciągu urwało. I teraz pytanie jak wykręcić tą sróbe ze zwolnicy? Śiedzi ona pół centymetra w głąb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj