emuel

władimiriec t25

Polecane posty

zibi16245    0

Witam panowie mam klopot moj ruski cos slabo pali dzisiaj go odpalem i odplil za trzecim razem,jakos tak dziwnie rozusznik kreci jak by cos robilo w nim zwarcie ale nie wiem czemu a jest to mozliwe ze sie odlaczyla jakas szczotka albo urwala?albo ktorys kabelek dotyka do obudowy rozrusznika?prosze o porade i o porade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Klakson jest oryginalny, nie działa po naciśnięciu przycisku. Ile kabli powinno być podłączonych do klaksonu? Możecie w skrócie napisać skąd powinny one biec?

Prosiłbym również o schemat podłączenia przewodów w gnieździe do przyczepy.

 

http://obrazki.elektroda.net/75_1275378161.jpg Wszystko jest na schemacie.

 

 

@Zibi16245

Może być kilka przyczyn: słaby akumulator, zużyty rozrusznik(tulejki, szczotki, nierówny i brudny komutator), złe styki głównoprądowe, masa.

Rozbieraj, zaglądaj, czyść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

No to jak się znasz trochę na mechanice to wyciągaj rozbierz i wymyj go dokładnie sprawdź luz na tulejkach stan szczotek a jak nie wiesz o co biega do zanieś komuś kto się na tym zna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

panowie rozebralem dzisiaj filtr oleju i tam w srodku jest taka jak by uszczelka taka gumowa i ona jest juz tak wyrobiona ze ten kielich z gory wschodzi bardzo luzno czy to ma cos do rzeczy?prosze o porade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

W naszym też raczej wchodzi lużno ale co pamiętam tak było od zawsze ,tylko lużno to wzgledna sprawa jak to wytłumaczyć skręcając tą nakrętką chyba jakiś minimalny oporek czuć jak masz bąka oklejonego w środku brudem to czyści i jest dobrze ale najlepiej weż tą część z tym oringiem i w sklepie rolniczym dopasuj oring może 5 zł i śpisz spokojnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

wlasnie mi o to chodzi bo ten oringi wyglada nie za ciekawie jest taki jaks jak by oskubany toche dziekuje za porade a co do odpalania bede zagladal w poniedzialek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stefan1955    0

Witam może ma kto rysunek do regulacji hamulcy do władka.Zacząłem regulować tymi śrubami pod dekielkiem z prawej strony poszło ok. a z prlewej przy cofaniu pedał hamulca podnosi proszę o radę.nie wiem czy to właściwy post.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapi123    14

Panowanie kupiłem linkę do licznika motogodzin i jedną stronę wkręcam do licznika a drugą gdzie ? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

Panowie mam dwa siłowniki gazowe z poloneza i tak myślałem zrobić sobie szybę uchylana z tylu, tylko nie wiem czy nie będą one za mocne bo maja po 500 albo 600N. Jak myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Za mocne, w MTZ mam taki 600N jeden i strach ze szyba peknie, chcialem na 2 ale nie da rady zamknac okna, a okno sporo wieksze niz w T25 :)

Tutaj to tak 2x 200N i bedzie pewnie ladnie ciagnac.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Można spróbować pokombinować z odpowiednim zamocowaniem siłowników i ciężko nie będzie zamknąć ale same mocowania i tak będziesz musiał zrobić solidne żeby ich nie rwało. Ja kupiłem siłowniki od MTZ ta i zrobiłem tak http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/489726-otwierana-tylna-szyba-w-t-25/

Nie mam pojęcia jak mogłem 20 lat wytrzymać bez otwieranej szyby, dopiero zakup zawieszanego rozsiewacza mnie zmobilizował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Mani, ale jakie ty masz okno, a jakie jest w oryginalnej, sporo slabsza ramka, bo z blachy.

W moich okolicach, to jak ktos kupi rozsiewacz, lub inna maszyne sterowana dzwigniami na niej, to demontuje okno calkowicie, albo maszyna sama to zrobi :D Dla przykladu 50. strona tematu: KPK Kumurun Team


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

U mnie ta szyba była już kilka razy ''zdemontowana'' Raz zrobił to rozrzutnik obornika (od tamtej pory siatka jest obowiązkowa), opryskiwacz (od tamtej pory nigdy nie jest podnoszony za wysoko na drogę) i zerwany łańcuch przy ciągnięciu drzewa (nigdy już nie zapinam łańcucha za linką która może sprężynować, najpierw łańcuch jak już trzeba przedłużyć)

 

Co do ramki to w sportowej kabinie MTZ-ta też jest z cienkiej blachy tłoczona i bez szyby niezbyt sztywna i też teraz założyłem siłowniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ale te gazowe to maja wade ze po jakims czasie padaja, to juz poza tematem, ale kolega ma w dachu MTZ gazowe, a ciagnik z 1997r i mu nie trzymaja, a moj 1987 i dach sie pieknie sam podnosi, bo mam oryginalne ramiona ze sprezynami.

Przydalo by sie i u mnie w Wladku uchylne okno, moze jak go bede robic wizualnie to zrobie.

PS. od czego mogl sie zrobic nadstan oleju w silniku w drugim Wladku po dlugiej szybkiej trasie? I najdziwniejsze ze nie kopci, co by wskazywalo na wtryski. Wtryski ustawione w fabryce, nie ruszane.

Musze cos z tym zrobic bo miska zaczyna cieknac na uszczelce.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Jeśli jesteś pewien, że nie wtryski i nikt Ci nie dolał to zostaje tylko uszczelniacz na pompie paliwa ale to byłby pierwszy znany mi taki przypadek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ja tego ciagnika uzywam dopiero rok. Ten olej i tak do wymiany, bo jest Superol. Rzadki sie zrobil, pompa wtryskowa, oryginalna (numery sie zgadzaja z dokumentacja). Juz troche przelewa, ale to raczej nie to, bo jak nim wracalem od starego wlasciciela to tylko przy dzwigni lekko saczyl sie olej, nie ropa, wiec nie jest do tego stopnia zuzyta zeby przelewac do silnika.

Ale pamietam, ze w 3p u nas tez byl taki przypadek, ale to nabilo ponad litr ropy do oleju, i tez nie kopcil. Po wymianie koncowek przestalo.

Ja bym nie robil problemu z byle czego, tylko ze w tym ciagniku nic nie bylo jeszcze rozbierane i szkoda to zmieniac. Jest do uszczelnienia pokrywa klawiatury,a nie chce zdejmowac 2 razy.

Poznalbys sluchowo czy koncowki nie leja?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Sprawdzenie końcówek to przecież nie jest remont generalny. Zdejmiesz pokrywy i przy okazji sprawdzisz luzy zaworów. Na słuch to raczej nie da rady ocenić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Tu przydał by się manometr wpięty do przewodu wtryskowego.

Lub pobaw się w test przelewowy.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Masz chyba racje, a w wolnej chwili zobacze te wtryski, bo szkoda zeby ten silnik sie popsul (smarowanie zawsze 2,5 - 3 niezaleznie od temperatury).

Jest jeszcze jedna mozliwosc, bo miarka w tym silniku raz nie wchodzi do konca a raz wchodzi i ten dziadek mogl nalac za duzo.

EDIT: mtracz napisales, kiedy ja pisalem ;)

Dobra mysl (znowu odkrecanie nigdy nie odkrecanych srub) Przelew filtra na krotko i same wtryski pod wezyki (jak na filmiku z YT) I to sporo powie bez zbytniego rozbierania.

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapi123    14

Jak wkładam linkę do napędu obrotomierza to nie chce cała wchodzić, a do licznika wchodzi bez problemu. Jak to u was jest może w tym napędzie mam coś w środku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

A zakładasz nową linkę?Jeśli tak to na pewno kawałek starej został,miałem to samo musiałem wymienić napęd obrotomierza kosz to coś koło 40zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

A może trafiła się dłuższa? Ja jak kupiłem to była za krótka i musiałem pancerz skrócić Ty miałbyś łatwiej bo tylko trochę linki obciąć to nie problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,coraz trudniej trafić aby była dobra i jest albo za krótki pancerz lub linka, coraz więcej bubli się trafia :huh: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj